 |
|
|
 |
 |
| Komentari |
|
 |
objavljeno pet, 29.01.2010 22:26 | autor: babun
ide prema tome da pravdu moramo istjerati na inteligentniji način kako bi intelektualno razvijali
objavljeno sub, 30.01.2010 07:56 | autor: inicial
zlostavljanje? pričaj mi o tome ;-). doživljavao sam ga desetke godinam no nitko nije vjerovao, a ponajmanje naši skrbnici iz centra za soc. rad. i kao što kažeš, toga je uvijek bilo samo što je bilo prikrivano. mislim da vlast diljem svijeta griješi kada mijenja zakone glede odnosa učitelj-učenik, roditelj-dijete. navodno, pod isprikom da je to zastarjeli i krivi pedagoški pristup. odvajkada je umjereno korištenje šibe znalo popraviti stvar. ali, okrutnost, to je umobolna kreacija poremećenih ljudi koje treba zatvorit do kraja života, a okorjele mučitelje i lišit života.
znaš, ovo kažem bez dodvoravanja; već zadnjih nekoliko dana baš razmišljam o to temi o kojoj si pisala i mislio sam nešto pisati o tome, ali si me preduhitrila i napravila puuuno bolji posao od mene. pohvale
objavljeno sub, 30.01.2010 09:52 | autor: frka
da, naravno, slažem se, nemam ništa za dodati na temu"kakva su ovo vremena, a nekada..."
osvrt na psihičko zlostavljanje- držim ga najgorim, najtežim, najbolnijim oblikom zlostavljanja modernih vremena (valjda baš zato što su nabijanja na kolac prorijeđena :D), ujedno je najraširenije
razara iznutra i temeljito, nedokazivo i neutuživo, maglovito, nejasno
kad te netko tresne, tresnuo te, i žrtvi je najčešće jasno (nažalost ne uvijek) što je crno, a što bijelo
kada ti se ograničava sloboda kretanja, govora, mišljenja ("pa jesam li ti ja kad zabranio/la?!"), kad se ruši tvoje samopouzdanje izvrtanjem riječi i misli i sveopćim nepovjerenjem ("nisi to rekla/o, vidiš da nisi normalan/na, šta ti znaš o tome? nemoj meni pričat, kao da ja ne znam kako to ide ...."), kad se udara po onima koje voliš da bi se indirektno pokazalo da si što? slabić? glup? podložan? ("nije to društvo za tebe, loše utječu na tebe, postala/o si ista kao i oni, ti si pod utjecajem..."), kad ti se prijeti ni sa čim ("proći ćeš se ti i s manje, ne znaš ti kako je tebi dobro, ne znaš ti što imaš, da vidiš kako je drugima..."), e tada...tada (a mogla bih nabrajati unedogled)...tada možeš doći u apsurdnu situaciju da se uneseš nekome u lice i tražiš: "ajde, tresni me, pa da završimo s tim"
praktički tražiš potvrdu u udarcu jer ti treba konačan dokaz da je crno crno
a ta tema-široka je, duboka je
dalo bi se o tome...
e da ne zaboravim, sve se to da riješiti, ovako ili onako, o da! aha! o yes my Lord!
objavljeno sub, 30.01.2010 10:37 | autor: medeja7
svijet ko svijet... ide onamo kamo ga mi sami vodimo... svojim djelima, svojim postupcima, svojim stavovima, svojim osjećajima... svojim... svojim... :)))
objavljeno sub, 30.01.2010 13:39 | autor: Zvrk prvi :-) (Neregistriran)
Ne ide nikamo, vrti se, luda jedna. Hm, da ... u svakom vremenu ima onih koji trpe, onih koji uživaju kad drugi trpe i onih koji su uzrok trpljenju ... to, jel? O korijenima neću. :-))))
objavljeno sub, 30.01.2010 13:55 | autor: anabelle
slažem se, brutalno nasilje je oduvijek bilo prisutno no baš zato što živimo u vrijeme kada bismo se trebali pouzdati u rad i zakon te nadležne instance koje brinu o sigurnosti građana, zapitaš se kako je moguće da se dogodi nešto kao što je ubojstvo pokojnog luke ritza... ili da ti prijatelja pretuku na cesti na mrtvo ime, a nitko ne pomakne prstom...
