Komentari
26 komentara na Napad

objavljeno čet, 04.12.2008 09:40 | autor: samba

e sad me razapni, ali ljude koji se sa mnom baš u SVEMU slažu ne razumijem. Ili nemaju svoje mišljenje ili im nije stalo do mog, pa klimaju glavom da me skinu s dnevnog reda. Nisam nikakva svađalica, želim reći da cijenim ljude sa čvrstim stavovima, ne mislim na tvrdoglavost, nego na principe.

objavljeno čet, 04.12.2008 10:09 | autor: Lucile

moram se sloziti sa sambom, a tvoj post ukazuje na nase navike ili bar navike vecine... pozz

objavljeno čet, 04.12.2008 11:26 | autor: crna_orhideja

napad je najbolja obrana
:))

objavljeno čet, 04.12.2008 11:59 | autor: giorgio(deleted) (Neregistriran)

Vjerojatno je to zato sto se svatko od nas u vecoj ili manjoj mjeri identificira sa svojom mislju, svojom idejom. Dakako da se prigovor ideji odmah dozivi kao prigovor nama osobno. Kako to odijeliti? Mislim da nije lako i da tek rijetki u tome uspjevaju. Da nije tako bilo bi manje sukoba i zle krvi.

objavljeno čet, 04.12.2008 12:49 | autor: frka

koja je ovo mentalna gimnAstika...PA DOBRO JES TI NORMALNA S TIM TEMAMA??!!! :D
sklona sam se osjećati napadnutom i sklona sam napasti...najčešće kad se osjećam napadnutom...ili kad mislim da neko sere jer zapravo ne želi priznat to što jest na stvari...napadam kad netko iskazuje one osobine koje mi KOD MENE najviše smetaju, a mislim da je isto poprilično primjenjivo na mnoge ljude...napadam kad imam osjećaj krivice, kad sam nesigurna a važno mi je ili bar mislim da mi je važno...napadam kad....

ja zapravo, kad bolje promislim, ne napadam...JA PIZDIM!

definicija pižđenja: pokušavam uspostaviti komunikaciju, poboljšati odnos, shvatiti drugoga pa i sebe, izgladiti stvari što se skupa vodi do empatije

zaključak: ja sam empatična, ponekad i simpatična

ne znam jesam li jasna
ako jesam, ne do vam bog da mi kontrirate!
ako nisam, rado ću vas napasti u smislu kak to ne kužite!?

a sad ozbiljno, bloganje me bitno unaprijedilo u tom pogledu...dođe mi da u stvarnom svijetu nosim blokić i olovku pa kad imam potrebu napasti (čitaj:braniti se) da mjesto da govorim - pišem...kladim se da bih napadanje svela na najmanju moguću mjeru

nadalje: zašto sam ja zapravo ok? zato jer moj komentar zvuči ko da sam luđakinja i aždaja a nisam...jel te...što će reći da sam osvijestila svoju nesvejst...jel te, a to je dobar početak za boljitak

jel te

i tako...(ubit će me!)

objavljeno čet, 04.12.2008 13:10 | autor: medeja7

slažem se sa Giorgiom...Kiss:)))

objavljeno čet, 04.12.2008 15:23 | autor: selma

:)

objavljeno čet, 04.12.2008 20:23 | autor: makebejka

Kažu da je napad najbolja obrana, ali ja mislim da kad to tako krene - ono netko nekog napadne bez razloga pa taj uzvrati još žešće i onda ljudi koji to gledaju sa strane misle: gle dve budale, i uopće nije bitno tko je počeo.
ja izbjegavam konflikte i sukobe, a ako baš moram, ja napadam ljubazno koliko god to čudno zvučalo...i onda moram imati dobre argumente i ja to svedem na jako kratko...
uglavnom, do napada s moje strane dolazi kad netko prekorači preko moje granice tolerancije koja je velika i debela...
ali se trudim ne napadati bezrazložno...većinom kad napadnem ispadne da sam bila u pravu, jednostavno ne dam nekim krelcima da me tlače :)

