 |
|
|
 |
 |
| Komentari |
|
 |
objavljeno sub, 09.02.2008 14:38 | autor: shiza
"imam velikih problema s osjećanjem poštovanja prema onima koji nisu sposobni poštivati ljude drugačije od sebe"
potpisujem! =*
objavljeno sub, 09.02.2008 14:55 | autor: medeja7
da...potpisujem i ja, kao i shiza...:)))
objavljeno sub, 09.02.2008 14:56 | autor: true serendipity
iskreno, od mnogo stvari mi se u zadnje vrijeme bljuje. bolje da ne počnem. očito da nisam baš tolerantna. ali to se može promijeniti, radim na tome .))) bolje to, nego biti pseudotolerantan. fuj. tebi velika pusa za ovako pametne teme :****
objavljeno sub, 09.02.2008 15:02 | autor: natuknica
Da, True, dobro si to rekla, LOL, očito ni ja nisam dovoljno tolerantna.
objavljeno sub, 09.02.2008 16:13 | autor: dezire33
Draga Natuknice!
Slažem se s Tobom!!!
Jedan život (Tvoj, Moj, Njihov..) .....
VAŽNIJI je od svih ideologija, država i civilizacija!!!
Nasilna smrt jedne osobe ne može se NIČIM opravdati!!!
Ćao!
objavljeno sub, 09.02.2008 16:34 | autor: siscanin
Taj tip je čisti provokator jer kune se u antifašizam, komunizam i partizane a, drugdje podržava Boru Đođevića i Riblju Čorbu, a poznato je da se Bora Đorđević deklarirao kao četnik i štuje Šešelja ratnog zločinca pa mislim da tu ne treba trošiti energiju. Pozdrav tebi i ugodan vikend
objavljeno sub, 09.02.2008 18:36 | autor: Ithiriel
također. dijelim tvoje mišljenje i sve fizičke porive :) kis
objavljeno sub, 09.02.2008 18:49 | autor: natuknica
Dezire, hvala ti. Lijepo je vidjeti da ne govorim kineski. Sad me još više peče savjest kad se sjetim da sam pomislila da bi me mogao krivo interpretirati. :)
Siscanin, ne nisam baš mislila na tog istog konkretnog čovjeka. Ima malo previše ljudi koji odgovaraju opisu. :(
objavljeno sub, 09.02.2008 19:18 | autor: angy
Danas ljudi kao da ne vide oko sebe,ne vide dalje od svog nosa(ne baš svi no ima ih na žalost puno)da bi njima bilo bolje gaze svakog ispred sebe bez i malo kulture,postovanja i osjećaja.....iskreno za mene to nisu ljudi...zavist,pohlepa,ljubomora vladaju našim vremenom....u našoj zemlji još je i dobro kad pogledamo npr. Ameriku što se sve tamo događa.Da Natuknice ja sam za da se treba poštovati drugi no sigurno neću poštovati nekog tko mi svijestno i namjerno čini zlo jer je njemu to il zabavno ili mu se tako prohtjelo....zao mi je al da znam koristiti pistolj pucala bi mu u glavu iako je to zlocin....no matletiranja neću dozvolit na sebe ili moju obitelj.....odlicna ti je tema......
objavljeno sub, 09.02.2008 22:25 | autor: Pokemaniac
Ja sam onaj dječak čij je sat pokvaren i šutim i ne govorim kolko je sati.
objavljeno sub, 09.02.2008 22:50 | autor: natuknica
Angy, Angy, nemoj postati kao i oni! Radije uzmi par tanjura pa ih razbi. To ti je onda i dobra izlika da kupiš novo posuđe. ;)
Poke, ti si doista jedan poseban dečko, to već znam. Samo naprijed, nemoj da te obeshrabre. :)
objavljeno sub, 09.02.2008 23:22 | autor: dewon
čujem da je licemjerstvo popularan hobi danas... nažalost.
objavljeno ned, 10.02.2008 00:31 | autor: walt
a znaš kak je to s tolerancijom - svatko će je tjerati na svoj mlin - kao i pravdu...
