Komentari
20 komentara na GAY is (not) OK

objavljeno uto, 20.12.2005 18:45 | autor: Zico

Osvrnut ću se odmah na posvajanje djece, ajmo bit malo objektivni, pogle kakvih sve odvratnih roditelja ima, koji ne zaslužuju djecu, koji ne žele djecu, pa i sam si upoznat bar s nekim roditeljima kojima bi trebalo zabranit da ih odgajaju, pa zakaj onda da ih ne odgajaju 2 pedera ili lezbače, možda bi bili bolji roditelji 100 puta od ovih prethodno navedenih, možda bi bili brižniji i puno više pažnje njima posvećivali, s druge strane možda bi bili gori, ali onda se postavlja glavno pitanje da li bi time (čitaj roditeljstvom) došlo do povećanja homosexualnih sklonosti, jer ako djete odrasta u gay okružju, te je tako odgojeno mislim da neće osjećati da rade nešto krivo ako poljube osobu istog spola, dobra ti je tema toga sam se ja mislio dotaknuti ali prvenstveno da li treba dozvoliti homosexualcima podizanje djece te koje bi bile potencijalne reperkusije, moje mišeljenj si mogao u ovom odgovoru vidjeti ali samo djelomično jer bi se dalo još o tome raspisati, e a daj mi reci kaj sad te smeta kad te šlatam ili kad ti mene ljubakaš, a smeće licemjerno:)?

objavljeno uto, 20.12.2005 19:00 | autor: Morky

Fala Bogu, napokon i ti došao nešto napisati...već sam te htjela potsjetiti! Za početak si me tamo negdje nekom rečenicom nasmijao...za drugi dio početka, nemam predrasuda...za sredinu slažem se sa Zicom, osim možda da odrastanje u homoseksulanoj zajednici nebi tebalo biti od utjecaja za djete, kad se djeca iz heteroseksualnih obitelji povežu s istim spolovima..kužite me? I za kraj: pobjegla mi misao!

objavljeno uto, 20.12.2005 22:17 | autor: mirobog (Neregistriran) (Neregistriran)

mslim da se zico sa zadnjom recenicom malo prevvise zaletio...sto se mene tice,slobodno usvojite djecu.bit ce te bas dobri roditelji...

objavljeno sri, 21.12.2005 14:46 | autor: SodomaN

Slažem se s tim da je ima puno roditelja koji ne zaslužuju djecu, isto tako mnogo je rastavljenih roditelja što također ostavlja negativne posljedice na djecu. Ali mislim da je potrebna mama i tata za odgoj djeteta, to je ko ying i yang, savršeno se nadopunjavaju. Mama će uvijek poljubit razbijeno koljeno a s tatom ćeš u ribičiju - klišej, al mislim da kužite kaj oću reć. Isto tak, danas će djeca istospolnih roditelja imat negativne posljedice samo zbog toga što su imaju dve mame ili tate. To nije "normalno", a kolko god mi analizirali i definirali što je to "normalno" i pitali se da li nas treba biti briga za tuđe predrasude, očito je da će neprihvaćanje ostaviti traga na toj sirotoj djeci. Zico bolje je kad se šlatamo i grlimo, gori su ovi zadrti homofobi poput mireka - ti su buraz najgori, mi se šlatamo al ovaj bu ga primil jednog dana kad shvati da ga voli primat u anus.

objavljeno sri, 21.12.2005 16:57 | autor: Morky

Znaš šta ja mislim!? Jedino što je bitno, je ljubav, strpljenje, razumijevanj. Ljubav prema djetetu, bezuvjetna, puno strpljenja, pažnje, nježnosti.. A dečki, volite se, samo da vas ne boli, ili je i to dio ljubavi :-)

objavljeno sri, 21.12.2005 17:28 | autor: Zico

Raz jin i jing su ti ko crno-bijeli svijet, a mi znamo da život nije crno-bijeli, normalno da je normalno da svako dijete zaslužuje oca i majku, majku koja će te poljubiti koljeno kad se razbiješ a oca koji će te furat u ribičiju, al kolko roditelja nije uopće takvo, imaš majki koje zanemaruju svoju djecu skroz ili očeva koji nemaju niti razumijevanja niti ljubavi prema svojoj djeci, nek roditelji niti nisu nikad htjeli imat djecu pa im se to dogodilo, puko kurton kuiš me? zato mislim da odrastanje s gay parents ne bi bilo tolko loše, naravno opet zavisi kolko bi dobri gay roditelji bili, ali zašto im ne pružit šasnu samo zato kaj su gay, možda dijete ispadne super, u biti to nikad nećemo doznat jel?

