 |
|
|
 |
 |
| Komentari |
|
 |
objavljeno ned, 22.08.2010 06:23 | autor: babun
nadodajem da se ne veseliš prerano jer se biološka dob neće odrediti odokativno već
http://www.24sata.info/lifestyle/nauka/15641-Eliksi r-zivota-Akademik-Radman-njegov-tim-uskoro-moci-pred vidjeti-koliko-cete-zivjeti.html
jer ljepota , niži rast i vitka figura mogu iskriviti percepciju
objavljeno ned, 22.08.2010 06:48 | autor: babun
doduše ovo ti ide u prilog
By Roger Highfield, Science Editor
Published: 1:01AM BST 07 May 2008
Beautiful people are healthier and live longer, according to a study of sex appeal.
The discovery has come from research conducted across cultures and species that focused on one trait that earlier work found was attractive: symmetry
ali brzi pregled teoriji baš i ne ide u prilog
možda je pravo vrijeme za još jedno babunovo istraživanje
objavljeno ned, 22.08.2010 07:14 | autor: inicial
slažem se s tobom tj. tvojim postom. ja živim uglavnom onako kako si napisala i vidim biološke promjene na svom tijelu. ali znaš što, nemam volje, potencijala, inspiracije, motivacije za promjenom. zašto? uzaludno je u mom slučaju. ovako sam barem ubrzo svoje putovanje ka vječnosti...
objavljeno ned, 22.08.2010 08:01 | autor: Violette
Baš zanimljivo. Mislim da u tome ima istine, jako puno.
objavljeno ned, 22.08.2010 08:57 | autor: natuknica
Nije poanta u dugom nego u punom životu.
objavljeno ned, 22.08.2010 08:59 | autor: natuknica
Moj je tata u svojih 60 godina života učinio sigurno više dobra nego oba njegova roditelja zajedno, koji su živjeli svaki po 97 godina.
objavljeno ned, 22.08.2010 09:13 | autor: LETICIA
...sve su to saznanja danas, no kako iz dana u dan stalno se nešto novo otkriva tko može sa sigurnošću bilo što predvidjeti. Ja ostajem skeptik na puno novih objavljenih istraživanja, a zašto, pa starosna dob unatoć svega i dalje se povečava, pozdrav
objavljeno ned, 22.08.2010 12:02 | autor: uzorita
#Babi, mana je da će biološko mlađi ljudi raditi do stote ali ove Radmanove riječi kao da sam sama izrekla, baš sve stoji...
"Radimo kao beštije i sretan sam. Sanjam. Događaju se velike stvari, a meni je to seksi. Pogotovo u ovakvoj krizi kad nam polovina donatora nije uplatila obećana sredstva. Istina je da je mentalni napor ljudi u kriznim situacijama veći. Kad ništa ne fali, to je po definiciji dekadencija. Šta ću raditi kad ne fali ništa! Kad je opasnost, onda se ljudi aktiviraju. Neka mašinerija inovacije radi", pohvalio se Radman u intervjuu za Slobodnu Dalmaciju.
A što misliš zašto stalno navečer jedem kikiriki? Pazim na unos proteina i masnoća i nadoknađujem potrošeno prirodnim putem (jaja ne volim) jer u mojim poznijim godinama sve je važno... I nisam imala vremena za duža istraživanja, post je napisan u manje od sata. Tebi prepuštam dublja istraživanja i usporedbe izgleda ljepotica, sam si započeo. ;}
#Inicial, mislim da je baš sada u ovom jadu od vremena važno posvetiti se sebi iznutzra, tijelu i zdravlju jer to nam jedino ostaje naše (pročitaj pažljivije kraj posta) i daje nam mogućnost pomaganja drugima, djelovanja kad dođu još teža vremena - nije sve u materijalnom i ne može se sve kupiti novcem - prirodno ponovno izbija na površinu! Vidiš ti pomažeš savjetima, podrškom - ponekad je to potrebnije i važnije. I uvijek se vraćam na film Terminator - scenarij nije daleko...
