objavljeno pon, 15.10.2007 08:17 | autor: uzorita
Osvrt na tvoj post: shvatila sam i prije da ti i Medeja čitate Harry Pottera, vidiš ja mislim da to nije kvalitetna literatura, više fast food. Možda ti to analiziraš i nalaziš ideje za svoje uradke. Ti Dementori po meni moguće i da postoje oko nas, no onaj tko si pokuša oduzeti život, zbog nekog izmišljenog lika obiljno ima psiho poremećaj. Ne mogu vjerovati da se Ti diviš Rowlingici, ta ti si mnogo bolja od nje, pokušaj... A čokoladu definitivno nije izmislila Ona i zašto ne spavaš u 2 u jutro!
objavljeno pon, 15.10.2007 09:27 | autor: natuknica
Baš ti hvala, Uzorita što si napisala dva odvojena komentara pa sam tako stvarno jedan mogla obrisati bez posljedica. Ono što misliš, rekla si jedamput, to nisam obrisala, ali ne vidim potrebe za ponavljanjem. Svatko ima pravo na svoje mišljenje, kako ti, tako i ja. Bila bih ti zahvalna kad bi ga uvažavala i onda kada se s njime ne slažeš, kao što ja nastojim uvažavati tvoje iako uvažavati nije isto što i poslušati. Krivo si shvatila, Medeja JOŠ ne čita Harry Pottera, samo sam joj probudila želju. Nisi pažljivo pročitala post i u velikoj sam nedoumici da li da ti objašnjavam iznova ono što već tamo piše. Možda kasnije, ako se ukaže potreba. Ako ti je baš dosadno, možeš malo pročitati neke moje postove iz travnja, svibnja i lipnja, možda ti bude nešto jasnije. Čokoladu, kakvu danas jedemo, naravno da su izmislili Španjolci i Talijani, a protiv Dementora su je koristili još Asteci. :p Pitanje o tome zašto ne spavam u 2 u jutro je potpuno na mjestu. Čekala sam Sunce da se vrati s puta. :-/
objavljeno pon, 15.10.2007 09:30 | autor: Covet
Možda neka mala kontra s PROMENTOROM kojem lice blista, koji zrači srećom, koji poznaje osmijeh, koji tužnim mislima dodaje ljubav bližnjih, naravno, sve to uz čokoladu. :-))
objavljeno pon, 15.10.2007 09:36 | autor: romantales
U više navrata čitala sam osvrte koji su se nimalo kritički, već jednostavno ružno obrušili na J.R. i njenog Harryja. Ne poznajem definiciju fast food literature i uopće me ne zanima, ono što znam je da je J.R. autorica koja je nakon dugo, dugo vremena uspjela stvoriti lik s kojim su se djeca mogla identificirati - ona govori o njihovim problemima, samo što su ti problemi smješteni u jedan izmišljeni svijet. Zar niste vidjeli oduševljenje i nestrpljivost djece pri svakom novom objavljivanju Harryjevih pustolovina? Hej, pa djeca su čekala u redovima za KNJIGU, ne za potpis tamo neke nazovi zvijezde ili da plješću nekom nepoznatom liku koji je bio u nekoj Big brother kući. Svatko od nas ima pravo na svoj književni ukus (i moj se formirao s godinama), ali nikada si nisam dozvolila podcjenjivati tuđi ukus pri izboru knjiga. Možda je nekome smiješno što odrasla osoba čita avanture Harryja Pottera, ali ja to vidim kao ponašanje odgovornog roditelja koji mora pročitati ono što djecu danas zanima, ako ništa drugo da može razmijeniti par suvislih rečenica s djetetom o knjizi koju čita. Danas na tržištu ima toliko knjiga, autora i tema, svatko može izabrati ono što voli ... a, mene veseli vidjeti djecu s knjigom u ruci, ako zadovoljstvo čitanja otkrivaju uz Harryja Pottera onda samo jedan veliki bravo za J.R.
objavljeno pon, 15.10.2007 09:39 | autor: medusaa
natuknice, ne dozvoli da te netko izvede iz takta samo zato što misli da nije intelektualno čitati pottera.pravi ljubitelj knjige i onaj željan novih saznanja pročitat će od svega po malo.