objavljeno čet, 04.12.2008 21:44 | autor: romantales

Nadam se da nikada nisi doživjela moje stavove kao napad? To je ono što ja smatram nedostatkom ovakvog oblika komunikacije, nema izraza lica, nema tona glasa, vidiš samo natipkani tekst koji se može interpretirati i na osnovi vlastitog trenutačnog stanja ili dotadašnjeg iskustva.
Kada ostavljam komentare, a ostavljam ih na relativno manjem broju blogova, to činim ili zato što me tema zanima ili zato što vjerujem da je s druge strane ekrana tekst pisala razumna i odrasla osoba koja traži razmjenu mišljenja. Spadam u kategoriju onih koji nikada neće vrijeđati drugoga jer ne misli jednako poput mene, ali nemam nikakvog problema braniti svoje ideje i obrazlagati svoje viđenje. Ponekad sama sebe ograničavam jer ne želim "pilati" po temi, a na nekim temama stvarno imam potrebu reći i koju riječ više.
Kultura dijaloga je nešto što se treba njegovati, još se sjećam logike i filozofije kod vjerojatno zajedničke profesorice, krasnih diskusija na satovima književnosti ... blog nam daje mogućnost njegovanja kulture dijaloga i nitko se ne bi trebao bojati izreći svoj stav, ali na način koji neće uključivati vrijeđanje ili nadglasavanje. Danas, na žalost, ispada u svim sferama da se najbolje čuju oni koji se najglasnije deru, a što viču, nije toliko ni bitno ... ja još uvijek vjerujem da je sadržaj bitan, a čini mi se da je problem opsega pažnje postao svjetska boljka.
Moja draga prijateljica u Italiji je uvjerena komunistkinja, recimo s njom izbjegavam na bilo koji način ulaziti u političke teme, idem joj na živce čim spomenem neke povijesne istine koje ona odbija prihvatiti i sagledati u povijesnom kontekstu (da Togliatti npr. nije htio pomoći vlastititim sunarodnjacima u ruskom zarobljeništvu). Ona jednostavno nema tu kulturu dijaloga koju ću naći čak i kod najobičnije američke kućanice koja nikad nije izašla iz svog okruga. Svi su govorili o političkom govoru Obame nakon izbora, meni je McCain natjerao suze na oči - kada ću doživjeti da netko na ovim prostorima izgovori takve riječi - to je kultura koju treba cijeniti!
Eto, opet sam ti post u komentaru ostavila :-)

objavljeno čet, 04.12.2008 23:53 | autor: Viktorija2

Onaj tko napada , smatra se krivcem. I zato se često nepoželjnoga toliko isprovocira dok ne napadne.

objavljeno pet, 05.12.2008 00:11 | autor: mladi luk

Iz dvopipogodišnjeg blog-iskustva shvatio sam da je bez veze svađati se na internetu, a ni raspravljanje nije lako. Uživo je isto bez veze, ali je bolje jer onoga s kim raspravljaš možeš udariti kad te iživcira, ili ga politi čašom vode, ili još bolje soka pa da bude ljepljiv, a možda mu i fleka ostane na odjeći.

Šalu na stranu, kad pišemo onda onaj s druge strane daje svoju boju napisanom, pmi pišemo, on čita, a može pročitati na razne načine. Ukratko, gubimo vrijeme dugačkim raspravama,a često nećemo izaći na kraj, čak ćemo se i posvađati. Eno, zbog nekih stavova mene na jednom servisu desetak blogera mrzi, hahahaha. A uživo me ne bi zamrzjeli da je došlo do rasprave uživo. Osim onog jednog, ali to je težak glupan... :)

I šta sam htio reći? To je jedna od zamki interneta. Sporo raspravljamo s nekim za koga ne znamo ima li smisla uoće s njim raspravljati. I ode dan. Brže nego kad igrate Pacmana ili Bubble Bobble.

objavljeno pet, 05.12.2008 00:13 | autor: mladi luk

Inače, sviđa mi se tvoja analiza, točna je. I znaš šta još? Natuknica je jedna dobra riječ, još uvijek me podsjeća na mog profesora povijesti koji je to često izgovarao i nosio je onu sivu kutu uvijek, kao da tehnički predaje :). I jednom je imao trinaesticu na sportskoj prognozi.