objavljeno ned, 10.02.2008 00:32 | autor: walt
e da, ja imam sat kojeg nosim samo na bicikl i na trčanje, i juri unaprijed jedno 5 mijnuta, al ne znam ga namjestit i ne znam koji god gumb da stiskao, i na kraju - ne smeta mi...
objavljeno ned, 10.02.2008 09:15 | autor: ptica selica
ne volim kad se netko na pitanje kako si, počne busati u svoja prsa i govoriti kako je pošten, radišan....ej stani.. kako si? ...dokaz licemjetnosti, bahatosti..i laži...pošten je onaj koji o tome ne govori već se to osjeti i vidi... kiss:)
objavljeno ned, 10.02.2008 09:22 | autor: frka
draga nati, naravno da ima ljudi koji razmišljaju kao i ti...što se sata tiče, i kad sam sigurna da je moj ispravan, a tuđi nije, ja još jednom provjerim SVOJ sat...nažalost život nas ponekad smjesti u situaciju u kojoj moramo odabrati stranu, na sreću politika više nije jedna od njih...a bila je...u doba tog "idealnog" društva o kojem se danas bajke pričaju...ono što ne volim su ljudi koji razmišljaju: "ako nisi sa mnom, protiv mene si", a vjerujem da NoMedij nije jedan od njih iako me u par navrata gotovo uvjerio u suprotno
objavljeno ned, 10.02.2008 10:30 | autor: helaylh
tolerancija....hm..da....koliko god mi bili tolerantni prema ljudima oko sebe i kad vidimo da oni to isto ne primjenjuju,dolazimo (bar ja) do pitanja:"vrijedi li to uopće???"i onda se iznerviram i to gadno....ali to je jednostavno tako.netko će na sat obratiti pažnju i postaviti si pitanje "jeli moj sat kasni-rani?",dok će netko pak biti uvjeren da je baš njegov ispravan.zašto taj drugi neće posumnjati u sebe?pitanje je...pa vjerovatno iz razloga što mu je lakše živjeti u uvjerenju da je on u pravu...sve što mogu reći za takve osobe je da su slijepi i da bi bilo bolje da malo obrate pažnju na svijet oko sebe...to ćemo im reći s najboljom namjerom i željom da mu ukažemo na nešto,ali netko to jednostavno ne prihvaća i to je to.jednostavno u biti.ima nas svakakvih,pa onda je bolje usmjeriti pažnju na one koji su toga vrijedni!ALI opet,kako razlučiti ko je toga vrijedan?"teško i nikako...ja jedino onda dolazim do zaključka da ću ja još uvijek pokušavati upozoriti na neispravnost nečijeg sata,-iako,tko kaže da je i moj točan??
pozz
objavljeno ned, 10.02.2008 13:32 | autor: natuknica
Ovo sa satovima mi se sve više i više sviđa. Tu se pojavilo toliko različitih pristupa satovima, baš kao što ima i tako različitih naravi. Mogu reći samo jedno: O, kako je svijet mali! :)
Je li se nekad nekome od vas dogodilo da prespava cijeli dan, probudi se u suton i pomisli da je jutro? Meni je tako jednom žena koja mi je čuvala djecu došla u nedjelju navečer uvjerena da je ponedjeljak u jutro. Da, da, nije još dugo radila jer je bila pijana. Te nedjelje smo joj rekli da neće moći čuvati djecu ako bude pijana (bila je sasvim trijezna kad smo je zaposlili i nekoliko mjeseci nakon toga). I te nedjelje smo makli sav alkohol iz kuće. U ponedjeljak je odvela djecu svojoj kući i tamo pila, a mi smo krenuli u potragu za novom ženom. Hm, zašto mi je to palo na pamet? Nekako mi se čini da ima veze. :)
Helaylh, da, i ja mislim da se svakome barem jednom treba reći - ja poznajem te i te činjenice. No, ako ga te činjenice ne zanimaju, onda je to vjerojatno ipak gubljenje vremena. Volim pristupati ljudima s uvjerenjem da su dobronamjerni. Nije me lako uvjeriti u nečiju zlonamjernost. Ali kad to jednom nekom uspije.......