a tvoj post je odličan i slažem se sa tim tumačenjem, i moja su razmišljanja o dementorima slična, jedino lijek protiv njih meni nije čokolada, ne pomaže mi, još ga tražim, u nekim ga situacijama pronalazim i jedino što znam da nije jedan, ima ih više.
pozdravljam te
objavljeno pon, 15.10.2007 10:25 | autor: frka
ovdje ću samo iznijeti svoje mišljenje o postu i suzdržat ću se da na tuđim blogovim ne komentiram treće osobe, ali ću odmah potom iskomentirati sve ono što sam se trudila zadržati za sebe na svom blogu...dakle, volim Harry Pottera iako ga nisam čitala već samo gledala (moja malena ga voli čitati) pa ne mogu govoriti o knjigama ( a tko sam ja da procjenjujem književnu vrijednost?! kao čitač mi se može sviđati ili ne!), volim Gospodara prstenova i sve maštovite priče o borbi dobra i zla....navedene sam filmove gledala s klincima više puta i mogla bih opet...čokoladu smatram vrlo duhovitim načinom borbe protiv Dementora..:))) još bih pridodala razmjenu energije ljubavi na koju su Dementori, kladim se, alergični te dobiju astmatični napad...a znamo kako se najlakše i najbrže oslobađa energija ljubavi...kroz jedan strastven sex s voljenom osobom...:)))jupiiii!!!
objavljeno pon, 15.10.2007 11:01 | autor: -GAGA-
Veliki pozdrav ti ostavljam!Citam te redovito ali bih izbegao ostavljati komentare da ne zapadnem ponovou raspravu sa pojedinim blogerima.(gaga13.blog.co.yu)
objavljeno pon, 15.10.2007 11:37 | autor: frenkyca
super post mislim da ti dementori jesu strašna bića,ali čokolada pomaže definitivno,vidim da voliš herrya i meni je on super pogotovao mi je žao sto spisteljica neće više pisati nastavke tko zna možda opet počne pisati.kiss i navrati
objavljeno pon, 15.10.2007 12:37 | autor: deelite
:o) Ah, prvo se moram nasmijati. Kako je slatko slušati sitne čarke između vas dvije. Da, da, šta me gledate, vas dvije. Vidim ja po komentarima tko je kome stao na žulj. Nisam išao u povijest da bih saznao zašto i tko kome, ali se to osjeća u zraku. Ne smijem se iz pakosti, obijesti ili nečeg sličnog. Već stoga što mi je to simpatično i iz jednostavnog razloga što u moj život već desetljeće i pol ne dolaze te spodobe Demewhatever. I da slobodno ću reći da ne volim Harryja niti Talkiena. Mislim osobito da to nije ni za djecu a kamoli za odrasle. Izmišljene boleštine prije svega. Gledao sam i jedno i drugo samo u ekranizacijama. Nisam želio gubiti vrijeme na knjige kako bih čitao nečije fiks ideje. Ma koliko ih milijuni obožavali i ma koliko ludovali za njima i ma koliko ih kritičari smatrali očaravajućima. Nikada ne potpadam pod uticaj masa i ne zanima me što će reći većina. Pa makar zbog toga bio izopćen. Imam svoj stav i ne odstupam. Što se tiće ekranizacije, ne sviđaju mi se filmovi u kojima se gledatelju nešto objašnjava kako bi shvatio tijek filma. Tipa, objašnjavanje nekih pojmova, događaja i sl. Ako ne mogu skužiti samostalno što film govori onda ga ne trebam ni gledati. No, ono, draga Natuknice o čemu si govorila neki dan, o energiji. Ne znam kako ne primjećujete koliko je negativne energije utkano u ta djela. Pa i ti Deme... su izmišljotina nečega što postoji u nekom imaginarnom obliku, i dodan im je zastrašujući vizualni izgled. Zašto? Zasigurno ne kako bi nekoga razveselili. Iako možda na kraju dobro pobjeđuje, no zlo je konstanta u djelu koja u nekim momentima ima dominirajuću ulogu. Ja ću radije sa svojim djetetom pogledati glupog Garfilda i smijati se prizemnim gegovima, mada i tamo ima spački, nego gledati ovakve zastrašujuće likove od kojeg će i moje dijete imati noćne more i zbog kojih će se bojati po noći promoliti nos iz svojeg kreveta.
