objavljeno uto, 04.03.2008 09:33 | autor: deelite
Da, ali u slučaju Maškarin je poznato da ga nije on operirao. I da je zato i došlo do spačke. Što se pak ove druge tete tiče, ona vjerojatno nije spala na tako niske grane da si mora dozvoliti ponižavanje sakupljanjem koverti. A bolnice pak vjerojatno si ne mogu priuštiti više takvih stručnjaka. Mislim da financijska situacija u zdravstvu nije baš presjajna. Mene je prije nekoliko godina jedna doktorica gotovo molila da im vratim 500 kuna koje je bolnica platila za mene zbog lijeka. Za mene je to sramota. Naravno da im nisam vratio. Skoro sam ih sve poslao u rodni kraj. I državu i bolnicu i doktoricu.
objavljeno uto, 04.03.2008 09:44 | autor: ljerka
Imaš pravo u mnogome, ali šta da mi mali ljudi kažemo ništa puno izmjeniti nemožemo.....pozdrav
objavljeno uto, 04.03.2008 10:44 | autor: true serendipity
sustav... radije će dopustiti takve afere i trošiti na neuspješne pokušaje dobijanja eura u nogometu negoli školovanja par stručnjaka.
kiss
objavljeno uto, 04.03.2008 11:29 | autor: akvamarin
I o savjesti kao i o sustavu bi se dalo puno pisati, pričati i tipkati, ali mislim da smo donekle i svi mi krivi jer tko je od nas i koliko puta ponio i odnio kakvu poklon vrećicu ( ne praznu, naravno) doktorima, sestrama...ono, kao, sitnica samo...
objavljeno uto, 04.03.2008 13:47 | autor: petricaa
da,imaš pravo....pozz
objavljeno uto, 04.03.2008 15:53 | autor: dewon
pa puno toga ne valja u našoj državi, pa pod time i u zdravstvu... teta mi je doktorica i svakakvih stvari sam se naslušala, od onoga što oni prožive, do toga što moraju natjerati da drugi proživljavaju...
objavljeno uto, 04.03.2008 16:00 | autor: sirim_radost
hvala ti za dobrodoslicu ;)
objavljeno uto, 04.03.2008 16:10 | autor: helaylh
bar neko ima savjest...žalosno ali takvih je sve manje...a sranje,sorry,ali druge riči za naš sustav i nemam...a školovanje stručnjaka??a zašto?!jadni mi...zašto??!-je pitanje naših visokopozicioniranih budala,imaju oni pametnijeg posla....jadno jadno jadno korupcija i nesavjesnost...ma ne volim ovakve teme jer se ne smatram dovoljno doraslom da o tome baš i komentiram ali zato ih izbjegavam u širokom luku!(bolnice-doktore....)fala Bogu pa mi ni ne tribaju...=)
pozzz :))
objavljeno uto, 04.03.2008 17:23 | autor: Angy
Draga natuknice sustav nam i nije sjajan i slazem se oko ove price sa tobom najbolje je kad smo zdravi no i to nije uvijek moguce ne bi htjela pametovati no u nekim nasim ustanovama treba dovesti reda.
objavljeno uto, 04.03.2008 17:24 | autor: mutti
ne stignem SVE to pročitati...zato samo pozzzzzzzzz...eh ta žurba, nikako nemam vremena da vas redovno pratim...
objavljeno uto, 04.03.2008 18:08 | autor: medeja7
Ili sam ja sretna...ili su mi "zvijezde" naklonjene...ili sam samo dobar pacijent i imam dobre liječnike...ne znam, ali nikada, nikada nisam doživjela ništa neugodno...u našoj bolnici...čak mi je ruke operirao najpoznatiji riječki neurokirurg koji slovi kao najveći ubirač "mitologije"...prema tome...idem dalje s vjerom u njih...s vjerom u sebe. Ali ja sam ona koja ne šuti...pita, pita...dok ne postane "dosadna"...ali odgovor opet dobijem...hehehe...Kiss:)))
objavljeno uto, 04.03.2008 18:50 | autor: siscanin
Natuknice oni su plačeni za svoj posao kao ja i ti za svoj, sustav je takav kakkav je ali oni moraju shvatiti da rade s ljudima i da moraju biti humani, pa položili su i zakletvu zar ne.