# Natuknice, da važno je djelovanje (piše na kraju posta, uvijek to ponavljam), a djelujemo kvalitetnije ako smo čisti iznutra, ne zamaramo se nepotrebnim i koristimo tu posebnu snagu - darovanu od Nekoga gore. Tvoj otac je to znao iskoristiti, drugi su se nakon njega opustili, zapustili - možda je vrijeme da netko ponovno pokrene djelovanje i nastavi niz, genetika je očigledno kod Vas kvalitetna.
#Leticia, starosna dob je sve viša zato što ljudi imaju sve kvalitetnije uvjete života, bolju mogućnost ozdravljenja nakon bolesti, više standarde općenito no u prošlosti. I to je primjer koliko je važno raditi na sebi, ostaje nam više prostora, godina za djelovanje - stvaranje za društvo koje bi moglo i moralo onda biti bolje. I važno je napomenuti da bi ljudi morali iskoristiti tu mogućnost, ako je potrebno preokrenuti si život, pronaći novi posao, ljubav... U sto godina možeš mnogo toga učiniti više puta, nema prostora ogradama.
Pozdravi svima
objavljeno ned, 22.08.2010 14:16 | autor: selma
:)
objavljeno ned, 22.08.2010 14:16 | autor: selma
:)
objavljeno ned, 22.08.2010 15:23 | autor: NightsInWhiteSatin
Jer vrijeme nezaustavljivo prolazi
objavljeno ned, 22.08.2010 15:42 | autor: pepa (Neregistriran)
I znatizelja umlati - Pepu! Crni vrag mi ne da mira pa prevrtim poznate adrese i opet ... srce Plavog Leptira. Ono isto sto place zajedno sa djetetom zbog oguljenog koljena..
Da me ne izmlatis odmah - pitanje: Konstatacija i pitanje, tocnije. Kazujes biti ce nekog oblika nadzora do sada nepoznatog, NEDEFINIRANOG. Odmah sam protiv bilo kakvog nadzora u koliko nije stetan drustvu u cjelini. Starost i moguca staracka demencija ili bilo koji oblik degenerativnih promjena u vijeku covjeka je prirodni proces i zadirati u taj proces bilo bi igrati se Stvoritelja pa bi krajnji ishod - zivot i smrt sama - bili isto tako uspjesni kao i Njegovo mijesanje u sudbine, rezultiralo bi jedinom poznanicom, odlaskom u Nedodiju. Kao sto je bilo uvijek i kao sto ce biti uvijek. U "zdravim" godinama i "godinama snage" teoretizirati o tome sto je za ljude trece dobi najbolje je u najmanju ruku cisti bezobrazluk bez da ih se pita i AKCEPTIRA njihove zelje jer - kada to ne bi cinili - moglo bi biti da i tebi, meni ili bilo kome u reproduktivnoj dobi zbog "visih ciljeva" odrede, netko tko se prozove podobnim odredi da smo ili previse ili premalo plodne pa nam zabrane recimo upravljanje motornim vozilima u kojima se voze djeca da ih - ako smo manje plodne - ne ukrademo ili ako je sto nasuprotno da im ne stetimo na bilo koji TEORETSKI i UMJETNO IZMISLJEN nacin. Zvuci apsurdno sto sam napisala ali u naravi je potpuno isto pravnom procesu u kojem se donose presude a da metodologija sudenja i zakonitost postupka sudenja nisu osmisljene i ozakonjene.
Osnovno pitanje u temi koju si otvorila je: TKO, KADA, NA KOJI NACIN, SA KOJIM AUTORITETOM I NADASVE - KOJIM KONZEKVENCAMA ima pravo, znanje, sposobnosti, kapitala i mogucnosti definirati, karakterizirati, prosuditi i saciniti tablice ili sto god koje bi bile ZAKONITOM I TOCNOM PROSUDBOM I SUDBOM o tome kada i kod koga, na koji nacin i sa koliko uticaja nastaju ili se manifestiraju kakve promjene, degenerativne ili ine, dobne ili ne za PRESUDU kojom bi im se sudilo da su ograniceno, trajno ili segmentarno za neke radnje nesposobni.