objavljeno ned, 10.02.2008 13:59 | autor: Svemirka
najgore je što je ljudima sve crno-bijelo...nekako svi imaju potrebu za nekim naljepnicama, etiketama, određivanjem, ocjenivanjem i naposljetku osuđivanjem. i onda nam ne preostaje ništa drugo nego frustracija što smo okruženi takvim i sličnim individuama, koji ni ne sumnjaju u svoju izvrsnost. a teško je prihvatiti da ništa to ne može promijeniti, da ljudi uvijek ostaju takvi...
objavljeno ned, 10.02.2008 14:59 | autor: LaLuna;) (Neregistriran)
da... svi bi voljeli bititolerantni, tj sami sebe uvjeravaju da jesu... a kad malo bolje pogledamo... a nije ni lako uvijek sve uzimati u obzir, iako bi trebali.. nije uvijek ni lako razumjeti drugu strau, iako bi trebali... ma svašta bi trebali, uostalom, dobro je barem napraviti korak shvaćajući da trebamo i truditi se da tako i bude... LaLuna;)
objavljeno ned, 10.02.2008 15:36 | autor: nostalgija
:-) hm
objavljeno ned, 10.02.2008 16:14 | autor: neko zaljubljen
Kad se gleda iz svog kuta svako opet ima razlicito misljenje o toleranciji,ja mislim da bi mmi ipak trebali biti svjesni svoje prolaznosti u ovome zivotu i svjesni toga da smo svi rodjeni jednaki bez obzira na boju koze ili naciju a da ne pominjem politicku ideologiju i opredeljenje.Moje misljenje je da vrlo malo ima tolerancije osim ako nisu u pitanju interesi.Nije losa tema ali mislim da je odmah ispolitizirana i klasno raslojena pa se ne moze ni govoriti o toleranciji a kamoli da postoji...pozdrav
objavljeno ned, 10.02.2008 16:33 | autor: petricaa
ahoj...kolikiiiii komentari...
ma neda se meni toliko pisat..:P
heh..ja ne znam komentra...):
no nema veze..slijedeći put ću znat..hehe..
pozz
objavljeno ned, 10.02.2008 18:20 | autor: natuknica
Da pokušamo još jednom: ja nikome ne tvrdim da je ova vlast pravedna, još manje pokušavam uvjeriti ljude da je ustaška vlast bila pravedna, i sukladno tome, bila bih jako zahvalna svakome tko me ne bi pokušao uvjeravati da je Titova vlast bila pravedna. Tko ne vidi razliku između osuđivanja svakog zločina i pohvala pojedinačnih zločina, doista, ne mora se družiti sa mnom, ja nikoga na to ne prisiljavam.
Voljela bih znati je li to mene netko uvjerava da je bilo u redu završiti na robiji zato što se bilo vjernik na nekom rukovodećem položaju 1945., da je bilo u redu seliti vlakovima ljude iz jednog kraja zemlje u drugi, je li bilo u redu ljudima oduzimati njihovu imovinu zato što je bila "prevelika" i istovremeno im ne omogućiti zapošljavanje?
Ja, naprotiv, nikoga ne uvjeravam da je progon Židova ili Srba bio ili ostao opravdan. Nigdje i ni na koji način. Samo molim malo poštovanja i prema drugim progonjenim ljudima bez obzira jesu li bili progonjeni zbog nacionalnosti, vjere ili ideologije.
Tvrditi da je Tito heroj, jednako je kao tim ljudima reći: ne vi niste vrijedni spomena, ne da niste ljudi nego ste manje važni od velebitske degenije koju ne dozvoljavamo brati. To je poruka, i Mladene, i svi drugi, oprostite mi što me ta poruka vrijeđa. To je samo pogled iz mog kuta, a vi ste vjerojatno u pravu.