objavljeno pon, 15.10.2007 12:52 | autor: tonkica palonkica
Ova paralela koju si izvukla, draga Natuknice, izuzetno je simpatična ali i realna. Dementori i depresija... lako moguće, zaista. I ne podržavam ideju da se knjige ne čitaju zbog nečijih fiks ideja, literatura je sva ionako - fiks. :) I to dobar fiks
objavljeno pon, 15.10.2007 13:27 | autor: nevina_suza
hej..jooj i ti si ušla u konflikt :( ali,neću se mješati..pa ću te pitati,a šta ako netko ne voli čokoladu?npr. ja?? koji je lijek?:))) kiss
objavljeno pon, 15.10.2007 13:55 | autor: frka
@natuknice, sorry, al' ja ne mogu izdržati...evo sam si dala truda da napišem cijeli post samo zato da ne bih razbuktavala atmosferu na tvom blogu...ali ja ti više ne mogu izdržati pa da me ubiješ...dakle, @deelite, 1)ja sam sretna što ti nisi moj tata iz 2 razloga: 1)zato što imaš stav od kojeg ne odstupaš i 2)zato jer bi me lišio 99,99% bajki koje su napisane tijekom prošlih stoljeća i zamijenio ih idolom modernog doba, Garfieldom, koji je utjelovljenje lijenosti, sebičnosti, pokvarenosti, samoživosti, proždrljivosti itd. btw. obožavam Garfielda kao i moja djeca i ne pada mi napamet da im ga uskratim; o djelovanju zastrašujućih bajki na djecu psiholozi su već sve napisali...treba samo pročitati...moja djeca nemaju noćne more radi zastrašajućih likova...moja djeca uopće nemaju noćne more...
objavljeno pon, 15.10.2007 14:32 | autor: medeja7
joj, joj...sad se smijem ko ludaaaaa...Natuknica, tebi se obraćam...baš sam htjela reči da sam sretna da si nastavila...znaš...tamo gdje si stala...a ono OPET BURA...joj, joj...Dakle, Dementori...sada znam da i oni postoje...učim, učim...pomalo ali sigurno. Sada ću smazati cijelu ČOKO-ČOKO!!!Kiss:)))
objavljeno pon, 15.10.2007 15:25 | autor: slobodna tema (Neregistriran) (Neregistriran)
pročitavši post shvatila sam u potpunosti tvoj komentar (Harryja nisam čitala, pa hvala za pojašnjenje :))... i hvala ti za potporu!
objavljeno pon, 15.10.2007 15:28 | autor: iberostar
Preporučili bi da se «okrene ploča», jer samo tako se može izići iz začaranog kruga negativnosti. Neka se najprije kod sebe pokuša vidjeti dobre strane. Neka bar od vremena do vremena dozvolimo «pravo» na sreću, da sami budemo sretni. Zatim pokušajmo i u svom okruženju vidjeti dobre, pozitivne strane i pohvaliti ih. Na taj način raste unutarnje zadovoljstvo, stvara se pozitivna energija, druženje postaje ljepše, ugodnije. Naravno da to sve nije jednostavno, ali depresija može biti i nešto više, ponekad nije samo loše raspoloženje, nego i ozbiljna bolest.
objavljeno pon, 15.10.2007 17:12 | autor: crna_orhideja (Neregistriran) (Neregistriran)
ja ću ti samo ostaviti pozdrave!ugodan dan!:))
objavljeno pon, 15.10.2007 17:42 | autor: selma
:)
objavljeno pon, 15.10.2007 19:05 | autor: true serendipity
obožavam knjige o harryju i slobodno se mogu nazvati harry-manijakom... koliko god te knjige bile za "djecu", ima mnogo stvari koje se iz nje, kao i iz drugih knjiga, mogu naučiti... veliki ti pozdrav ostavljam :))))
objavljeno pon, 15.10.2007 20:57 | autor: true serendipity
natuknie, ti si jedna pametna odrasla žena (ovo naglašavam jer sam ipak fakultetlija ;))) i meni je jako drago čuti da čitaš harry pottera... i mene nekad zezaju zbog toga, ali šta ćeš ;))) blogomon je opet napao ;))))
objavljeno pon, 15.10.2007 21:42 | autor: Pokemaniac
Završavam 6. dio i uskoro počinjem sedmi.HARRY POTTER BI TREBAO BITI ZABRANJEN.
