objavljeno čet, 06.08.2009 23:01 | autor: miu
povijesni velikan .... gutemberg. divan frajer. bez njega ne bi bilo interneta. hvala i dovidjenja :D
objavljeno čet, 06.08.2009 23:03 | autor: miu
ili je bio guteNberg? pamćenje imena mi nikad nije bilo jača strana. a bome ni zemljopis. sori na dva komenta. moglo je sve stat u jedan :D
objavljeno čet, 06.08.2009 23:25 | autor: nights in white saten(deleted) (Neregistriran)
najveci velikani su vjerovatno oni cija imena nisu nikad ,nigdje zapisana njihove price nisu nigdje ispricane ,njihova dijela su samo proslost onima koji sebe nazivaju velikanima ,velikani su sasvim obicni ljudi i svatko tko ucini dobro dijelo zasluzio je tu da je nazovem titulu velikana ko ona ima kakvog smisla osim svog naziva ,ali ako bas moram uciniti iznimku i imenovati nekoga taj naziv dajem onome tko je svoj zivot nesebicno polozio za nase duse
objavljeno čet, 06.08.2009 23:49 | autor: Go!
johan carl friedrich gauss :-)
razloga je previše...
objavljeno pet, 07.08.2009 01:37 | autor: Mladi luk
Sigurno ne oni pizdići o kojima smo učili u povijesti. Svaki usrani rat smo učili, a o izumiteljima i naučnicima vrlo malo znamo. I tu znamo ako je "naš", kao da je važno čiji je, i kao da smo mi sami veći jer je "naš". A uče nas da treba znati povijest jer je ona učiteljica života, pa da se ne ponavljaju loše stvari iz povijesti. Vidim, ne ponavljaju se. I o istom događaju učiš drugačije, zavisno s koje si strane granice, a s obe strane granice je 2+2=4, zato je povijest priča koja se uči, ali ona nije istinita i te velikane treba zaboraviti.
Kako se zove onaj majstor koji je izmislio točak? :)
Evo ti jedan velikan - Joey Ramone :).
objavljeno pet, 07.08.2009 01:51 | autor: babun
1.Newton
2.Einstein
3.Tesla
4.Gauss
5.Edison
objavljeno pet, 07.08.2009 09:46 | autor: frka
savka, uglavnom zato što je žena
no, imam primjedbu na naslov (beeeeeelj)
"nije on meni sam up'o, men' je njega nek'o gurn'ooooooo!!!!!"
objavljeno pet, 07.08.2009 09:47 | autor: frka
e zaboravih
i babun, al to se još ne zna
objavljeno pet, 07.08.2009 10:20 | autor: natuknica
Hm, da, to sam si mogla i misliti, da sam izabrala za druženje ljude koji misle slično... Hvala vam što ste htjeli odgovoriti na pitanje koje bim ja vjerojatno negdje drugdje preskočila. Ali kad ste si već dali truda, hajde, i ja sam malo upregnula mozak. Pada mi na pamet Leonardo da Vinci, najviše zato što je pisao naopako. ;)
Miu, provjerila sam, GuteNberg je. ;) I sviđa mi se. :)
Nights in White Saten, rijetko navratiš, ali svaki put napišeš nešto čarobno. Hvala. Nisam uspjela skužiti kako kod tebe ostaviti komentar. Možda je to namjerno?
Go, Babun, može. ;) :)
Mladi Luče, e i ja sam razmišljala o kotaču... I stvarno mislim da treba povijest početi drugačije učiti. :-/
Frka, to ti je Savka pala na pamet samo zato što se sad o njoj puno priča! I ne znam što ti se ne sviđa u naslovu, meni baš paše. Beeeelj :p Ali za Babuna se svakako slažem. Još jednom beeeelj :p
objavljeno pet, 07.08.2009 10:21 | autor: frka
aj ovako, sva znanstvena dostignuća su na ovaj ili onaj način zlorabljena, a pretpostavljam da pod povijesnim velikanima podrazumijevaš one koji su napravili nešto dobro za čovječanstvo
e vako, ja prednost dajem pjesnicima, njihova se dostignuća nisu zlorabila (dobro možda da neko nekog odvede u krevet, al što je tu loše, bolje stihom nego toljagom, jel tako? tako je.)