objavljeno sub, 30.01.2010 16:50 | autor: natuknica
Sviđa mi se tvoja teorija, Babune! :)
Pa, Inicial, ono što sam kod tebe uspjela pratiti u zadnje vrijeme, nekako je i vodilo ka ovome. Možda si baš ti i "kriv" što sam to napisala. ;)
A gle, to sa zakonima je jako teško. To ti je kao priča o gospodaru prstena. Ako nekome daš moć, napast da se ta moć zloupotrijebi je jako velika. I onda se izmišljaju zakoni koji bi spriječili da itko ima moć koja se može zloupotrijebiti. Onda se ode u drugu krajnost. jer su ljudi jednostavno takva bića kojima su draža pravila i formalnosti nego sama srž. Baš je lijepi onaj filmić kojeg nam je Pjesma bila preporučila. Previše se priča o fasadi, premalo o srži. :)
Frka, eh, ima puno u tome. Često ljudi pribjegavaju zlostavljanju jer ni ne znaju da se može drugačije. Ah, kad se sjetim kako su mene neke stvari kod moje mame smetale, a onda se uhvatim da radim iste stvari s mojom djecom. Ali onda se razveselim što sam to ipak primijetila i što to onda znači da mogu to i promijeniti. ;) Naravno da se sve da riješiti. I sve se uvijek dobro svrši. Jer, ako nije dobro, to samo znači da nije gotovo. ;)
E, Medejo. Ima svijet kao "čovječanstvo" i ima svijet u kojem živimo i kojeg sami gradimo. ;)
Ma da, da, Zvrk, ima. Ali ja ipak mislim da tih trpljenja ima sve manje i manje. ili su sve blaža i blaža. Druga je stvar što je svatko sklon misliti da su baš njegova trpljenja najgora.
Za to, Anabelle, moja kći je učila teoriju u školi. Zove se teorija podijeljene odgovornosti. Kada nečemu prisutstvuje više ljudi, onda svatko očekuje da netko drugi nešto napravi. Kada je negdje prisutan samo jedan čovjek, onda se i osjeća pozvanim reagirati. Primjer: čovjeku pozlije na cesti. Ako se pored njega nađe samo jedan prolaznik, on će odmah i pozvati hitnu pomoć. Nađe li se pored njega desetak ljudi, lako će se dogoditi da mu nitko neće pomoći. E sad, ako se tu još i umiješa strah od siledžija, lako se dogodi da niti jedan usamljeni čovjek ne pomogne. :)
objavljeno ned, 31.01.2010 14:13 | autor: Cheyenne
samo pozdrav ostavljam.. bilo koja riječ bi bila suvišna. Kiss ; )
objavljeno ned, 31.01.2010 15:20 | autor: selma
:)
objavljeno ned, 31.01.2010 15:51 | autor: eccoplan
svijet činimo mi ljudi, i dok se mi ne promijenimo, i nepromjenimo ljestvicu vrijednosti mislim da mora postojati nazovimo je "strahovlada" jer bez toga nastaje anarhija koja je kao što si i rekla opasna...
objavljeno ned, 31.01.2010 17:58 | autor: viktorija2
Zaista ako gledamo povjesno , kazne za zločine i prijestupe su sve blaže i humanije , osobito u kršćanskim zemljama. Jedino u ratovima su mučenja još uvijek strašna. No čini se da duhovni i psihički načini zlostavljanja napreduju i evoluiraju u sve perfidnije načine. I kao što i Frka misli , često je lakše biti fizički nego psihički zlostavljan. Jer ako si fizički zlostavljan si žrtva a ako si zlostavljan psihički si budala . Ako si fizički zlostavljan, slobodan si kad te nasilnik ostavi na miru. A ako si psihički ili duhovno zlostavljan trajno patiš i mnogo je teže osloboditi se. A o duhovnim se zlostavljanjima čak još ni ne govori , iako su poznate mnoge metode i načini kontrole ljudskog uma . Time se posebno bave najčešće tajne gnostičke škole, pa svoja djelovanja ponekad plasiraju i kroz djelovanje službenih religija. Mislim da su ipak najstrašnija zlostavljanja u psihijatrijskim ustanovama , gdje čovjek potpuno i fizički i psihički gubi svoju slobodu, pa ponekad i potpuno zdrav čovjek , može doživotno zaglaviti , i pod utjecajem ljekova s promjenjenom sviješću dcživotno izgubiti osobnost . SAmo ponekad veoma rjetko pročitamo nešto o tome u novinama. samo ponekad, snimi se film poput Leta iznad kukavičjeg gnjezda , ali tada nakon više godina i to padne u zaborav. Najgora su zlostavljanja koja se pod okriljem službenih djelovanja slobodno čine.