Apsurd teza o prosudbama tece do krajnjih granica apsurda samog. Jedan od pikantnih je zasigurno: tko bi imao pravo suditi a da i sam ne bude prozvan i prisilno dotjeran poput goveda na prosudbu valjanosti, nacetosti, izgrizenosti, demencije ili starosti ili kako god hoces. Koja bi granica lucidnosti bila dovoljna za, recimo, kardiokirurga, jedno zaboravljanje kljuceva automobila i oduzimanje licence? Policajcu koji ne zakopca kosulju kako valja prikaciti da je lud i izbaciti ga na ulicu? Majci koja djetetu zaboravi kutpiti teku oduzeti dijete jer je dementna? A svima skupa zabraniti rad jer su opasni, osteceni i dementni?
Tko bi vrsio kontrolu vlasti? Sezdesetgodisnjaci sezdesetgodisnjacima i to u cekaonicama specijalista za gerijatriju i demenciju?
Svijet izgleda jos uvijek nije nista naucio od devize: jedan voda, jedna drzava, jedan narod pa bi sada teza o "kategoriji podobnih" mogla proci kada je pitanju gotovo cijela ljudska populacija? Podobni bi ocjenjivali one druge? Heil nauka!, kaj god.
Daj, Plavi Leptiru, pa vidis da je sve to skupa "kruha i igara" - zabavljajte se ljudi i nemojte dati svoju slobodu (koju vam nitko i ne kani uzeti, uzeti ce ju godine same) a mi cemo i dalje talambasati po Brijuncekima i imati zgaravice jer nam nekakva anorekticna glumica nije dosla na koljenima pred Madam Visost. U ostalom, sto ce to i tko ograniciti i onemoguciti, omediti i odrediti onima koji imaju prosjecnu penziju 2.100 kn a troskovi zivota su im za pola veci? Hoce li im ograniciti automobile koje ne mogu imati, benzin koji ne mogu kupiti, svinjetinu koju vide u djecjim slikovnicama i janjetinu koju mirise na ekranima za Sinjske alke?
Od kuda novca za cijelu tu "akciju" u kojoj bi trebalo rastrancirati drugu i trecu starosnu dob. I sto bi se dobilo time? Tko bi po bilo kakvoj "naucnoj" prosudbi (tko je vec sada ako bi se pitalo struku) - "normalan". Tko moze biti normalan u drzavi - drzavama - koje daju milostinju od koje se ne moze zivjeti. I kako valorizirati one koji kopaju po kontejnerima da bi jeli - vjerojatno im dati deset bodova vise zato jer su snalazljivi i pokazuju pametnu inicijativu? Ili im oduzeti pedeset jer mrcine nece odapeti?
Plavi Leptiru, tvoje dobro srce opet pruza ruke pred nevolje, neke nevolje, nekog, apstraktnog i nepoznatog cojvjeka koji u stvarnosti i ne postoji. Sve su napravili, sve cine a ti im izgleda i nasjedas, da ljudi zaborave danas i danasnji dan. Zivjelo Kraljevstvo Nebesko na materijalisticki nacin. Kada vise nikog nije briga (naime, vise nije dovoljno sitih da ih bude briga) za nebeska kraljevstva onda im daj "svjetovne" teme pa neka se igraju s njima...malo ih uplasi da se ne deru jako, par sitnih lupkanja po rucici djeteta prije nego mu sjuris injekciju? Relociranje problema sa sadasnjice na imaginarno sutra koje i tako nitko nece dozivjeti ako se produzi ovo - danas?