objavljeno pet, 07.08.2009 11:23 | autor: medeja7
"I am James... James Bond... "... ma šalim se... Prvi mi je na pamet pao Nikola Tesla... Ako mi još pameta radiiii... a može i Frks... upssss...Pusa ti...:)))
objavljeno pet, 07.08.2009 12:16 | autor: natuknica
Frki, iskreno, zanimalo me više što drugi ljudi podrazumijevaju pod "povijesnim velikanima" nego što sam se osobno odvažila nešto podrazumijevati. To s poviješću me muči već duže vrijeme. Zašto je kralj Tomislav faca dok širi granice Hrvatske, a Sulejman veličanstveni negativac dok širi granice Turske? Ali, kao što rekoh, bilo je malo vjerojatno da ljudi koji ovamo svraćaju doista tako misle. Tako kako nas uče u školi... Nisam uopće razmišljala ni o nuklearnoj fuziji ni fisiji, niti o nuklearnim elektranama kada sam birala naslov. Razmišljala sam o tome kako se ta bomba može smatrati krajem rata pa je onda nešto pozitivno, a budući da je pobila toliko ljudi, ne može biti nešto pozitivno. Tu bi se moglo pričati o cilju i sredstvu... I još o mnogočemu. Ali to što tu nema nikog s kim bi se na tu temu mogla svađati, to mi ionako paše. Opet beeelj. E sad, ne mogu se složiti da se dostignuća pjesnika nisu zlorabila, ali oni čija se nisu, doista čine svijet ljepšim. Da. Velikani.
I da, Medejo, slažem se da i Frka spada u takve velikane.
Opet beeeelj. :)
objavljeno pet, 07.08.2009 14:16 | autor: shole
velikani su uistinu ponizne osobe...
ima ih među svecima, nobelovcima, umjetnicima...
svidio se i meni odgovor koji je dala: nights in white saten :)))
objavljeno pet, 07.08.2009 15:37 | autor: dewon
Beethoven, Mozart, Tesla,Mahler,Dali, Einstein, Poe, Dante... ima ih :).
objavljeno pet, 07.08.2009 15:39 | autor: makebejka
Čitam ove komentare i smijem se...
da, i ja mislim da su oni o kojima se priča lažni junaci...
ali umrla sam od smijeha kad sam pročitala tvoj komentar o tome kako je kralj Tomislav faca...zbilja ga nisam doživjela kao facu niti sam tu informaciju ikad pročitala negdje...
htjela sam reći da mi se u jednom trenu učinilo da vidim kralja tomislava na konju u reperskom izdanju sa šiltericom naopako kako juri u širenje granica...hahaaa
Uglavnom, i ja bih napisala Leonardo da Vinci, zbog padobrana u vrijeme kad nije bilo aviona, zbog zrcalnog rukopisa a ne neopakog, zbog predivnih slika, zbog pokušaja da čovjeku da krila...jednostavno zbog genijalnog uma stoljećima ispred svog vremena.
objavljeno pet, 07.08.2009 17:45 | autor: Viktorija2
Isus je rekao da među rođenima od žene nema većega od Ivana Krstitelja, a i namanji u kraljevstvu nebeskome veći je od njega. Ne znam da li se od onda što promijenilo.
objavljeno pet, 07.08.2009 23:22 | autor: tičerica (Neregistriran)
hvala na lijepim željama (iako će dječica još popričekati, ne osjećam se spremnom za 24 sata odgoja - umjesto toga sam nabavila maleno štene, pa na njemu vježbam. ;) ) - u "praznu" luku još nisam uplovila ;) , ali dan d se bliži, sada je strka sa završnim pripremama: probe vjenčanice, završni dogovori sa cvjećarem, bendom, fotografom i svima ostalima, izrada dekoracija i plan njihovog razmještanja i tisuću drugih stvari... ovih dana ne znam gdje mi je glava. :D
objavljeno sub, 08.08.2009 11:26 | autor: KemoTerapija
Glasoviti američki ekonomist, John Kenneth Galbraith, otac onoga američkog veleposlanika u Hrvatskoj, izračunao je da atomska bomba nije skratila rat ni za stotinku sekunde. Napisao je da nijedno bombardiranje nije učininjeno zato da bi se rat skratio, nego iz drugih razloga, da bi se rušilo i onda gradilo i tako zarađivalo. Naravno, kad je to rekao Američki su ga korovi iz CIA-e i ostalih državnih parazitskih organizacija proganjali da ga iščupaju. Srećom, nije im uspjelo. Galbraith je jedan od najznačajnijih predstavnika teorije države blagostanja. Napisao je nekoliko zanimljivih knjiga, a na njega me je davno upozorio jedan od naših sjajnih ekonomista, Branko Horvat, dvostruki doktor ekonomskih znanosti i kandidat za Nobelovu nagradu. Tu prestižnu nagradu, za koju su ga predlagali Amerikanci, Branko nije dobio jer u ono doba nije baš podilazio ondašnjim vlastima, kao što nije podilazio ni onima od 1990. Poslije me dr. dr. Branko Horvat upozorio i na Krugmana, prošlogodišnjeg dobitnika Nobelove nagrade za ekonomiju.