objavljeno ned, 31.01.2010 23:03 | autor: Anamil (Neregistriran)
Nasilja, kako fizičkog tako i verbalnog uvijek je bilo. Samo što je sada tehnologija uznapredovala, pa tako brže saznamo o svemu što se događa putem TV-a, radija, interneta, štampe (pogotovo one žute boje :( ).
Sjećam se kako sam znala čuti priče starijih, o obitelji gdje je muž i otac alkoholičar maltretirao sve oko sebe, pa gdje je neki "čudak" maltretirao pola sela, itd itd.
Jedan od pokretača ovakvog nasilja su zasigurno i mediji, koji su pravo neiscrpno vrelo nasilja, krvi do koljena, izbora načina maltretiranja, i sličnih grubosti. Naravno, tu bi trebali doći do izražaja i oni koji su humanisti, i koji bi trebali ukazati na devijacije i pokušati to ispraviti. Drvo se savija dok je mlado (jesmo li zato iskrivili sadašnje generacije? ). Ni sama ne mogu doći sebi koliko današnja omladina u sebi nosi prigušenog nasilja, i koliko je spremna to isto nasilje primijeniti na svojim vršnjacima. I gdje je nestao slabiji spol. Ako im je to način da postignu ravnopravnost sa muškima .....
Možda je iskovano previše moćnih prstena.
objavljeno čet, 04.02.2010 00:16 | autor: natuknica
Hvala, Cheyenne. :)
Eccoplan, vjerojatno. :)
Viktorija, nije li moguće da se psihički načini zlostavljanja sada lakše primjećuju jer su oni fizički postali manje okrutni? Iako je činjenica da uglavnom jedni u sebi sadržavaju i druge.
Sve u svemu, nisam rekla da je bilo koja vrsta zlostavljanja nestala. Samo da je lijepo što se to ublažuje. :)
Anamil, može li slijepac voditi slijepca? Ali ja ću opet ponoviti, čini mi se da ima sve više onih koji hoće "savijati na pravu stranu". Je li fer ne primijetiti ih? :)
objavljeno čet, 04.02.2010 12:37 | autor: MALISA (Neregistriran)
NATO DUSO DA TEBI TVOJ MALISA KAZE NESTO ....
ZNAS GLEDAM TE OCIMA SVEVIDECIM I RECI CU TI PO PRAVICI JEL TI SE KIKICA U GRMLJE SPLELA IL TI KAMICAK U CIPELICI OSTA PA TE SPUTAO DA STIGNES VANKA IZICI PRIJE NEGO LI SE VRATA ZATVORISE, NEZNAM
AL ZNAM DA SI U LALALENDU OSTALA STO SVOJOM, STO VOLJOM VILE MI LJUPKE IVANCICE TE OVIJEM DVIJEMA OKRUGLICAMA OD OCIJAU DIJECIJIH NE VIDJES IZA OBLAKA TUSTI, NO TE SAMO JEKA ISTINE S DRUGE STRANE OBZORJA DOZIVLJE
..................................