objavljeno sri, 21.12.2005 19:31 | autor: SodomaN

inače ying i yang nisu ko crno bijeli svijet, naprotiv, ukazuje na to da u crnom ima malo bijelog a u bijelom malo crnog. Naglasio sam da je ovo sa koljenom i ribičijom klišej, samo kažem da je u majci jedna komponenta odgoja a u ocu druga, koje se nadopunjuju. Roditelji imaju takav utjecaj na djecu neovisno o tome jesu li dobri roditelji ili ne. U ocu podsvjesno vidiš nekakav uzor, a u majci utjehu i sigurnost. I samo mi nemoj sad "neki mrze svoju djecu jer im je puko kurton" jer o tome ne raspravljam, ima slučajeva kakvih hoćeš, govorim o nekakvom svjesnom planiranom odgoju djece - jer ti pederi svjesno žele prihvatit odgovornost i posvojit djecu. Dapače oni imaju još veću odgovornost jer to izričito traže, njima se nemre slučajno desit.

objavljeno sri, 21.12.2005 21:33 | autor: Zico

jel ti želišreć da bi pederi bili dobri ili loši roditelji? ili koje argumente uopće imaš da oni ne bi trebali bit roditelji, osim toga što nisu mama i tata već samo tata i tata? Ti misliš da bi im se zbog toga trebalo zabranit odgajanje djece?

objavljeno sri, 21.12.2005 23:03 | autor: [SIC]

1. kad smo već zapeli za temu... kroz kakva maltretiranja bi dijete prošlo kroz školovanje... 2. reci jel bi ti bilo ugodno vidit 2 pedera koji se drže za ruke i voze kolica s djetetom... rješenje: ukinimo pederima puna ljudska prava... ak očeš da te netko guzi preseli se u vb. tam je to legalizirano... tam se čvalji na cesti kolko očeš... ali gle... to je samo moje mišljenje... :)))))

objavljeno čet, 22.12.2005 01:25 | autor: SodomaN

Tooo buraz, to oću čut! Ti si taj koji kaže ono što svi mislimo, a glumimo civilizaciju. Al frende kaj je najžalosnije to iz v.b. i nas čeka, kao što rekoh - u EU su pederi jeeebeno zaštićeni a mi smo na putu za EU. Mislim da ne bi trebali biti roditelji uopće. Ako to nije biološki moguće - jebem mu mater valjda majka priroda zna what's best. I nemoj sad spominjat ljude koji nemogu imat djecu jer to nije isto. Gay parovi nemogu ni pod razno začet dijete.

objavljeno čet, 22.12.2005 02:07 | autor: raverica

ciao,ciao...gay odnos nije normalan..i nije se još nijedno dijete rodilo kroz guzicu..ni neće---a pederi nikako ne mogu odgajat djecu..to je jednostavno previše..kako god bili dobri roditelji..2 pedera ne mogu odgojit ništa drugo nego pedera...ako je muško dijete u pitanju naravno...djetinjstvo je najvažnije i da se odrasta u zdravoj,normalnoj sredini...a s 2 muška--to nije moguće...to je djetetu primjer da je to normalno...nek se pederi vole i ševe...al nek na djecu zaborave...i ovako i onako će svi dobit sidu i pomrijet od toga...i ako pederima damo prava..-to je kao normalno..šta je sljedeće..onda će i pedofili i ne znam tko sve ne počet isto tražit svoja prava..kao nisu oni krivi...ccc..suprotnosti se privlače..minus i plus....svaka čast na postu........i ja sam nedavno pisala o sličnoj temi...=))),pozzzz

objavljeno uto, 27.12.2005 01:52 | autor: (ea)

svi smo mi jako sebični kad se radi o drugima..ONI ne biraju koji će ih spol privući.pedofilija nije odnos u kojem oboje SVOJEVOLJNO sudjeluju i to se uopće ne može uspoređivati. nemogu vjerojavati kako dajete nečovječne komentare!ne smetaju me različita mišljenja,nego taj isključiv i stereotipan stav.zašto smo mi toliko bolji jer smo rođeni 'normalni'?

objavljeno uto, 27.12.2005 13:39 | autor: Morky

SodomaN a šta je sa djecom o kojoj nitko ne brine, zar nebi bilo bolje, da imaju dom pun ljubavi, da nisu žedna i gladna, da imaju nekoga tko će se brinut za njih, pa makar te ljude zvaliti, stric i tata? Što se tiče ostalih zanimljivih komentara..nekako mi sida ne dolazi samo od istispolaca, no neda mi se kačit na ekstrmne koji se nazivaju normalnima...normalne koji se nazivaju prirodnima. (Ea) naj se uzrujavati, koliko razvedenih ima, ni ta djeca nebudu "normalna", nitko baš nema pravo suditi, još manje uspoređivati, al neka...