objavljeno pon, 15.10.2007 21:45 | autor: tricia
brrr... sva sreće što sam uvijek nasmijana, a i sretna, kod mene takvi likovi nemaju izgleda... a čokolada čini čuda... nisam još nikad čula za tako šta.. mislim da postoji biće koje usiše čovjekove sretne misli, e pa moje neće...kisać... hvala na posjeti...
objavljeno pon, 15.10.2007 22:20 | autor: natuknica
Ne znam mogu li točno objasniti zašto, ali ova vrsta sukoba mi ne smeta kao "ona" makar je možda tanka crta koja čini razliku, ali ja je vidim. Nekako nije ista stvar reći "Glupo je čitati neku knjigu" ili "Ti sa svojim stavom nećeš nikad ništa postići". Harry Potter je po prirodi tema o kojoj postoje suprotstavljena mišljenja, ali čini preveliki dio moga života da bih ga izbacila sa svoga bloga samo da bih izbjegla sukobe. Nemam ništa protiv sukoba, samo želim da se održe na civiliziranom nivou. I ne brini se, Medusoo, nije me Uzorita izbezumila svojim stavom o Harry Potteru već komentarima koje sam ionako izbrisala - jednog od njih uz njezin blagoslov. @ Covet, jako mi se sviđa tvoja ideja o Promentoru. Ako ikada postanem pisac, svakako ću je upotrijebiti i odati ti prikladnu čast! :) @ Romantales, hm, da, to je zaista počelo kao ponašanje odgovornog roditelja, ali onda je prešlo u neke druge vode. :D Opisala sam to u jednom postu u svibnju. :) @ Frka, slažem se s tvojom idejom o tjeranju Dementora, no ipak, baš kao što se Medusii ne sviđa čokolada, tako ni ovo nije primjenjivo za svakoga. :p Tako da sumnjam i da je Snape to savjetovao šesnaestogodišnjacima. ;) @ Deelite, iako sam možda ostavila drugi dojam, uopće me ne smeta biti ovakav izvor zabave. :p Mogu razumjeti tvoju odbojnost prema djelima fantastike, budući da imam i dijete koje nije sposobno čitati niti povijesna djela, a kamoli fantastična jer ne može zamisliti ono što je u njima opisano. Za mene je Harry Potter, baš kao i romani Gene Wolfea nešto izuzetno realistično iako smješteno u fantastično okruženje. Baš kao i ti Dementori. Neće oni nestati ako ih ne spominjemo, samo će nas još više nagrizati iznutra. Bolje je savladati tehnike protiv njih nego zatvarati oči pred njima. Iskreno, imam i dijete s noćnim morama, upravo ono koje čita Harry Pottera. Samo što su te noćne more počele kad je imala godinu dana (kad mi nije ni znala objasniti što je u snu proganja) i nisu se nimalo pojačale s Harry Potterom, naprotiv, kako raste, one polako odlaze. Posebno sam se bojala reakcija na 4. knjigu, ali nije ih bilo uopće. Djeca očito to puno drugačije procesuiraju. A što se tiče mog prethodnog posta, ne vidim što je u takvom ponašanju licemjerno? Licemjerno bi bilo ponašati se prema svima jednako. To bi samo značilo da ne postoji nitko tko ti znači nešto više. Cilj mi je bio pokazati da se svi tako ponašamo i da je onda takvo ponašanje potrebno tolerirati i drugima. @ Iberostar, potpuno se slažem i s okretanjem ploče i s time da je depresija ozbiljna bolest. Imala sam malo previše bliskih susreta s depresijom u životu da bih o tome mogla pisati hladnokrvno, zato mi je bilo draže pisati o Dementorima. Kad bih pisala o depresiji, mogla bih nekoga i povrijediti što ne želim. Ipak, poznato