Je, lijepo si primjetila, vrijeme tece, tempus fugit, moj potpis pod e-postom vec skoro dva desetljeca...
ps...
bez zelje za povredom i bez cinizma, sasvim neosobno natuknici:
citat: "Moj je tata u svojih 60 godina života učinio sigurno više dobra nego oba njegova roditelja zajedno, koji su živjeli svaki po 97 godina."
razmisljam - i zaista ne ocekujem bilo kakvu refleksiju - kako je moguce da netko cini dobro i bude dobar ako ga barem u istom iznosu dobrote nisu zaduzili roditelji. Odgoj, naslijede, sustav primisljanja i vrednovanja ljudi, drustva i pojmova stice se uglavnom obiteljskim naslijedem. Biti bolji od prijasnjih moguce je - nadmasiti ih - samo u dva slucaja. Jedan je da su prethodni losi - iskljucujem. Drugi je da je "dobar covjek" bio u izrazito dobroj poziciji da iskaze svoju dobrotu. Svakako, kako bilo, ako je - ne sumnjam - dobar covjek mora da je dobrotu ili kao gensko naslijede ili kao iskustveno saznanje od roditelja prenio u svoj svijet i slijedom toga u svijet pored sebe..
Vjerujem da tako izrastamo u bolje ljude. INACE, KOGA SE VRAGA TOLIKO "MUCIM" SA SINOM, mogla bih ga pustiti da raste kao korov pa neka se snalazi sam.. :)
objavljeno ned, 22.08.2010 17:51 | autor: uzorita
#Pepa, evo pročitah kako ga sama nazivaš - tvoj članak i nemaš pravo, sviđa mi se jer to je tvoj stav i sama sam pomislila na početku tko nas to može kontrolirati i od kud im pravo činiti takvo što? No vidiš, određeni imaju i mnogo veća prava no što misliš jer ako ljudi rade za 2000 kn i zahvalno ih uzmu na kraju mjeseca jer im drugo ne preostaje, a onda će i na te testove bez pogovora ako im je posao upitan - vjeruj! I u redu je imaš pravo na svoje mišljenje kao i uvijek, poput svih drugih tu. No moram se nadovezat na tvoj osvrt Natuknici gdje si potpuno fulala, a što je i razumljivo s obzirom na tvoju krasnu obitelj koja je uz tebe kroz život - tu nemaš mogućnost i prostor objektivnom rasuđivanju.
"mogla bih ga pustiti da raste kao korov pa neka se snalazi sam.. :)" - nije to baš smiješno, mene su moji roditelji pustili tako nekako, a vidiš nisam korov i genetiku nosimo svi, no pitanje je kako ćemo je manifestirati, koliko želimo slušati srce, koliko razum?! Također danas u Americi nakon 16 godina mnogo mladih završava na cesti, zaista kao korov jer roditelji nemaju sredstava za daljnju skrb, a moralne vrijednosti izgubljene su i ne doživljavaju to tragičnim već normalnim. I što sada - ti mladi ljudi su izgubljeni, smetaju kao korov ili možda ipak netko od njih uspije sam i napravi svojim iskustvom preživljavanja boljitak za cijelo društvo jednoga dana?
"Plavi Leptiru, tvoje dobro srce opet pruza ruke pred nevolje, neke nevolje, nekog, apstraktnog i nepoznatog cojvjeka koji u stvarnosti i ne postoji" - Ovo ne razumijem jer ti ne možeš znati tko je čovjek čiju poruku sam ostavila na početku (ako misliš na istu). On itekako postoji, nije nepoznat i nestvaran, ostavio je iznad prva dva komentara i svi ga tu znaju - jako je dobar i iskren i vjerujem mu.
"Starost i moguca staracka demencija ili bilo koji oblik degenerativnih promjena u vijeku covjeka je prirodni proces i zadirati u taj proces bilo bi igrati se Stvoritelja " Lijepo napisano ali već odavno narušeno ljudskim igranjem nažalost, kao i ravnoteža prirode same. Čovjek koristi tek recimo 3% svog mozga, mi smo na samom početku eksploatacije koja će se možda nastaviti na nekom drugom palnetu jer ovaj na kojem smo trenutno na putu je ka uništenju, a na novom sigurno odmah nema prostora za sve - samo za odabrane. I to je moguća slika novog svijeta negdje za najviše 50 godina.