objavljeno sub, 08.08.2009 11:30 | autor: KemoTerapija
Babune, a gdje ti je, između ostalih, Bošković? Lederman kaže da je bio tristo godina ispred svih, naime toliko je znanosti trebalo da dokaže kvark, na kojega je on odavno ukazao.
objavljeno sub, 08.08.2009 12:51 | autor: zenta
ne vraćam se imenima: prihvaćam datum kao sjećanje na nešto, što se ne bi smjelo ikad ponoviti.....Ove lamentacie o "velikanima" su marginalne
objavljeno ned, 09.08.2009 18:52 | autor: Lugo
Oduvijek je bilo puno velikana, ali ja cu vam nabrojiti dva, ja i ti. Zasto jer mi zivimo sada i ovdje o nasem ponasanju ovisi kretanje ostatka svijeta!
objavljeno pon, 10.08.2009 13:24 | autor: lucile
Moja majka
objavljeno pon, 10.08.2009 17:56 | autor: zekoslava
Tjeraš na razmišljanje, Lugo, ima nečega u tvojim riječima.... Ja bi kao velikana istaknula jednu osobu koja još nije povijesna ličnost, al svi ćemo to jednog dana biti, pa tako i on... Bono Vox.... I priznajem, vjerojatno ga ističem zato kaj je sad cijela frka oko njihovog koncerta, ali on je toliko toga dobroga napravio, a u biti nema i neki značajan posao, nije ništa izumio, niti patentirao, "samo" se svim raspoloživim sredstvima bori za bolju budućnost. I kada bi svi isto to radili, bez obzira na to koliko "beznačajni" bili, svijet bi bio puno ljepše mjesto.... Znate kako ono ide:
"Taj san u slapu da bi mogo sjati,
I moja kaplja pomaže ga tkati." :)
objavljeno uto, 11.08.2009 08:48 | autor: putuzatvorenisvijet
velikani..oni koji poštuju život i služe drugima...
kojima ne dosadi činiti dobro :)
objavljeno uto, 11.08.2009 09:46 | autor: I.A. (Neregistriran)
TITO- taj je zaista učinio nemoguće. Sve ove male narudiće usužnjio u državu. Dao im kruha i igara. I živio ko bubreg u loju, putujući svijetom u "belom odelu" na Galebu. Tko to još može.
objavljeno sri, 12.08.2009 00:32 | autor: natuknica
Da, Shole, slažem se, jednostavne osobe. :)
Dewon, može. ;)
Maki, neka ti bude. ;)
Viktorija, da, vidiš, što to znači najveći, što najmanji, a što veći od najvećega? Ako je najmanji veći od najvećega, onda mora da postoji još barem jedna dimenzija...
Tičerica, već sam ti rekla, bit ćeš ti super mama! A onda ćeš možda naći i načina da natjeraš svoje kolege da ne grade barikade prema roditeljima. Još više da ih ne gađaju stalnim promjenama udžbenika...
Uh Kemo, kud me opali po ekonomiji? Nikad je nisam voljela. Možda zato što sam u ovoj (i onoj) našoj državi imala osjećaj da nema veze s logikom? A trebalo bi da ima, zar ne? Ali baš se slažem i s onim što si napisao o bombi, a i o korovu. ;)
Zenta, OK. :)
Lugo, slažem se.
Lucile, vjerujem ti na riječ. I ja mislim tako o mojoj praprabaki o kojoj sam i pisala, ali povijest je ne spominje... A preživjela je i koleru i velike boginje. Nije li to dovoljno da se priča o njoj?
Zekoslava, jako mi se sviđa tvoj pristup. :)
Slažem se i s tobom, Putuzatvorenisvijet.