objavljeno uto, 27.12.2005 18:35 | autor: SodomaN

Nisam za ekstremna rješenja, ali mislim da negdje ipak treba podvuć crtu. Morky što je sa gladnom djecom u Africi? Sa tuljanima koji umiru od naftnih izljeva? Sa životinjama koje deru zbog krzna? To sam već reko, nemoj povlačit to pitanje, jer nema smisla. Kaj to znači "kaj je sa nezbrinutom djecom?"? Niš. Nemoj mislit da nema ljudi koji čekaju na posvojenje, posvojit dijete je sve samo ne jednostavna stvar. Nedavno sam radio jedan projektić na tu temu. Mnogo ljudi odustane kolko to traje. A najčešće starija djeca ostanu nezbrinuta jer posvojitelji žele čim mlađu djecu. I kaj sad s pederima? Ajmo njima onda dat tu stariju djecu il kaj? Iso tak, kaj to znači bolje je da su djeca u domu punom ljubavi? Pa kaj znači da je dom pedera po defaultu pun ljubavi? I oni su ljudi čiji dom je ili pun ljubavi ili pun govana...

objavljeno uto, 27.12.2005 18:38 | autor: Morky

Ma slažem se ja s tobom u većini stvari, a najviše s: "I oni su ljudi čiji dom je ili pun ljubavi ili pun govana" - tog ima svuda...samo mi se malo raspravlja i piše!

objavljeno čet, 29.12.2005 16:02 | autor: Zico

joj ova rasprava se rasteže u nekaj nepotrebno, ajmo mi realno, mi nećemo znati kakvi su oni (čitaj gay) roditelji, te nemremo sudit o tome, kak si sam reko "I oni su ljudi čiji je dom pun ljubavi ili govana", pa zašto im onda ne dat da odgojaju djecu, po čemu se onda oni tolko razlikuju od ostalih roditelja, zato kaj su gay? to djetetu niš ne znači,problem je kaj smo mi puni predrasuda i odmah si postavljamo neka luda pitanja u glavi kao on ima gay roditelje? cssss koja katastrofa, ko kaže da njemu nije ljepše nek tebi, ko kaže da on nije imao ljepše djetinjszvo nego ti, ak je imao gore nije sigurno ni prvi ni zadnji, da mu mama treba, ona mu treba, da mu tata treba i on mu treba al mi znamo da život nije crno bijeli. Nemremo sudit kakvi bi oni MOGLI bit roditelji jer su to same spekulacije, jer to nemremo znat...

objavljeno čet, 29.12.2005 21:15 | autor: raverica

a jadni pederi..nisu oni krivi...hm..neću ulazit u to..imaju oni svoje udruge koje se brinu o njima..ne moraju to radit i drugi..nek se vole,nemam ja ništa protiv..al djeca i pederi???meni je to perverzija...iz puno razloga,a jedan od njih je jer sam katolkinja...ne zadrta...al sve mi govori da to nije normalno i gotovo...i svatko ima pravo na svoje mišljenje pa i ja..eto

objavljeno čet, 29.12.2005 21:18 | autor: raverica

ožda neki i prihvaćaju pedere i suosjećaju s njima i za to su da oni odgajaju djecu,al ne možemo se pravit da većina misli tako..ipak živimo u Hrvatskoj........društvo bi "razapelo"tu djecu..doslovno

objavljeno pet, 30.12.2005 02:20 | autor: Morky

Potpisujem Zicu! Kako mi je jednom netko rekao da nemam pravo komentirat komentare, a sam je to učinio, ne da ne mogu, al tako jako želim postaviti pitanje Raverici... Smatraš li da je tvoja sredina, taj "đir" i "generacija", a da se ne osjećaš napadnutom ili ugroženom, spomenut ću i druge pravce: darkere, metalce, pankere, hip-hopere, i ostale skupine te opredjeljenja ovakva ili onakva, i način života "normalniji" od Pedera? ...samo sam znatiželjna i ne razumijem!

objavljeno pet, 30.12.2005 23:49 | autor: SodomaN

Morky nije to isto, tvoji starci su imali hipijevski đir, ti si imala Queen đir, ja techno đir, al brijem da nitko nikad nije imao pederski đir. Mogu si zamislit dijalog 2 frenda: "Joj kak sam ja brijo na Rolling Stonese ko mlad... Ti Štef? -Ja sam bil peder. Jebal sam se u guzicu. -Aaa. Cool."

Komentiraj:
 

 
 

Korisnik

Nemate MojBlog račun?

Otvorite svoj račun ovdje!

Lozinka

Link:

 

Emg.hr




MojBlog