"Od kuda novca za cijelu tu "akciju" u kojoj bi trebalo rastrancirati drugu i trecu starosnu dob. I sto bi se dobilo time?" Od kuda novac za druge akcije? Možda stvaranje nadčovjeka pronađe dovoljno surovog i bogatog sponzora za financiranje još jednog testiranja naroda u nizu. I na kraju se sve svodi na isto i zaokružuje moj zaključak da se sve vraća na prirodno - danas čitam u novinama da fluorescentni koralji na istočnoj australskoj obali (piše otok Lord Howe) pokazuju kako lijekovi djeluju na stanice raka i tako pomažu biolozima u borbi protiv tumora, te u praćenju klimatskih promjena za koje smo također krivi.
Uglavnom, post se može čitati na razne načine, doživjeti, a komentari nam daju prostor za nadogradnju, daljnja promišljanja i zaključke - koliko je tko spreman analizirati pročitano, no neke dublje rasprave nisu za ovaj blogo servis jer nismo svi na istoj razini komunikacije i razlučivosti, ne želimo se svi za zbiljač mijenjati zbog nazovi virtualnih rasprava, produbiti svoje znanje npr. Većina ovo doživljava razbibrigom jer živimo u Hrvatskoj gdje zaista opisana tema trenutno izgleda kao science fiction! No i mnogo toga drugog je izgledalo, pa evo događa nam se - prolazi tiho mimo svih zakona i utemeljuje se za nadalje.
objavljeno ned, 22.08.2010 18:43 | autor: val1
biološki ja se osjećam kao 25-godišnjak, i mogu još igrati košarku kao što sam igrao sa 25 godina
objavljeno ned, 22.08.2010 23:49 | autor: viktorija2
Blagoslivljaj Jahvu, dušo moja, i sve što je u meni, sveto ime njegovo! 2 Blagoslivljaj Jahvu, dušo moja, i ne zaboravi dobročinstva njegova: 3 on ti otpušta sve grijehe tvoje, on iscjeljuje sve slabosti tvoje; 4 on ti od propasti čuva život, kruni te dobrotom i ljubavlju; 5 život ti ispunja dobrima, k'o orlu ti se mladost obnavlja.
IZ 103. .psalma se vidi da duhovni život čovjeka ima veoma jaki utjecaj na biološku dob čovjeka.
objavljeno pon, 23.08.2010 12:44 | autor: emmet
Čini mi se da je manje važno koliko se naša biološka dob razlikuje od "stvarne starosti" od činjenice da je takvo nešto još jedan u nizu događaja i razmišljanja koja idu prema apsolutnoj globalnoj kontroli čovjekove slobode. Posljednjih smo godina svjedoci raznih "naprednih" ideja o čipiranju, cijepljenju ... i tko zna čemu sve ne, radi naše dobrobiti! Neka me svi ONI puste na miru da slobodno živim ovo što mi je dano ovdje na zemlji, biološki ili genetski ili nazovikakohoćeš dugo, samo neka me puste da dišem, slobodno ....
Lijep pozdrav, još jedan u nizu zanimljivih i dobro napisanih postova ...