Ah, I.A., malo si pokvarila romantiku na kraju. Mislim ipak da ih je bilo, a i još uvijek ih ima još koji su to znali i znaju. :-/
objavljeno pon, 17.08.2009 15:57 | autor: malisa (Neregistriran)
velik je svak onaj koji daje u namjeri ciniti dobvro...to bi bila moja defginicija velikana..inace od svih tih licnosti koje spominjete pomeni j euistinu velikan bi o samo nikola tesla.... mislim da mu je prioslog mjeseca bila sto pedesetogodisnjivca smrti....procitajte si nesto o tome....vidijeti ce te da su ameri tek sad skupili hrabrosti prizanati da je sve sto je imalo iole smisla otkriti otkrio upravo on nikola tesla ...dakle zajebite kirilijana i njegovu fotografiju edisona i njegovu zrulju telefrag, telefon i svu bezzicnu komunikaciju, rengen, laser, mlazmu, orgonsku energiju te energiju nulte tocke i jos tisuce i tisuce pronalazaka otkrio je upravo bas on. nikola tesla.... jedan i jedini neponovljivi i nenadjebivi nikola tesla.... akoje uistinu netko velikan sveg doba onda je poslje isusa to tesla.... i da zavrsim ovaj komentar njegovim pred smrt zadnjim rijecima.... sadasnjost je mrtva al buducnost je moja
objavljeno pon, 17.08.2009 18:08 | autor: natuknica
Eh, Mališa, Tesla je puno toga izumio, ali se nije nikada rukovao. Ne znam, meni draže biti glupa. Željeti dobro, to je dobra definicija, makar kažu da je pakao popločan dobrim namjerama... ;) A moj prijatelj Mališa još kaže i da budućnosti nema, ili da ona nema smisla pa onda što ima veze čija je? ;)
Nego, jesi li ti to nabavio nove naočale ili veći monitor? Jooooj, MORAM skupiti koncentracije za tvoje blogove. Evo, samo što nisam. :)
objavljeno sri, 19.08.2009 13:32 | autor: MALISA (Neregistriran)
HEHEHE NATO ZLATO BAKINO ZA RUKOVANJE NEZNAM NISAM TO NIDJE PROCITAO O TESLI A I AKO JE IMO JE PRAVO. RUKE SU COVJEKU NAJPRLJAVIJE SVE NEKI BAKCILI I MAJKROBI I OSTALE GLJIVE I STA TI JA ZNADEM JE NA RUKAMI
DAKLEM AKO SE NIJE RUKOVA IMO JE COVA I PRAVO ...MA NIJE ON GLUP HEJJJJJ
PAZ OVO STO SE TICE VREMENA KAO POSTOJECE VELICINE ILI FORME NECEG
AJD DOBRO AJD DA SE PRAVIMO KRAJNJE LOGICNI STO BI REKLI PAMETNI
RECIMO VAKO DA IMA VREMENA IZMJERILI BI GA CIME SATOM??
KOJIM SMO GA SATOM MJERILI KAD NIJE BILO SATA, DOK NISMO IZMISLILI SAT??
DAKLE NIJE BEZ SATA BILO NI VREMENA. AL JOK BILO JE VREMENA JER MI TO ZELIMO VJEROVATI....
A VID SAD OVO
ZAMISLI DVA PROSTORA I U NJIMA DVA SVIJETA OBA PROSTORA U SAVIM DRUGIM DJELOVIMA SVEMIRA KO ZNA KOJIM GALAKSIJAMA
DAKLE I SAD SE SASTANU TA BICA I CASKAJU UZ KAFU...JEDNO BICENCE KAZE STOTE GODINE PO NASEM VREMENU JA SAM SE RODIO. DRUGI KAZE JA SAM SE RODIO 1999 GODINE PO NASEM VREMENU I STA SAD??
OBA STVORENJA NAVODNO ZNAJU TOCNA VREMENA BITNIH IM RODJENJA ALI NEMAJU POJMA KAD SE STO ZBILO
JER JEDNI MJERE VRIJEME PO ISUSU KRISTU I SUNCEVIM IZLASKOM I ZALASKOM NA ZEMLJINOM HORIZONTU A DRUGI PO KO ZNA KAKOVIM MJENAMA TAMO NEKIH SUNACA. JEDNIMA GODINA TRAJE 365 DANA A DRUGI NI NEMAJU GODINE NEGO BILO STO I TO IM TRAJE JEDNO OBLJETANJE NJIHOVE PLANETE OKO KO ZNA CEGA. DAKLE SVE JE TOTALNO NEDEFINIRANO....