A da je Tito napravio i dobrih stvari, je. Napravio ih je i Mussolini, ne samo po Italiji nego i po Istri, a kako se odnosimo prema onima koji ga veličaju?
objavljeno ned, 10.02.2008 19:29 | autor: je taime
naravno i mi sami za naše probleme krivimo druge,za sve su drugi krivi nikada mi...to je tako u životu,ako ne priznaješ sam sebi pogreške....a ja sam baš takva,krivi druge,nikada sebe,ne priznaj si pogreške i nemoj se truditi ispraviti ih...možda nemam dovoljno samopoštovanja ili šta..ali samo znam da je moj život u ovim mladim godinama pun problema,već,i da stvarno više gubim živce sa svime,jednostavno neznam kako ispraviti pogrešku....
objavljeno ned, 10.02.2008 19:36 | autor: neko zaljubljen
Oprosti nisam imao namjeru uvrijediti te bilo na koji nacin,sto se Tita tice to je davno proslo vrijeme,i vrlo malo se sjecam tog vremena.Sto se tice drzavnog uredjenja bilo kog sistema ne moze biti pravedan s obzirom da kontrolise sav kriminal.U mojoj drzavi danas su privilegovani lopovi i ubice,narko dileri i slicni,u neku ruku ih zakon stiti,jer prodaju drzavnu drogu,jer ubijaju i pljackaju za drzavu.A posteni gradjani nisu zasticeni.Tako da ni ovaj sistem nije pravedan,a kamo li komunisticki.To sto sam pisao gore pisao sam uopsteno da ne postoji tolerancija bilo gdje i na bilo kom nivou.Kad sam pomenuo klasnu raslojenost mislio sam da bogati ne tolerisu siromasne.A kad sam pomenuo kut gledanja to je upravo ovo zadnje sto si napisala,jer i Hitler je nekome bio dobar,zato kazem da bi trebali biti svjesni svoje prolaznosti u ovom zivotu i da ne vrijedi mrziti bilo sto,jer nema svrhe.Sto se tice tih ideoloskih ili politickih vodja oni me ne zanimaju jer ne trazim sebi idola na zemlji,sto ce reci da sam vjernik i da sam apolitican.Krivo mi je ako te nesto vrijedja,jer stvarno nemam namjeru,samo sam htio reci da je danas sve manje i manje tolerancije.Jos jednom oprosti...
objavljeno ned, 10.02.2008 19:57 | autor: big_girl
pozdraw, evo i ja imam komentar na onu izjavu... U potpunosti si točno napisala ono "uvijek tuđi sat ide krivo". To je zato što imao mnogo onih koji misle da su savršeni, bez mana, najpametniji, jednom riječju savršeni. I uvijek će se u mnoštvu naći neka osoba koja baš u tom trenu misli kako ima najskuplje i najbolje odijelo među svijetinom, a onda njih pola počne tako razmišljati, sve zbog jedno glupog trenutka kada im se nečiji govor učini dosadan i puste mozak na pašu... E pa takvih je ljudi sve više i više, a nitko im ne može ništa, pa čak se ni oni sami ne mogu oduprijeti tomu da svaki puta pusta "mozak na pašu"... Takav je svijet i uvijek će biti, šteta što tu ne možemo ništa...
objavljeno ned, 10.02.2008 23:33 | autor: natuknica
Mladene, da sam bila uvjerena da si me htio uvrijediti, ne bih niti ulazila u rasprave. Pokušavam objasniti da komunizam nije isto što i antifašizam i da postoje ljudi koje veličanje Tita može doista povrijediti. No ti si, čini se, jedini kojeg sam ispravno procijenila među onima koji misle da se pod Titom lagodno živjelo.
Nisam ni ja za čeprkanje po prošlosti, ne pada mi na pamet tražiti starčiće koji su pred 60 godina smatrali da je otimačina dobra i pravedna stvar. Imali su vremena i triput promijeniti mišljenje od tada. Ali otimačinu treba nazvati njenim imenom, progone također. Inače ćemo samo neprestano i opet to ponavljati, baš kao što smo svjedoci da se i danas događa. Veličanje Tita samo daje legitimitet nepravedno provedenoj privatizaciji. I oni koji to ne žele shvatiti, jednako će tako sutra nekom drugom nešto otimati i za nešto treće se osvećivati. Dakle, nisam za osvetu, samo želim da se zlo nazove zlim. Nisam sigurno ta koja će rušiti BILO KAKVE spomenike ili mijenjati nazive ulica, ali ne želim da me se proglašava budalom jer ne vidim kako nam je pod Titom bilo dobro. Upravo pod Titom smo naučili da možemo dobivati plaću i ako ništa ne radimo i da zbog toga ne možemo izgubiti posao. Ne može me nitko uvjeravati da je mojoj mami bilo dobro dok se liječila od tuberkuloze jer je htjela studirati, a kao nepoćudni element nije mogla dobiti stipendiju iako je bila odličan đak, dok je netko drugi školovao djecu prodajući janjce koje je njezin djed svojim radom stekao.