objavljeno uto, 24.08.2010 01:10 | autor: pepa (Neregistriran)
Plavi Leptiru, kusati cu kratko. Sva mudrovanja o "Frojdovskim" zavrzlamama goridijskih cvorova vlasitih nesposobnosti da se pomekne i milimetar unutar vlasitih odgovornosti - ne priznajem. Jer da ne postoji prostor u kojem nema sanse i da "2000 kn" nisu razlogom sljapkanju na mjestu uci nas - povijest. Bilo je i biti ce daleko gorih situacija od ove a svijet je iskoracio u bolje. Jedan je uvijet: dijagnosticirati i imenovati ono sto treba mijenjati. Odmah, sada i bez rukavica. Bez zamatanja u staniole bojazni kako su ove ili one sredine odredene za "laganice". No, o ukusima se ne raspravlja. Ali bi se moglo citati - Zolu. I procitati divnu tezu o "ravnotezi praznih trbuha", taj filozofski pojam upravo savrseno ocrtava nasu svakodnevicu. Jos imamo dovoljno, taman mrvu preko one granice kada sve postaje moguce. Mozda je to ona jedna kuna od 2000, tko zna. Ali, jos uvijek se ima. I to imanje, posjed, zivot koji jos uvijek tece PRIHVATLJIVIM - to je uzrok licemjeruju, kukanju s jedne strane i puzanju na koljenima sa druge, dva lica jedne savijesti, dva lica jedne Jedine, dva lica svijeta. Generalni sindrom alkoholicara koji se pijan valja po jarku i urla kako on moze prestati piti kada hoce. Ti i ja se u puno promisljanja zivota i svijeta razumijemo. U nekim stvarima susrecemo se u krizistu promisljanja dolazeci iz sasvim nasuprotnih strana i to je iznad svega dobro za oplemeniti osobne stavove. Meni. Cesto, ocito i u mom prethodnom javljanju iskipi iz mene moja narav, ona ista zbog koje sam i dobila nadimak "contesse nere".. hmmm. Nagla i cesto ostra, ali bez zelje da se povrijedi. Cini mi se da si iscitala krivo, ili sam ja ispisala krivo... zaista je nemoguce predvidjeti kako ce tko izcitati.
Sto se moje refleksije o naslijedu i "dobroti" tice toliko me poznas da mozes vjerovati da nije bazirano na mojoj osobnoj sredini, mom roditeljskom domu i roditeljima. Znas sto sam radila, s kim sam radila i sto mi je bila preokupacija nekoliko godina. Onda znas i koji "uzorak" (vulgariziram do neke mjere ali je izraz tocan) imam. Mislim da je suma iskustava kroz to vrijeme sasvim referentna za misao koju sam o "dobroti" izrekla. No, tesko je govoriti sistemom je-nije. Slicno je osporavanju neprocitane knjige, pat pozicija, dva pesa od poruclana koji dok ih ne razbijes reze jedan na drugog.
Citat: "Plavi Leptiru, tvoje dobro srce opet pruza ruke pred nevolje, neke nevolje, nekog, apstraktnog i nepoznatog cojvjeka koji u stvarnosti i ne postoji"
mislila sam tocno sto sam napisala pod dojmom tebe kao osobe sklone pomoci bilo kome i bilo kada ne mareci i za vlastite gubitke, nije se odnosilo ni na koga, takve slobode si ne bih uzela niti u puno restriktivnijem mediju od ovog. Jos manje bih se obezvrijedila kusajuci kvalificirati nekog nepoznatog ili tek sporadicno poznatog...
Osjecam se cudno i - nelagodno, gotovo da se ispricavam zbog necega sto nije ucinjeno i to me iskreno - smeta. Mozda mi dans ne radi niti onih 3% malih sivih stanicica, tko zna...svakako, sorry za moje pogresno odsvirane note na tvom blogu...evo, vec sam si napiknula skarnicl na glavu i kidam nalijevo cak...
objavljeno uto, 24.08.2010 12:04 | autor: zgubidanka
kako sam znala da babun raspiruje duhove na blogu :)
objavljeno uto, 24.08.2010 13:32 | autor: deelite
Od samog posta, zanimljivija mi je konverzacija dvije autorice komentara. Sviđa mi se Pepin stav. Bez obzira na to je li ili ne točan. No, toliko smo puta već protresli temu istine da nema smisla ponavljati.
I mislim da je Uzoritina tvrdnja: "... evo pročitah kako ga sama nazivaš - tvoj članak i nemaš pravo..." Potpuno pogrešno. Mogla si napisati da se ne slažeš, da imaš drugačiji stav, ali ne da nema pravo. Kako ti znaš tko ima pravo a tko nema? Preduge su mi vaše priče i ne da mi se ulaziti u raspravu, ali vidim da postoji neki razlog koji vas nagoni da se suprostavljate jedna drugoj. Uvjeren sam da za to nema potrebe.
objavljeno uto, 24.08.2010 14:57 | autor: LETICIA
...otvorih, pa kad sam već tu :) ostavljam
objavljeno uto, 24.08.2010 15:04 | autor: pepa (Neregistriran)
zg, tko je babun, f... babun? Dobro, kazu da je vrsta primata ali i Darvin je imao svojih pogresaka. Osim toga babuni jos uvijek zive na drvecu (ili tamo negdje u nedodijama) i - koliko znam ne bave se kurenjem rostiljada. Babun sa bloga ili sa zelenjave s bilo cime sto sam napisala ima manje veze ovdje nego sto ima veza sa zooloskim vrtom.