HOCU RECI TO STO SMO MI SEBI ODREDILI DA GODINA TRAJE KOLKO TRAJE DANA I MJESECI NE ZNACI NISTA. SVI TI POJMOVI SU IMAGINARNI....AJ RECIMO JACINA STRUJE I BRZINA KRETANJA ELEKTRONA U NEKOM VODICU IL KOLICINA MAGNETNOG FLUKSA NISU IMAGINARNI POJMOVI
MJERLJIVI SU I OSJETLJIVI....I CINDBENICI SU DESAVANJA RAZNIH STANJA I PROMJENA NA OKOLINU. TI SA NEKIM OBJEKTOM KOJI IMA DEFINIRANU MASU MOZES IZVRSITI NEKI IZMJERLJIVI RAD ILI TRANSFORMACIJU ENERGIJE I SVE JE JASNO I MJERLJIVO ..DOK SA IMAGINARNIM VREMENOM NEMOZEMO UCINITI NISTA ..JEDNOSTAVNO ZATO STO VRIJEME NE POSTOJI....NEKO CE REC VRIJEME POSTOJI EVO DOKAZA
POSADI NESTO U ZEMLJU I PUSTI DA IZNIKNE NISTA NE DIRAJ, VRIJEM CE URADITI SVOJE. HAHAHA TO NEMA NISTA SA VREMENOM
GRUDVA CE SE NA SUNCU IZTOPITI TOKOM VREMENA. NE TO NEMA NISTA SA VREMENOM NEGO SA TOPLINOM KOJU PRIMA IZ OKOLINE
AKO JE TEMPERATURA OKOLINE ISTA TEMPERATURI GRUDE SNIJEGA GRUDVA SE NIKAD NECE OTOPITO MA KOLIKO GOD VREMANA PROSLO.
DAKLE VRIJEME NE UTJECE NE NISTA.
NEKO CE REC JA SAM SVAKI DAN UMORAM PREDVECE I MORAM SPAVAT DAKLE IMAM NEKI UNUTARNJI MEHANIZAM KOJI MI KAZE DA JE VRIJEME ODMORU IMAM NEKI SAT KOJI MJERI VRIJEME ...
JEST AL TAJ SAT NIJE NAVODJEN PROTOKOM VREMENA NAGO SE RADI O CIKLICKI KEMIJSKIM REAKCIJAMA KOJI OPET PUTEM KEMIJE MOGU BITI PROMJENJENE.... TO SE DESAVA UPRAVO SLIJEPIM OSOBAMA JER COVJEKU JE ZA PRAVILNO FUNKCIONIRANJE TOG UNUTARNJEG SATA U ORGANIZMU POTREBNA SUNCEVA SVIJETLOST... ZASTO IMATE U NORDIJSKIM ZEMLJMA JAKO VISOKU STOPU SAMOUBISTAVA... UPRAVO TAMO DI JE SKORO 6 MJESECI DAN IL NOC ..PA UPRAVO STOGA STO IM SE SJEBE TAJ SATNI MEHANIZAM U GLAVI .... TAJ SAT NE MJERI VRIJEME NEGO JE TO MEHANIZAM PODLOZAN MNOGIM UTJECAJIMA ZEMLJINOG AMBIJANTA... KOM STO NIJE JASNO DA UKRATNO POJASNIM
POSTOJE SUPSTANCE U LJUCKOM MOZGEKU KOJE SE STALNO PRETRANSFORMIRAJU IZ JEDAN OBLIKU DRUGI I TAKO U NEDOGLED
POSTO NJIH IMA IZVJESNA KOLICINA I PROMJENA SE DESAVA CIKLICKI U GLAVNI NAM JE ZAPRAVO JEDNA VRSTA METRONOMA KOJA KUCA RITAM OD 12 I POL SATI PO DVA PUTA U DANU. DAN IMA 12 SATI DANA I 12 SATI NOCI AL OVAJ JEBENI SAT TREBA 25 SATI DA OBNOVI CIKLUS.TO SE JEDNO SA DRUGIM NE POKLAPA PA COVJEKOV SATNI MEHANIZAM MORA SVAKI DAN IZVRSITI PRILAGODBU OD TOG JEDNOG SATA U ODNOSU NA IZMJENU DANA I NOCI.