objavljeno pet, 05.12.2008 00:18 | autor: putuzatvorenisvijet

nije svaki napad znak razmišljanja i posjedovanja vlastitog mišljenja..mnogi napadi su pokušaj zadržavanja postojećeg i lakšeg ..makar ima iznimaka koje zaslužuju da ih se poštuje
:)

objavljeno pet, 05.12.2008 10:10 | autor: Gospar

Uh dok sam bijo mlađaham koristio sam to napad je najbolja odbrana... nekako kako idem starijim, sve se više povlačim, pa nit napadam a nit se branim... najčešće šutim, a govorio je moj pokonji dida da je šutnja iz Raja izašla...hehe... ma isto nije uvijek :) Evo popravljam se, počeo sam i vremena nalaziti ;) i daj sad molim te napisi jedan lijepi dugački post ono kako ja volim, a ne samo ove neke Natuknice :))))

objavljeno pet, 05.12.2008 15:10 | autor: makebejka

zar je u rijeci sunčano?
i iskreno sumljam da antena zagreb gleda na rijeku :)

objavljeno pet, 05.12.2008 20:43 | autor: Pokemaniac

"Napad je najbolja obrana!"

objavljeno sub, 06.12.2008 00:15 | autor: peempe (Neregistriran)

Evo, ostavljam ti ovdje komentar na tvoje komentare... Bila je ovo čudna godina, mislio sam da sam 100% spreman otići iz škole, ali ne znam koji vrag me je ipak nagovorio da ostanem.Vjerojatno strah od novog, kad već imam stalan posao ovdje, ne znam... Najgore je što nisam dosljedan u svojim odlukama i prečesto se preispitujem, pa onda opet dođem do pogrešnog zaključka.

I meni je žao pauka s bloga, baš je lijepo simbolizirao nezainteresiranost za knjige, gradivo i edukaciju općenito, ta paučina koja se skuplja, he, he... Ali eto, moralo je doći do drastične promjene, jer sam počeo pisati o previše "poznatim" stvarima :-( A za ime sam izabrao nekakav grafit ili aforizam koji me najbolje opisuje. Šteta što je tako, jer nikad ne reagiram pravovremeno, već kasnim s reakcijom i obično bude preburna. Što ćeš...

Pozdrav :-D

objavljeno sub, 06.12.2008 07:25 | autor: ita

Giorgio je tako savršeno poredao riječi i stvorio misao - odgovor.

objavljeno sub, 06.12.2008 09:57 | autor: sjena_

Napad je iskaz nemoći, mada ne izgleda tako. Iza napada se skriva strah.

objavljeno sub, 06.12.2008 10:09 | autor: natuknica

E, Giorgio, Medeja i Ita, baš vam hvala! Tako mogu reći Sambi da ima ljudi poput Giorgia s kojima se moraš uvijek složiti jer uvijek kažu pravu stvar na pravom mjestu. ;) Ja ipak mislim da je to stvar samopouzdanja. Kada bi svi ljudi bili dovoljno samouvjereni, mislim da ne bi bilo ratova na ovome svijetu. :)

Ma, kao što sam i rekla, ono gore su samo natuknice, dalo bi se na ovu temu raspravljati i godinu dana, ali bismo se vjerojatno umorili. Jer kutova iz kojih se može gledati i opisivati napadanje stvarno ima bezbroj. I hvala svima na svakom doprinosu.

Frka, hvala ti na komplimentu u izrazu "mentalna gimnastika". ;) Ako sam te dobro shvatila, kažeš da možemo napadati i samo da bismo postigli nekakvu komunikaciju. Slažem se. :)

Maki, Maki, slažem se. Ipak, ne mislim da je dobro izbjegavati konflikte, treba se u njima vježbati. Ja mislim da bi moj tata živio puno duže da nije proveo život izbjegavajući konflikte. Treba se naučiti reagirati prije nego što druga osoba dođe do granice koju ne možemo tolerirati. A to je nešto što se uči cijeli život i u čemu se uvijek može napredovati.