mi je da se u liječenju depresije koriste lijekovi koji su u sebi koncentrirana čokolada. Navodno ne stvaraju ovisnost, ali kad se čovjek skine s lijekova, navali na čokoladu. ;) @ Pokemaniac, stvarno me zanima zašto misliš da bi HP trebalo zabraniti i unatoč tome ga i dalje čitaš? Ipak, moram priznati, takva izjava zvuči puno uvjerljivije kad je kaže netko tko je sve pročitao. @ Tricia, uvjerena sam da tvoje neće! :) A što se FILMOVA tiče, oni su LOŠI. Ništa se iz njih ne može doznati o knjigama. Zabavni su, ali pola toga fali, a pola od preostalog je krivo. :( Ma, bez brige, pisat ću ja još o HP, imat ćemo se prilike još prepirati. ;) Ispričavam se na ovako dugom komentaru i pitam se hoće li ga itko pročitati do kraja? ;)
objavljeno pon, 15.10.2007 22:50 | autor: ptica selica
obožavam čokoladu, a čitala sam i Pottera i to pet nastavaka. Nećacima sam kupovala knjige i odmah posuđivala da ih pročitam. Baš mi je bio odličan.. Briga me ko ima mišljenje protiv. Ja volim odlutati.. a Harry je tako simpatičan i neuobičajen sa velikim naočalama...ha ...:)
objavljeno pon, 15.10.2007 23:13 | autor: uzorita
I na kraju opet ja. Vidiš kako ti dajem Energiju, sva si u pisanju. Blog ti je fenomenalan, a ti kako želiš! Ja sam ti takva, zaigrana. Samo jedno malo ja! Draga moja Natuknice, puno te pozdravljam i laka ti noć!
objavljeno uto, 16.10.2007 08:25 | autor: frka
"Ispričavam se na ovako dugom komentaru i pitam se hoće li ga itko pročitati do kraja?"
molim bez lažne skromnosti...:))) znaš ti da ćemo ga pročitati do kraja...:)))
objavljeno uto, 16.10.2007 08:59 | autor: natuknica
E, Frka, ovo je baš promentorski pozdrav za početak dana. :)
objavljeno uto, 16.10.2007 10:12 | autor: bungula
Ne vidim ništa slabo u tome da svatko čita ono što mu paše ...osobno zanimaju me različite stvari i ovaj post mi je bilo pravo zadovoljstvo čitati - iako nikada nisam pročitala rečenicu iz Harry Pottera - možda se i odlučim upravo zbog ovog dodira...jer mislim da u njemu ima mnogo istine, u kojoj neka svatko na svoj način oblikuje svoga dementora...nije bitno!, ali depresija je bolest današnjice...ili šansa za izrastanje, pardon nadrastanje?Velika pusa prvo natuknici za dobre misli i svima nama koji smo se evo svili oko nje da bi živjeli, učili i nadrastali!
objavljeno uto, 16.10.2007 13:32 | autor: ashtray_girl
A meni kažu da sam ja Harry Potter fan :D! Meni dementori i nisu toliko gadni... onaj bazilisk mi je bio odvratan. Možda zbog toga što prezirem zmije a na depresiju sam navikla... ako je to uopće moguće. Puno lijepih pozdrava sa studija socijalnog rada ;)
objavljeno uto, 16.10.2007 20:16 | autor: Go!
ne voli ja te čarobnjačke/fantazi ni filmove ni knjige iako ih moja okolina voli. ali volim čokoladu. jaaaaaaaako volim čokoladu. stoga, mislim da nemam razloga za zabrinutost od ovih tvojih nekih čudnih frikova :-)
objavljeno uto, 16.10.2007 21:16 | autor: christabel
:))
objavljeno uto, 16.10.2007 22:42 | autor: žeky
ja čitam harry pottera doslovno gutam te knjige..e..ponosna sam na to:-)
objavljeno sri, 17.10.2007 10:10 | autor: -GAGA-
Prelomio sam, ipak ostajem s vama! VELIKI POZDRAV TI OSTAVLJAM! Čitamo se!