Dee..., Radisi greske koje drugima spominjes kao grijeh: svida ti se neciji stav - makar bio netocan? Znaci li to da ce osoba "a" platiti kaznu za prebrzu voznju na autoputu prema Karlovcu i to za vrijeme dok se kupala na Balatonu samo zato jer postuje STAV nekog plavca koji sara sto mu padne napamet? Preduge su ti nase "price" pa ti se ne da ulaziti u raspravu? Djecja tvrdnja kada netko nema argumenata za suvisli razgovor. Ili prosudbeni stavovi koji su dostatni za igru u pjescaniku. Mojoj frednici kroz duge godine odrices pravo da kvalificira moj stav pojmom "nemas pravo" - a ti imas pravo konstatirati (a price su ti preduge pa ne ulazis u rasprave?) da "temu istine nema smisla ponavljati.. hm, negiras li onda i Crkvu koja tisucljecima propovijeda ISTINU. Osporavas li onda i Papi da kazuje svoje videnje istine i to u kontinuitetu osoba tri milenija za redom? Smatras li istinu definiranom jednom za uvijek pa ju jedino ti znas i imas kao jedinstvenu jedinicu za sve ostale pucane? Sto je sa pojmom istine - ako ne govorimo o njoj uvijek nanovo i nanovo - kroz protijek vremena? Hoces li za istinu - a bila je u neka vremena - uzeti i Torquemadu, Hitlera, Pavelica, popa Dujica, Milosevica, Jazovke, Jasenovce i sva stratista svijeta. Ima li Pol Pot pravo na presucivanje svih aspekata istinoljubivosti kada su upitanju cini koje je cinio? Treba li prestati govoriti istinu o Srebrenici? Ako je tebi dosadno govoriti o njoj (istini) - pitaj onih pet tisuca sto misle o tome.
O istini se govori. Istina, istinoljubivost je ono sto je doseg pozitivnog civilizacijskog ciklusa zivota i o njoj uvijek treba govoriti. I to upravo (vecinom) zbog tebi slicnih koji bi istinu proglasili - dosadnim stivom koje smo vec apsolvirali. Kao da je dukatov sladoled pa smo pojeli jednog i znamo kakvi su ostali?
Meni osobno mogao si napisati sto god hoces, bas me briga. Ali reagirati moram kada je po srijedi komadanje zdravog razuma negiranjem imperativa RAZGOVORA o necemu sto je tako elementarno za ljudski rod kao sto je postivanje morala, moralke u cijelini - istine u skracenom obliku jednog i drugog.
Ne govori li se o istini sam pojam covjecnosti postaje apsurd. Jos nisi naceo temu o tome koliko videnja jedne istine ima, bilo bi dobro da i to proglasis dosadnim i vec apsolviranim.
Pa da onda tragom presucivanja istine, zaborava istine i ignorancije govora o njoj dodemo do toga da su i krvnik i zrtva jednako krivi ili nekrivi jer su imali svaki svoju istinu?
Daj, barem negdje pod mojim retcima - dapace, razgovarajmo - ali pokusaj smisleno postaviti slijed misli-morala i konzekvenci civiliziranog covjeka PRIJE nego sto pocnes prozivati zbog cijenice da netko govori o osnovnom dobru ljudskog roda - pa makar se tebi od te (ponovljene) teme nakostrijesila kosa.
