Komentari
19 komentara na Disciplina

objavljeno sri, 05.09.2007 07:08 | autor: janna

ja se slažem s tobom,čini mi se da se sve to pomalo pogubilo u nekakvim kvazi demokracijama.Slažem se da djecu treba pustiti da se razvijaju kao male osobe,ali uz određeni red i disciplinu naravno.

objavljeno sri, 05.09.2007 09:27 | autor: true serendipity

ja sam uvijek kontra diktature. disciplina može proći i naravno da treba jer moraš smiriti 25-40 ljudi u razredu i više na fakultetima, ali nikakvim ekstremnim kaznama nema mjesta u obrazovanju. zadnji wolfov odlomak mi nikako ne sjeda jer je etiketirao učenike i time ih obilježio za cijeli život. znamo svi kako ide s tim etiketama... pozdrav :))

objavljeno sri, 05.09.2007 10:25 | autor: ashtray_girl

ono što sam do sad naučila na faksu je to da djeca vole da im se objašnjavaju stvari. Ako ga već planiraš kazniti, objasni barem zašto, ili ako je nešto dobro napravio neja zna zašto je to bilo dobro, a nešto drugo loše.inače djeca ne znaju zbog čega je nešto dobro a što loše i ne znaju kako se pravilno ponašati i mogu stvoriti iracionalan strah od nekih stvari koji uopće ne bi trebao postojati.

objavljeno sri, 05.09.2007 10:29 | autor: natuknica

@ true serendipity: ja nemam ništa protiv etiketa. Imam dijete kojem uporno nitko ne želi nalijepiti pravu etiketu, pa mu zato lijepe druge kao - lijena, nemarna. A s pravom etiketom bi dobila i odgovarajuću pomoć i izvukla maksimum od svojih mogućnosti. Nisu sva djeca ista i ako ih tretiramo kao da jesu, samo ih zakidamo. Druga je stvar kako se mi prema etiketama odnosimo. Ukidanjem etiketa, ne sprječavamo predrasude, samo uskraćujemo pomoć.

objavljeno sri, 05.09.2007 10:30 | autor: izgubljena

dobra tema za raspravljanje :-)))) sad bi se mogla raspisat... :-) jaa mislim da dijete samo treba znat animirat tj. neki "posao" pretvorit u zabavu.Bar kod mog nećaka to tak ide... pozdrav :-)

objavljeno sri, 05.09.2007 10:42 | autor: true serendipity

ja sam i dalje protiv etiketa, jer one za mene pretstavljaju nešto loše, osobinu koja se prida djetetu i onda se djetetu teško od toga odvojiti. mislim da u svakom djetetu treba prepoznati potencijalnost i razviti je (kao što si rekla i kao što se može vidjeti u ovom tvom slučaju s jednim djetetom). mene su isto obilježavali kao nemarnu i znam kako je to. ovo je stvarno otvorena i aktualna tema o kojoj se mnogo raspravlja. neka, treba raspravljati, drugačije se ni ne može do rješenja. :))

objavljeno sri, 05.09.2007 12:24 | autor: je taime

u potpunosti se slažem sa svime što si rekla......

objavljeno sri, 05.09.2007 12:36 | autor: medeja7

slažem se da disciplina mora postojati...ali ne kad ONA počinje ugrožavati dijete, učenika, odraslog...a tema je vrlo aktualna i dobro je da se o njoj razgovara.Kiss(zima mi je!):)))

objavljeno sri, 05.09.2007 13:25 | autor: deelite

:o) ne znam kako si i zašto mene pronašla, no očito si i ti neki odgovor na moju energiju odaslanu u prostor. Nisam si dao truda čitati tvoje ranije postove, jer jednostavno imam premalo vremena u ovom životu za sve što želim učiniti. No, stoji i ona, da onaj tko želi pronaći će 100 mogućnosti, a tko ne želi 100 izgovora. U svakom slučaju, želim reći da je disciplina vrlo važna. Primjećujem to u vlastitom odgoju i odgoju koji primjenjujem i sam. Mislim da imam neke zdrave osnove ponašanja jer sam imao dobar kućni odgoj. Nastojim to prenijeti i na svoje dijete i mislim i nadam se da mi dobro za sada ide. Disciplina i dosljednost, naravno uz obilje ljubavi. Pokazane dakako. U svakom slučaju, slažem se sa tvojim stavovima.

objavljeno sri, 05.09.2007 13:53 | autor: žeky

naravno da je disciplina potrebna smatram da autoritet treba postojati, također smatram da batina nije izašla iz raja i da je to posve nepotrebno.mene i mog brata roditelje nikad nisu udarili i opet dosciplinom smo postali dobri ljudovi.

objavljeno čet, 06.09.2007 08:21 | autor: -GAGA-

Super tema i ja bih sad mogao pisati o tome "tri dana". Ma kakva demokratija u vrtiću i školi(sad zvučim grozno nekima). Setimo se vremena kad su nam učitelji/učiteljice bili "bogovi", gledali smo u njih kao da su nam sve na svetu, koliko smo puta mami i tati rekli "nije to tako, moj učitelj je rekao ovako".Da, ali je učitelj tada smeo i da podvikne i da šibom ponekad pecne, i niko nije umro niti mu ruka otpala, a završavali smo škole sa većim prosekom nego deca danas, završavali smo zanate i iz škole izlazili kao svršeni majstori, spremni za radne zadatke... a ova deca danas - Bože sačuvaj-... VELIKI TI POZDRAV OSTAVLJAM!!!