objavljeno sri, 17.10.2007 10:16 | autor: deelite
Baš kao što Frka reče, voliš dramatizirati i umanjivanjem dati tenzije onome što pišeš. Imaš dobru taktiku :o) Ali i publika je ovdje zahtjevna, koliko sam uočio, velika večina. Nisam imao problema sa bilo kojim oblikom toga o čemu se ovdje spominje, ali mislim da je ipak učinkovitije ignoriranje nego bilo što drugo u potiskivanju tih "D" stvari. kažem potiskivanju, jer ne vjerujem da kad jednom izađu na površinu, mogu nestati zauvijek. Možda ih možeš potisnuti na neko vrijeme. Duže ili kraće. Ali oni će opet doći čim se ukaže prilika ako imaju plodno tlo. Jedini način da ih istrijebiš je promjena ponašanja iz korijena. Jer kao što radi i medicina, uništavanje posljedice, nije svrhovita radnja. Raditi na uzroku je puno učinkovitije. Možda je potrebno uništiti posljedicu da bi se radilo na uzroku. Ali drugačije, ne vjerujem. HP je nečija imaginacija. Koju vjerojatno nitko neće oživjeti na način na koji je zamišljena. Najčešće se filmovi osuđuju. A zašto? Film je također samo ekranizacija nečije imaginacije. Ti i ja sigurno nečemo doživjeti isti učinak pročitavši neku knjigu. Ja ću je doživjeti uvijek na sasvim drugi način od tebe. I ja ću taj svoj doživljaj prenijeti na film drugačije od tebe. Zašto govorimo uvijek da su filmovi blijeda slika onoga što smo čitali? Zato što gledaš tuđu viziju tuđe knjige. Ti si to zamislila drugačije dok si čitala i ne možeš ju vidjeti isto kao i redatelj filma. Dakle, nema govora o tome da su filmovi loši. Već samo drugačiji od knjiga. A to da li netko voli HP-a ili ne. Pa, mogu se opet vratiti na ono. Svi smo mi drugačiji. I ne volimo svi iste stvari. Ne reagiramo svi isto na neke podražaje. Stoga je sasvim normalno da od nas desetak ovdje okupljenih imamo i desetak različitih mišljenja u kojima se samo možemo složiti u dva reda. Oni koji vole HP-a i oni koji ga ne vole.
objavljeno sri, 17.10.2007 10:41 | autor: medusaa
deelite, malo si pobrkao neke činjenice.treba raditi na uzroku problema, pa neće biti posljedice.a ne kako si ti napisao.mislim da dok radiš na sebi radiš na uzroku problema a ne na posljedici problema.i ako već imaš tako visoku razinu svijesti onda trebaš dozvoliti da svatko ima svoje mišljenje i da radi, čita, piše, gleda što želi, a ne soliti pamet o tome što je za nekoga drugog dobro a što ne.
objavljeno sri, 17.10.2007 11:20 | autor: anakonda
mmm jezivo...:)
objavljeno sri, 17.10.2007 11:41 | autor: frka
@deelite, to što kažeš da je frka htjela reći frka nije htjela reći a natuknica zna što je frka htjela reći i to je frki jedino bitno jer se frki ne sviđa kako potiho bacaš kosku u gotovo svakom svom komentaru pa se frka pita da li si svjestan da upravo ti tvoji komentari a ne natuknicina "taktika" stvaraju, prema frkinom mišljenju, tenzije...što se tiče razmišljanja knjiga-film i doživljavanja istih, frka dijeli isto mišljenje...ujedno je frki baš drago što ti nemaš problema ni sa čim i što imaš nepokolebljiv stav o svemu i što si tako supač pa frka misli: blago tvojoj supruzi!
objavljeno sri, 17.10.2007 13:53 | autor: deelite
Onda Frka oprosti što sam pomislio da dijelimo isto mišljenje. I to pričanje u trećem licu je malo teatralno, baš kao i provokacija na kraju. No, tvoj izbor. radije ću odgovoriti Medussi da me je pogrešno shvatila.