He, he, Romantales, naravno da nisam doživjela tvoje stavove kao napad. Inače te ne bih imala hrabrosti spomenuti u postu. Normalno je i da čovjeka zapekne kada naiđe na nekog tko se s njim ne slaže, ali onda se vratim na ono razmišljanje koje sam i spomenula u postu. Osim toga, iako ne vidimo izraze lica, iz odabira tema i iz komentara koje ljudi ostavljaju, čovjek stekne dojam o drugoj osobi. I postoje neke bitne ili temeljne stvari u kojima tražimo slaganje i one manje bitne u kojima se i ne moramo slagati. One bitne se baš i ne daju izreći riječima, više se osjete, a jednoj od njih ja bih svakako dala ime poštovanje. Nije isto reći "ja te poštujem" ili iskazati to poštovanje djelima. Mislim da se poštovanje izražava i neslaganjem kada se za to ukaže prilika. Kada se s nekim ne slažemo, a to mu ne želimo reći, mislim da tu osobu ne poštujemo dovoljno. Tako ja na to gledam. :)
Budući da meni nije ista profesorica predavala filozofiju i logiku, pretpostavljam da misliš na profesoricu iz filozofije. ;) I da, mislim da bi kultura dijaloga trebala biti jedan od najvažnijih predmeta u školi. E, kad bi se to njegovalo, isto ne bi bilo ratova. ;)
Inače, baš volim tako duge komentare. :)

Viktorija, stvarno mislim da se trebamo naučiti reagirati prije nego što nas netko izbezumi, onda možda i uspijemo izbjeći svađu. :)

Da, Luče, slažem se da treba znati procijeniti treba li ulaziti u rasprave ili ne. Ali raspravljati s razumnim ljudima koji su spremni pitati i pružiti pojašnjenje baš je zabavno. :)
Ja imam zelenu kutu. ;)

Gosparu, ma život se i sastoji sve od nekih samih natuknica. ;)
Eto jedne prednosti pismenog sporazumijevanja - da smo se negdje svi zajedno našli i ovako lijepo razgovarali, već bi davno prešli na neku drugu temu. ;) :D

O, Sjeno, kako si to dobro definirala! Hvala. :)

objavljeno ned, 07.12.2008 13:56 | autor: ejbisibezdi

Najbolji kontranapad je ignoriranje "napadaca". E a ako zelis jos zesce kontranapasti, tada jos i smajl treba nabaciti..:-)
al jbg svi smo mi krvavi ispod koze...pa reagiramo spontano..
u svakom slucaju, zanimljiva tema..

objavljeno ned, 07.12.2008 22:11 | autor: Go!

najbolji napadač na svijetu je Del Piero! netrebam objašnjavati zašto, to je tako očito... :-)

objavljeno pon, 08.12.2008 08:40 | autor: ptica selica

ajme moglo bi se ovom dugo...ali ona stara je napad je najbolja obrana..pozd..

objavljeno pon, 08.12.2008 11:13 | autor: Ithiriel

Hmmm, tanke su granice nas ljudi, gotovo neprozirne, a čvrste poput zidova kad netko drugi na njih nabasa.. Granice su to, koje neprestano i pomičemo sami, za druge, a i za sebe dok ih prelazimo, i nadasve, to su granice o kojima premalo promišljamo... Iako, promišljavši, ne znači da smo ih prerasli... Pusa draga

objavljeno pon, 08.12.2008 22:31 | autor: Teta Dany

definitivno da.

objavljeno uto, 09.12.2008 02:45 | autor: tonkica palonkica

ja se držžim one provjerene: nemoj se prepirati s budalo, prvo će te spustiti na svoj nivo, a onda te potući svojim oružjem.
s razumnim ljudima prepirke uvijek ispadnu dobro, svi višemanje shvate što je pisac htio reći, a osim toga saznamo nešto novo jedno o drugome. :)

Komentiraj:
 

 
 

Korisnik

Nemate MojBlog račun?

Otvorite svoj račun ovdje!

Lozinka

Link:

 

Emg.hr




MojBlog