objavljeno čet, 06.09.2007 10:40 | autor: bungula

ei, natuknica...samo pozdrav i vratim se, ne želim površno preletjeti

objavljeno čet, 06.09.2007 10:48 | autor: bucka

da, u potpunosti se slažem s tobom da disciplina mora postojati i u odgoju djece što nikako ne znači batinanje i slične stvari, no danas izgleda, već do vrtića djeca nauče da ih "tete ne smiju kažnjavati jer će onda njihov tata teti pokazati gdje joj je mjesto" ... mislim da djeci treba vlastitim ponašanjem pokazati kako se na pristojan način rješavaju poblemi ... nažalost, sve je više djece koja u vrtić (a kasnije i u školu) dolaze "odgojeni" da im nitko ništa ne smije jer imaju ovakvog i onakvog tatu ili mamu, pa zato i imamo bahatost na svakom koraku - i u školi, i na poslu. i na ulici .....

objavljeno čet, 06.09.2007 15:05 | autor: matea775

sve to ok, ali iskreno ima toliko trenutaka kada se sve to čini besmisleno...kaao recimo meni sad...pozdravljam te ljepo i šaljem puse...

objavljeno čet, 06.09.2007 15:28 | autor: vigga

pozdrav ti ostavljam1

objavljeno čet, 06.09.2007 18:39 | autor: bungula

Svaka igra ima svoja pravila...i kako si napisala, ta pravila je neophodno poštivati, jer bi nastao kaos. Disciplina je neophodna...ali je velika mudrost znati je zdravo uspostaviti. Podsjetila si me ovim postom na profesore kojima je bila dovoljna vlastita pojava - ili energija koju su odajali- da smo na bili mirni i još smo ih uz to poštivali. A neki su se trudili, mnogo govorili o neophodnosti discipline - ali nikada im nije uspjelo kao ovim prvima. Zašto?

objavljeno sri, 14.05.2008 18:52 | autor: Anoniman (Neregistriran)

jedan od posjetitelja je lijepo rekao" nažalost, sve je više djece koja u vrtić (a kasnije i u školu) dolaze "odgojeni" da im nitko ništa ne smije jer imaju ovakvog i onakvog tatu ili mamu, pa zato i imamo bahatost na svakom koraku - i u školi, i na poslu. i na ulici .....", upravo tako, u školu dolaze mali bogovi kojima nitko ništa ne smije, a koji svima sve smiju, a učitelj je postao javni predmet za ispoljavanje bijesa roditelja zbog nekih osobnih problema i sl.Djeca kod kuće nemaju nikakva ograničenja, na njihove se nepodopštine kod kuće ne reagira jer su mame prezaposlene pušenjem cigara i tračanjem na ulici, pa zašto bi onda dijete uopće reagiralo kada mu učitelj kaže:ne smiješ tući druge i sl. Ove zapadne slobode i demokracija u školskom sustavu počinju pokazivati rezultate kaosa kao i u mnogim zapadnim školama...jadno...al eto mi volimo kupiti sve od drugih pa makar to i bilo pogrešno.

objavljeno sub, 12.07.2008 12:53 | autor: natuknica

Anonimče, evo sada sam pročitala tvoj komentar. ;) Imam osjećaj da možda svraćaš da provjeriš. Ne, baš ne mogu reći da nije točno sve što si napisao/ napisala. Ipak, sve se nadam da se ipak može nešto učiniti. Želim pisati u nadi da će se nešto promijeniti, a ne samo zato da bih plakala nad našom tužnom sudbinom. A stvari se najlakše mijenjaju kada se to čini sitnim koracima, kada ne dozvolimo da nas ponese struja. :)

objavljeno sub, 29.11.2008 10:26 | autor: Anoniman (Neregistriran)

evo da i ja nešto napišem...Radim u školstvu i vjerujte mi, raditi sa 30 učenika nije lako....više puta sam roditeljima jasno dala na znanje da danas nije upitno što će naučiti i znati već disciplina. Kako može učitelj postići neku disciplinu ako roditelj na upozorenja ništa ne reagira te i dalje potiće i brani svoje dijete. Znam da su roditelji jako zaposleni i nemaju previše vremena za dijete i zato im to izgubljeno vrijeme žele na pogrešan način nadoknaditi ( kupnjom najdraže igračke, odobrenjem nekog neprilagođenog ponašanja...) Ja sam dijete, prosvjetnog radnika, imala sam strogi odgoj ali danas sam zbog toga jako zahvalna...jer smatram da sam cjelovita osoba i da cijenim ono što je dobro.Nije uzalud rečeno da "batine dolaze iz raja.." Zato dragi moji roditelji molim Vas da poštujete riječ učitelja i da zajedno u suradnji s njim od djeteta napravite kompletnu osobu...
P.s. potpuno se slažem s buckom....
pozdrav

Komentiraj:
 

 
 

Korisnik

Nemate MojBlog račun?

Otvorite svoj račun ovdje!

Lozinka

Link:

 

Emg.hr




MojBlog