I ako dobro čitam ono što si napisala, tada ti griješiš. Kada izbije problem, tada više ne možeš raditi na njegovom uzroku jer je već nastala panika i potrebno je prvo sanirati posljedice. O uzrocima se treba razmišljati na vrijeme, dok još nema posljedica. Tada se treba djelovati i tada neće doći do posljedica. Ili slikovito. Kad izbije požar, više ne vrijedi gasiti svijeću zbog koje je izbio. Zar ne? A što se tiće soljenja pameti i dozvoljavanja drugima da imaju svoj stav. Da si čitala do kraja što sam napisao vidjela bi da sam napisao da je normalno da nas desetak ima destak različitih mišljenja. I možeš li mi reći točno gdje sam napisao što je za koga dobro?
Smiješim se jer se ne želim svađati. Napominjem, iznosim svoje stavove, ne namećem ih nikome.
objavljeno sri, 17.10.2007 14:21 | autor: feniX
Šta bih dodala ili oduzela...? Iskreno, ne znam čemu bi meni ta čokolada pomogla osim gojenju, a depresivna sam malo kad,...hoće li se na mene okomiti???
objavljeno sri, 17.10.2007 15:00 | autor: natuknica
Kad imam vremena pa svaki čas provjeravam komentare, niko ništa ne piše. Kad konačno odlučim biti pošteni građanin ove zemlje i uhvatiti se posla, vi se razgalamite! ;) @ Gaga, :D @ Deelite, svakako se slažem oko promjene ponašanja iz korijena. Samo isto tako znam da, kad sam uspjela u tome, nikad nisam uspjela shvatiti kako sam uspjela, tako da bih mogla uspjeti i drugi puta kada to poželim. To je takav neki nedefinirani klik koji se dogodi u čovjeku i, kada bi za to postojao prokušani recept, ne bi na svijetu bilo nestretnih ljudi uopće. Nipošto se ne slažem da se problem može riješiti ignoriranjem i potiskivanjem, to je najbolji način da ga se prebaci u podsvijest i da nam se Dementori počnu množiti u našoj vlastitoj glavi. Ali mislim da je tu ipak problem u definicijama, a ne u načinu pristupanja problemu. Riječi koje biramo ne tumačimo svi na isti način i ne bih sada ulazila u razglabanje toga. Ti se malo ponašaš kao da si se odmah rodio pametan i nikada nisi lutao u svom životu. Jedna je stvar pokušati prenijeti na ljude ono što je tebe učinilo sretnim, a druga ne dozvoliti drugim ljudima pravo na lutanja. Jedna je stvar čovjeku pružiti ruku ili upaliti svijeću u mraku, a druga bičem ga tjereti da ode na sunčanu stranu ulice. He, vidiš, ja ne mogu bez slika, ja jako volim slike i zato mi se sviđa HP jer je na isti način pun slika. Mislim da upravo tim raznim slikama u prenesenom značenju opisuje svijet takvim kakav jest. Ne možemo se ponašati kao da "Dementora", odnosno onoga što oni predstavljaju, nema jer svatko ima svoje "Dementore" i svatko ima svoje nesretne misli koje s vremena na vrijeme izranjaju. I svatko od nas mora naći svoj način borbe protiv takvih stanja. Neće svi ljudi postati sretni samo tvrdnjom da nesretni ljudi ne postoje i neće svi ljudi postati siti ako kažemo da nitko nije gladan. I još jedna riječ o filmovima: knjige su jako predebele da bi se mogle ugurati u dva i po sata filma, dakle, oni koji su gledali filmove, ne znaju ni pola onoga što stoji u knjigama. No mene ipak izbezumljuje kad filmovi iskrivljavaju činjenice iz knjiga. Nije to interpretacija, to je bezočna promjena. Ako Harry ima u nekim filmovima uredno počešljanu kosu, to možemo nazvati interpretacijom iako se s malo gela moglo riješiti, ali kad Dementori lete po zraku, to je nedostatak poštovanja prema knjigama. :( @ Frka i FeniX, :)
objavljeno sri, 17.10.2007 16:11 | autor: frka