MISLIM DA CU SI DAT TRUDA U IDUCI MJESEC DANA NAPISATI NEKOLIKO POSTOVA I U NJIMA OBJASNITI MNOGE STVARI O ZIVOTU NA OVOJO PLANETU O KOJIMA CIJELOGA ZIVOTA RAZMISLJAM I SMISLA NE NALAZIM PRIMJERENA COVJEKOVOM POSTOJANJU.... PA STOGA AKO TE BUDE STO ZANIMALO BIT CE MI DRAGO DA KOMENTIRAS I DA ME RAZUVJERIS U MOJIM PROMISLJANJIMA I ZAKLJUCCIMA.... PISATI CU I SVEMIRONCIMA PISATI CU O BIBILIJI PISATI CU O SMAKU SVIJETA.... PISEM TI OVO JER VIDIM DA SE PITAS NEKE STVARI DJETINJE NAIVNO I DA IH PO MOM VIDJENJU POSTAVLJAS NAGLAVACKE.... KAO PRVO RECIMO LAV I JAGANJCI NIKAD NECE PSTI TRAVU SKUPA JER LAV NIJE BILJOJED PA BI PASUCI TRAVU KREPO ..... STO GOD TO BUDE PASLO LAV SIGURNO NECE BITI .... BOG JE STVRIO LAVA I KROKODILA I OSTALE MESO ZNJOPCE TAKOVIMA KAKOVI JESU I ONI NIKAD NECE PASTI TRAVU. CAK I DA SE TO I DESI TO VISE NECE BITI TI LAVOVI KROKOSI I LEOPARDOVI .... DAKLE TIM ILUZIJAMA SE NE TREBA ZANISITICAK NI U PRENESENOM ZNACENJU.... KAO DRUGO NE TREBAS SE ZGRAZATI PRED TVRDNJAMA DA ZIVIMO U ODVRATNIM VREMENIMA JER TO JE ISTINA... POGLEDAJ NOVINE ILI INTERNET.... NA SVAKOJ STRANI KOJU OTVORIS DA CITAS IMA NEKA SLIKA ILI LINK KOJI TE VODI NA PORNOGRASKE STRANICEILI TOME BLIZU.... NEMA STRANICE NOVINA NA INTERNETU DA NEMA LINK SA STRANOM GOLIH ZENA.... PITAM SE JEL SE MOGU ZENE NIZE SPUSTITIOD TOGA DA IM SE MORAL PRODAJE JEFTINIJE OD PAKETA IGARA.... NASTAVI LI SE OVIM TRENDOM ZENE BI USKORO MOGLE POULICAMA HODATI SA BEDJEVIMA NA REVERIMA SAKOAILI BLUZA NA KOJIMA BI BILA ISTAKNUTA CIJENE .... TEK TOLIKO DA SE ZNA POSTO JE STO ..... A TO CE BITI VISE NEGO ZALOSNO....TO ONDA VISE NECE BITI SUMRAK MORALA NEGO TOTALNA TAMA.... I KAO TRECA TO STO TVRDIS DA DDANAS ZIVINMO U PUNO MINIJIM I SIGURNIJIM VREMENIMA NEGO STO SE IKADA ZIVJELO SI TOTALNO U KRIVU .... PA DOK LJUDI NISU IZMISLILI VATRENO ORUZJE UPUCAVALI SU SE STRIJELAMA I KOPLJIMA I MLATARALI TOPUZIMA I VILAMA...DAKLE BLIZNJI TVOJ TE MOGO SKENJAT TEK NA STRIJELOMET... A VIDI DANAS ... AMER POSALJE LASER U STRATOSFERU I ONIMA TAMO U INDIJI SMJESTI JEDAN LJEPI CUNAMI I POKREPA POLA DRZAVE STO OD GLADI STO OD HAVARIJA... DAKLE SITUACIJA NITI JE SIGURNIJA NITI MANJE UBOJITIJA....ETO TI SIDA ETO TI SVINJASKA GRIPA ETO TI KRAVLJE LUDILO ETO TI KOKOSJA GROZNICA IL STA SVE VEC.... NEMA DANAS BLIZNJIHI DALJNJIH KAD SE O POGIBIJI RADI ...SADAS SU SVI BLIZNJI....RAKETE VELIKOG DOMETA ISPALJUJU NUKLEARNE GLAVE SA KONTINENTA NA KONTINET KO DA SE DVA KOMSIJE GADJAJU KLIPOVIMA KAKARUZA PREKO PLOTA.... KOLKO RATOVA JE BILO PRIJE 50 GODINA AKTUALNIH A KOLIKO IMAS SADA. BAR 200 POSTO VISE.... DAKLE TO STO TVRDIS NE STOJI.... AL KO STO REKOH PISATI CU PA AKO TI SE NAVRACA CITAJ I KOMENTIRAJ....
|
|
 |
|
|
|
|