Ne sumnjam u tvoje mozebitne visoke vrijednosti i vrline. Ali, pisana rijec obvezuje i opisuje dvojako: jednom izrecen pojam i drugi puta pisca samog. Ono sto si ti u prethodnom komentaru napisao nije bas za preporuku...
budi dobro
objavljeno sri, 25.08.2010 00:42 | autor: uzorita
#Pepa Zola odavno pročitan, to smo već raspravile mislim također tu na blogu. Babun je Babi i živi stalno u nadi...http://zapresicanka.mojblog.hr/p-nada---3/212027.html
#Leticia, :}
#Dee, Pepa ti je sve lijepo opisala, žalosno ako ne shvaćaš da ove naše prepirke ne znače suprotne strane. To je meni potpuno normalan način komunikacije, no samo sa bliskim osobama. No zato su mi i bliske jer si kažemo, napišemo sve što mislimo ponekad to i boli drugu stranu, no izneseno je u najboljoj namjeri i onda raspravljamo bez ustezanja, popravimo sve i idemo dalje. Pepa i ja to činimo godinama i drugačije ne znamo - konstantno gradimo jedna drugu, a onda se ponekad to prenese i na blog i komentare i meni ne smeta jer takva sam i za zbiljač - sve leti van i to svima, pred svima ako je potrebno. I tko to ne može izdržati - takav prijateljski i iskreni odnos, nije mi potreban u životu jer nije mi pravi prijatelj već samo glumata - a pozere ne podnosim u svojoj blizini. Nije moguće da je sve uvijek divno, krasno i za puse, smajliće i zagrljaje, u životu postoje uz pluseve i minusi i zato ti sve ovo pišem da shvatiš da nije potrebno uvijati se već popraviti se, naučiti i iz gledanja drugih o sebi i djelovati dalje uz drage ljude konkretno.
#Zgubi, ma to je tako slučajno ispalo...
#emmet, zahvaljujem na komentaru i ostavljam link starog posta možda će te zanimati tema pa kad uhvatiš vremena pročitaj...
http://uzorita.mojblog.hr/p-post-iii/159290.html
#viktorija2, znam, zahvaljujem na prekrasnom komentaru.
#val1, a to je i bio cilj posta da ljudi uvide da je nevažno što smo stegnuti u neke određene zakonske kalupe definirane godinama, već da je potrebno poslušati malo sebe iznutra i osjećati se jer to nam nitko ne može oduzeti. Drago mi je da se osjećaš mlađim, lijepo je to i ostavlja pregršt mogućnosti nadalje.
Pozdravi svima
objavljeno sri, 25.08.2010 13:09 | autor: Anoniman (Neregistriran)
http://www.vecernji.hr/zivot/postati-mama-50-danas-vise-nije-cudo-clanak-182664
objavljeno sri, 25.08.2010 15:47 | autor: Dezire33
Uzorita Dušo!
Koliko si star…
Nekih dana, reče mi ozbiljno dama
Ponašaš se poput maznog djeteta!
Ona je bila uvjerena što misli sama
Ni malo mi takva tvrdnja ne smeta!
Koji odavno dobro poznaju mene
Smiju se često na ozbiljnost moju.
Dijete si koje pravi smiješne scene,
Zašto li pokazuješ osobnost svoju?
I što onda reći, na zrelost bilo čiju
Ako, izgledamo, po mjerilu ičijem?
I kad se kako nekom, nečem smiju
Ja se tad ponekad sam nasmijem!
Onakvi smo kakve nas majka rodi!
Treba uvijek, takav, ili počešće biti
Istinska ličnost lako svijetom brodi
Ako ne mora tu svoj karakter kriti!
Ja...
Pozdrav!
objavljeno sri, 25.08.2010 17:11 | autor: LETICIA
...baš sam se danas odlučila jako voljeti, sve poslove ostavljam za sutra, a danas uživam
objavljeno čet, 26.08.2010 23:50 | autor: walt
pa ne znam baš koliko to ima uporišta u zakonu, znaš, prikupljanje privatnih podataka, diskriminacija itd... ali zakoni su tu da legaliziraju sve, ne?
objavljeno sri, 22.09.2010 09:22 | autor: lucile
8) korisno
|
|
 |
|
|
|
|