TO SE CINI IZMEDJU OSTALOG I POMOCU UOCAVANJA IZMJENA DANA I NOCI. SLIJEPI LJUDI TU SPOSOBNOST NEMAJU PA SU VREMENSKI TOTALNO DEZORIJENTIRANI POSLJE IZVJESNOG VREMENA. NAUCNICI SU SVE TO SKUZILI I NASLI LIJEKA ZA TO PA STOGA SLIJEPI LJUDI MORAJU TROSITI NEKE LJEKOVE BAS ZA TO. DAKLE MI KOJI IMAMO OCINJI VID MI SVOJE UNUTARNJE SATOVE PODESAVAMO AUTOMACKI PREMA PROMJENI DANA I NOCI
ZASTO OVO PISEM ??? PA RAZMISLIMO O ONOM DRUGOM BICENCU IZ TAMO NEKE DALEKE GALAKSIJE KAKO ON OSJECA VRIJEME TKO ZNA KAKAV LI ON SATNI MEHANIZAMIMA U SVOJOJ LUDARI IMA I DALI GA UOPCE IMA
IL DA MI ODEMO TAMO DI DAN TRAJE 500 NASIH GODINA IL STA TI JA ZNAM KO ZNA ZA KOLIKO BI VREMENA POLUDILI TOTALIKUS. OPET KAZEM VRIJEME NEMA VEZE SA TIME NISTA TO JE SVE KEMIJSKA REAKCIJA RAZNIH SUPSTANCI KEMIJA JE SVE TO
DOK NISMO IZMISLILI SAT NISMO NI RAZMISLJALI O VREMENU NA OVAJ NACIN....
ZAMISLITE PUTOVANJE KROZ VRIJEME MA KAKO ONO FANTASTICNO IZGLEDALO SVE JE SAMO IZMISLJOTINA JER SVE OVE SUPSTANCE KOJE MENE RECIMO CINE NIKADA PRIJENISU POSTOJALE U OVOJ RELACIJI JEDNA NASPRAM DRUGE. A NEK MI SAMO JEDAN ATOM USFALI TO VISE NISAM JA NEGO JA BEZ JEDNOG ATOMA. DAKLE U TO STANJE DOK SAM IMAO TAJ JEDAN ATOM NIKAKO SE VISE NE MOGU VRATITI JER MATERIJA SE STALNO MIJENJA I NIKADA NIJE ISTA. DAKLE DOK OVO CITATE I VI SE MJENJATE I NITKO VISE NE MOZE NA NIKAKAV NACIN VRATITI CIJELI SVEMIR U STANJE U KOJEMU JE BIO PRIJE TRI SEKUNDE IL DVE GODINE
DAKLE TO JE NEMOGUCE. KAD BI TO BILO MOGUCE MI BI BILI MOCNIJI OD BOGA. ODNOSNO MOGLI BI STVORITI NEKAD POSTOJECE STANJE
DAKLE DA SE NEKO NEKIM STROJEM VRATI U VRIJEM KAD JE RECIMO MOJA MATER BILA RUDNA TO JE NEMOGUCE JER TE RALACIJA ELEMEN ATA MATERIJE I ENERGIJE KOJE VISE NE POSTOJE . PROMJENA JE NEUMITNA I NEZADRZIVA I NEPOVRATNA.SVEMIR JE TOLIKO VELIK I KOMPLEKSAN DA SE JEDNOSTAVNO NE MOZE DESIT SITUACIJA DA SE NESTO APSOLUTNO IDENTICNO PONOVI
DAKLE U TO STANJE ENERGIJE I MATERIJE SE NE MOZE NI OTICI ILI OTPUTOVATI JER TO NE POSTOJI. DAKLE NIKADA SE NECE PUTOVATI KROZ VRIJEME, JER VRIJEME NE POSTOJI. POSTOJI NASA MEMORIJE KOJA PAMTI ZBIVANJA VISE ILI MANJE KOREKTNO....MI ZADRZAVAMO SJECANJA NA NEKA DOGADJANJA U NASOJ MEMORIJI ALI NE I TO STANJE....
JEBATE STO SAM SE JA RASPISAO ....NECU VISE A NISAM NI ZAVRSI O ....
P.S.
OCAJLE MI DALA VILA
DA S'LAKOCOM VIDJEM SLOVA
RUKA JOJ SE POZLATILA
SAD VIDJEM MALJUSNA OVA
objavljeno sri, 19.08.2009 18:13 | autor: natuknica
Sve se pitam čime sam te potakla na ovu disertaciju... al nema veze, zabavna je. :) Lijepo te je imati natrag. I baš mi je drago za naočale. :)