objavljeno pon, 11.02.2008 00:03 | autor: Anoniman (Neregistriran)
Ježuš! zašto još spominjete Tita, u bilo kom kontekstu? Naročito mi je čudno kad to mladi čine koji nisu tada živjeli ili su bili maleni za njegove vladavine. Bilo je nekima dobro a nekima zlo. A koji je to sistem pravedan?
Ipak, antifašizam je ono što nam je trajno ostavio u nasljeđe, a voljela bih da smo još i nesvrstani. No dosta o tome. Htjela sam ti se zahvaliti na komentaru i objašnjenju zašto su mi slike mutne. Očito treba pogoditi pravu veličinu i sliku prilagoditi formatu koji se na blogu zahtijeva, a to je ono što ja ne znam :)
nauči me ako znaš, molim :)))
objavljeno pon, 11.02.2008 07:06 | autor: zgubidanka
hi hi hi, sat ti ide krivo :) ma ti mama ide krivo :) taj sam ja odgovor dobivala... pa sam odlučila promijeniti krug ljudi s kojima se družim :))))))))
objavljeno pon, 11.02.2008 11:48 | autor: deelite
Čitajući ove retke o Titu, sjetih se one Đoletove:"I ja sam video Tita maršala, legendu tu, druga i borca, čoveka tog..."
Smiješno je kako si dozvoljavate da vas prošlost truje. Općenito, ne samo ova Titovska. Kakve veze ima uopće tko je i što je radio u prošlosti. Čast i počast svima onima koji su pali za slobodu. Svatko se borio za svoju slobodu, bez obzira na kojoj je strani bio. I s jedne i s druge je bilo zločinaca. Uvijek, u svim epohama, u svim ratovima. Rat nikada nije bio pravedan. Ma bio on osvajački ili oslobodilački. Govorim o ratu a ne o povodu, da se ne razumijemo pogrešno. Uostalom, sve je to prošlo svršeno vrijeme, i ne mogu shvatiti čemu polemika uopće oko toga. Hoće li se vašom pričom promijeniti povijest? Hoće li nekome biti bolje? Hoće li netko biti sitiji? Kakve imate koristi od toga? To su sada samo riječi. A povijest ionako uvijek pišu pobjednici.
Riječi ne bole, to ste sa vašim godinama i iskustvom već trebali naučiti. Uvrede ne bole, ma što god vi mislili o tome. Jedinu težinu uvredi dajete vi sami, a ne onaj koji ju je izrekao. Zašto onda pridavati nekome važnost koju ne zaslužuje? Zašto trovati svoje biće negativnim emocijama i negativnom energijom? Zašto drugima dozvoljavati da vam zagađuju vaš životni prostor. Jer svi takvi, koji misle da su uvijek u pravu, su najčešće iskompleksirani, sa debelim kompleksom manje vrijednosti. Zato i žele uvijek biti u pravu kako bi prikrili svoje zamišljene nedostatke. A uvjeren sam da su si te nedostatke sami izmislili. Malo su si pogrešno posložili kockice mozaika u svojim glavama, pa im je proizašao pogrešan film. A sve dolazi samo iz vaših umova. Stoga, okrenite se na drugu stranu. Udahnite vjetar promjene. Ne žestite se na svaku riječ i dozvolite i drugima da slobodno dišu. Svijet će vam odjednom promijeniti boju u ružićasto, i sve će biti puno ljepše.