ma sve je to ok...evo, čitam natuknicin komentar i čitam deelitov...jednostavno zaključujem kako mi je natuknicin način razmišljanja blizak, a deelitov nije...to ne znači da je itko od nas više u pravu od onoga drugoga...i sorry, deelite, sad kad čitam sebe provokacija na kraju mi se čini pomalo neprimjerena...ni ja se ne želim svađati...više...hehe...što ne znači da neću...opet...;-)
objavljeno sri, 17.10.2007 17:11 | autor: tko_sam_ja_uopce
čokolada.....mhm.....to je fino.....pozz
objavljeno sri, 17.10.2007 19:39 | autor: Posjetitelj (Neregistriran) (Neregistriran)
Došla sam pozdraviti pa moj komentar neće biti dug kao neki ispred mojih :D. H.Pottera ne čitam, nekako mi nije dospio u ruke nekom slučajnošću, a ja se osobno nisam potrudila da bude drugačije. Jedan dio sam gledala sam sekom jer ju je to činilo sretnom (bila mi je vodič :). Nekako me put odnosi drugim knjigama (trenutno lomim redove La Peste - pa sam te se sjetila zbog jednog komentara:). U ostalo se neću uplitati, ne zato da ne dobijem po nosu od nekog (bilo koga), nego jednostavno nisam čitala - pa nema svrhe, je l' :D, Anlah
objavljeno sri, 17.10.2007 20:13 | autor: uzorita
@Natuknice, sada kada gledam hrpu tih komentara, imam osjećaj da sam sve ja zakuhala na samome početku i potpuno zaspamala tvoj krasan tekst. Na žalost ne mogu protiv svojih bliskoistočnih gena, koji stalno dolaze do izražaja! Laka ti noć
objavljeno čet, 18.10.2007 09:54 | autor: deelite
:o) Hajde žene sve kod mene! Na kavu i kolače. Ma eto, smirili smo strasti. Frki šaljem samo jedan mig. A s Natuknicom bih se načelno složio o onom kliku. Stvari se događaju, no kao i velika večina života prođu nam nesvjesno. Upravo je osvješčivanje stanja blagodat koja je poklonjena ljudima. Najbolji primjer tog klika je upravo u ovom Frkinom zadnjem komentu da je skužila da na kraju ima malo cinizma. :o) Pa, nakon tog osvješčivanja ne treba mi nikakva isprika niti bilo što drugo. Drago mi je kad netko prizna da je učinio nešto i kad stoji iza toga. Bez obzira bilo to dobro ili loše. Volim dosljednost i ne mogu si, točnije, ne želim si pomoći. Ali Natuknice, ja se nisam rodio najpametniji. Ja sam tek nedavno prešao na sunčanu stranu ulice, i toliko sam sretan sa tim otkričem da u tom svojem zanosu i ushitu ne osvještavam činjenicu da pokušavam i druge ljude povuči za rukav da pređu k meni jer im želim dobro. Jer bih želio i da svi drugi shvate i dijele sa mnom svoju sreću. Dakako da svi imaju pravo na lutanja. Ja sam dugo lutao i dao bih sve da mogu nekome pomoći da to izbjegne jer znam kaka je tumarati po mraku. No svjestan sam da ne vrijedi nikoga vući za rukav. Da ljudi prelaze sami onoga trenutka kada su sami spremni za to.
objavljeno čet, 18.10.2007 10:29 | autor: frka
eh, deelite, bravo za ovo...i to je osvješčivanje (ne možemo druge vući za rukav)...navodi me na spoznaju da ne prelazimo ulicu samo jednom u životu...ponekad se vratimo korak unazad prije nego napravimo dva naprijed...što se spremnosti tiče kažu da se učitelj pojavi tek kad je učenik spreman i meni to zvuči vrlo blisko...
objavljeno čet, 18.10.2007 13:17 | autor: deelite
Da, znam za tu izreku. A znaš li zašto je točna. Zato što u tom trenutku, kada je učenik spreman, odašiljew misli, koje su energija. Koja dolazi do učitelja i vodi ga k učeniku. Vrlo jednostavno.
objavljeno sub, 20.10.2007 11:28 | autor: emanuela1
U blogu vidim da voliš Harry Pottera. super je
objavljeno sub, 20.10.2007 16:06 | autor: tom2y
odlična usporedba, istina, depresija je jedno od najgorih stanja u kojem možeš biti. taj osjećaj bezizlaznosti je užasan.