objavljeno pon, 11.02.2008 15:03 | autor: natuknica
Evo, tek toliko da NoMedij ne misli da se ja njega bojim ili da ima nešto što bi opovrgnulo moje tvrdnje u njegovom komentaru kojeg sam izbrisala, ovdje kopiram komentar kojeg sam na zadnjem postu izbrisala jer ne mislim da tamo spada:
"Osuđivanje općenito nije zdravi sport i treba ga marljivo izbjegavati, ali pogotovo kada se radi o nečemu o čemu pojma nemamo." Lijepo si to načelno ustvrdila, s velikim autoritetom, iako to isto nisi i u praksi afirmirala. Jer, naime, mene osuđuješ i to štoviše preko nečeg u čemu - što bismo kolokvijalno rekli - baš i nisi doma. O čemu ti pričaš, o kakvoj to apsolutnoj ili univerzalnoj toleranciji?; o kakvim to ispraznim floskulama "zločin je zločin"?; o apsurdnom načelu "naša povijest je samo jedan golem niz zla i zločina", kroz koju idemo samo iz zla u gore? Ja tako ne mislim. Smatram da je doba od 1945. do 1990. bilo jedno od sretnijih razdoblja u razvoju ove zemlje i ovog društva, a tragično je sve unazađeno, ali ne i upropašteno od 1990. do 2008, s tim da će 2008. biti jedna teška godina. Jest, stradali su neki, možda i mnogi, ali potpuno opravdano, jer netko je za pregoleme zločine na našem tlu od 1941. do 1945. morao biti kažnjen. Ti se zalažeš za nekažnjavanje najtežih mogućih zločina? Kako bi ti uređivala društvo? Koje su tvoje moralne zasade? Stvorili logor smrti, pobili čudo nevinih ljudi, porodice, djecu, starce, nevine osobe, desetke i desetke tisuća njih - ali treba im sve oprostiti. Oprostite ako smo Vas uznemirili, mi smo samo željeli dobiti neke odgovore, hvala lijepa, doviđenja, sluga pokoran, bilježim se sa štovanjem! Naravno da netko za te zločine treba biti kažnjen. Uopće nije točno to što ustvrđuješ da je netko za vrijeme bivše Jugoslavije bio kažnjavan zato što je Hrvat ili "što ide u Crkvu". To nije točno, a percepcija koja je stvorena da se to događalo plod je revizionističke indoktrinacije onih koji se nikada nisu pomirili s ishodom II. svj. rata i koji bi poražene snage željeli pretvoriti u pobjedničke, pa makar i sa šest desetljeća zakašnjenja. Ali to neće proći. Ti, Natuknice, previše naivno nazireš na povijesne procese, a da stvar bude još gore, pritom s nekom bizarnom ogorčenošću navijaš za jednu jasno definiranu stranu, iako sve upinješ svim silama da se to tako ne shvati. Neki doista ne shvaćaju što se zbivalo i što se zbiva, a ni ne slute što će se zbivati. Meni je opet to poprilično jasno i ne libim se reći kako stvari stoje, kako su stajale i kako će po svoj prilici stajati. Susretao sam se već mnogo puta s raznoraznim kategorijama i stadijima nerazumijevanja, od kojih su neki bili zlonamjerni, a drugi naprosto tek zbunjeni ili neuki. Ali, istina, uvjeravam te, uvijek probije, ma koliko je potiskivali u rupu. U cara Trajana kozje uši - ječalo je iz zemlje. Po mojem mišljenju nakaradni i izvitopereni stavovi bez utemeljenja u povijesnim spoznajama kod prosjeka populacije u Hrvatskoj učinkovito onemogućavaju da svijet ovo društvo prihvati kao ravnopravnog sugovornika. Ne može se zastupati pozicije suprotne antifašizmu i zahtijevati respekt od civilizacije zasnovane na temeljima antifašizma. Toga nema. Ili si za antifašizam ili si protiv. Nema trećeg. Zna se što je antifašizam, a zna se i što je fašizam. Za što si ti? Opredijeli se i osvijesti svoj stav. Iz tog opredjeljenja izvirat će sve ostalo što u smislu kompleksa ideja i želje za javnom djelatnošću jednog osobitog zoona politikona definira životni put društvene jedinke. Pa tako i tvoj. Moraš znati za koji se osnovni sustav društvenih vrijednosti zalažeš. Za antifašizam ili njegov antipod. Nema između.
Reda radi, objavljujem i odgovor kojeg je Frka ostavila:
O maj gad!
Meni je potpuno jasno Natuknicino opredjeljenje, moralne norme, način razmišljanja. To uostalom jest način na koji ona izlaže, trudi se biti objektivna i argumentirana. Možda nekome treba malo više. Meni je sasvim dovoljno da točno znam što želi reći. I kada se slažem i kada se ne slažem s njom.
E sad...
Nomedij, zašto nisi reagirao na moj kilometarski komentar na tvom postu za kojeg sam bila poprilično sigurna da ću dobiti upravo ovo što sad pišeš Natuknici, a što si i meni implicirao kod posta o Thompsonu? dovodiš me u iskušenje da te etiketiram, a to je ono što mislim da je nužno izbjegavati...iz cijelog tvog komentara Natuknici ja ne vidim nijedan jedini argument kojim možeš pobiti njeno izlaganje, vidim politički govor "kako puno reći, ništa ne reći, ali uvjeriti raju da sam samo ja u pravu a da je Natuknica potpuno u krivu"...na njenom sam prethodnom postu ostavila komentar koji govori o ljudima koji mi se ne sviđaju (ili si sa mnom, ili si protiv) te sam navela kako vjerujem da ti nisi jedan od njih iako si me gotovo uvjerio u suprotno u par navrata...e sad izbriši ovo "gotovo".
I još bih samo dodala da ja i dalje mislim da osuđivanje nije zdravi sport. I onaj koji ovdje vrši osuđivanje si ti, NoMedij, a ne ja. Istina, osuđujem nacionalizaciju, osuđujem istjerivanje Talijana iz Jugoslavije (iako za to krivim talijansku državu jednako toliko kao i tita), osuđujem egzekuciju nad obiteljima Nijemaca u Slavoniji i Vojvodini kako bi se neki partizani mogli domoći njihove imovine, osuđujem progone neistomišljenika. I da, osuđujem Tita jer je on to podržavao.
Možda nije znao bolje, ali jednostavno se to što je učinjeno ne može nazvati dobrim djelima.
Često puta se ljudima koji su u nevolji zna reći: sam si to tražio. I to je upravo ono što ti činiš kada za ljude, koji su iz dubine srca osuđivali ustaški režim i ustaška nedjela, kažeš da su te progone i zaslužili. Jer neko je zbog ustaških nedjela morao nastradati, pa baš su nam dobro došli ti pojedinci da se na njima iživljavamo. Sigurno su zločinci kad Tito tako kaže.
A što se antifašizma tiče, opet pokazuješ da se razbacuješ izjavama na pamet i da te istina uopće ne zanima.
Antifašizam je pokrenut na ovim prostorima od Hrvatske seljačke stranke. Zašto se kao dan ustanka u Hrvatskoj unutar Jugoslavije nije slavio dan kada je osnovan prvi partizanski odred (ne prvi u hrvatskoj nego prvi u Jugoslaviji)? Zato što ga je osnovala HSS čiji su mnogi pripadnici također stradali nakon 45. jer su htjeli demokratsko uređenje države.
Ako želiš tako puno pričati, najprije se malo bolje informiraj umjesto što drugima predbacuješ da su indoktrinirani jer nisu imali ista iskustva kao ti, jer nisu spadali u one kojima je zemlja poklonjena nego u one kojima je oduzeta.
objavljeno uto, 12.02.2008 07:08 | autor: deelite
Ja bih se usudio samo reći da mislim kako nisi u pravu glede tvrdnje zašto se dan ustanka u HR tijekom ex Yu slavio na dan koji je određen. Jednostavno jer su pobjednici odlučivali o tome. Možda da je trenutno druga vlast u HR, naši datumi bi bili drugačiji. Zar ne vidiš da se sve povinuje politici? Datumi se mijenjaju onako kako odgovara onima na vlasti. Uvijek je tako bilo i biti će.
objavljeno pon, 12.01.2009 12:42 | autor: Anoniman (Neregistriran)
jako dobar post! kratak i jasan! i potpuno se slažem sa konstatacijom! takvi ljudi kod mene izazivaju identične reakcije!
|
|
 |
|
|
|
|