objavljeno uto, 04.03.2008 18:50 | autor: lovkinja
ni ja nisam imala neugodna iskustva s liječnicima, mislim u vezi mita, kad mi je trebala operacija, operirali su me bez posebnih preporuka i sl. mislim da mito daju oni koji hoće kruha povrh pogače; uvijke sam zahvalna liječnicima koji su mi pomogli, a dati pri izlasku iz bolnice kakvu sitnicu, piće, bonbonijeru, to je samo reći hvala na ljepši način. Lijepo je što imenom spominješ doktoricu koja je bila tako fer, treba im se i javno zahvaljivati, neka budu dobar primjer i drugima.
objavljeno uto, 04.03.2008 18:55 | autor: Tonkica Palonkica
da, trebalo bi stručnjaka. al državi je više oportuno platit neki skupi stroj pa se hvastat u novinama, nego uložiti u čovjeka...
objavljeno uto, 04.03.2008 18:59 | autor: Teta Dany
ja sam jednom isla na operaciju jecmenca na oku, radili mi pod lokalnom pa sam svega bila svjesna. na kraju kaze doktorica sestri: dajte mi tu i tu kremu. ova krene gledat u ormaric i kaze: nema, doktorice. kaze doktorica: a onda dajte bilo koju! a ja BUDNA sve slusam! mislim pa sta onda radi kad pacijenti nisu pri svjesti!
objavljeno uto, 04.03.2008 19:47 | autor: nevina_suza
:)
objavljeno uto, 04.03.2008 20:08 | autor: natuknica
Dragi moji uđuture. Nisam ni ja imala priliku doživjeti da se od mene traži mito, iako nisam sigurna niti da bih to prepoznala kad bi se i dogodilo. ;) I posve mi je jasno, kad čovjek doživi nešto lijepo ili kad shvati da mu je spašen život, ima potrebu zahvaliti se. Najradije bi si izvrnuo kožu naopako da pokaže koliko je zahvalan. I to nije mito. U načelu, nije pristojno tako nešto ni odbiti (bombonjeru, cvijeće ili nešto slično) jer se onaj koji je zahvalan tako ipak bolje osjeća. I ja isto uvijek primim čokoladu ili čaj kada netko ima osjećaj da sam bila susretljiva više nego što moj posao to traži.
Inače, uvijek me oduševljava, a baš to sam i ja napravila u ovom postu, kada se nađu ljudi u kafiću, pričaju o politici i uvijek znaju bolje nego političari kako bi nešto trebalo napraviti. ;) I zašto se to onda tako ne radi? Bo. Ipak, mislim da treba puno pričati i pričati i da će se jednom dogoditi da će oni koji donose odluke početi biti smisleni (za dvadesetak godina, očekujem).
Reforme se provode na mnogim područjima u nas, ali ja imam osjećaj da se neprestano reformira kozmetika, a da srž ide pretežno nizbrdo. Ali ne može to tako do vijeka. Jednom ćemo morati krenuti uzbrdo.
I da, uopće ne sumnjam da je to izuzetno frustrirajuće i za liječnike, baš kao i za učitelje kada moraju trošiti energiju na kozmetiku umjesto na srž.
No ne mislim da se treba predati. Sigurna sam da će biti bolje. :)
objavljeno uto, 04.03.2008 22:04 | autor: Pokemaniac
Mrzim kad mi mama sredi neki pregled prije ili poslje škole pa stignem na nastavu.
objavljeno uto, 04.03.2008 23:01 | autor: robijan
Htio sam uzeti dan godišnjeg, ne za čitanje tvog posta nego za komentar (hoće reč: volim čitat tvoje postove da su i pet puta duži al mi teško pisat osvrte, a da se ne osjeća ko da prepisujem tekst koji sam pročitao). I što se dogodi? Novi post! Dva dana godišnjeg!!!
Tvoj stav, tvoj način sagledavanja stvari mi se od početka sviđa - od početka naše „veze“ mislim (ovo veze je u navodnicima jer ako čita moja žena da krivo ne shvati). Nastojiš problem sagledati sa svih strana (ovo je zapravo rekla moja žena, ja sam prebedast da tako dobro nešto složim ali bar mislim da ja mislim isto tako).
Imam iskustava s doktorima još iz djetinjstva, kad sam s devet godina mjesec dana preležao u bolnici, pa sve do današnjih dana. S doktorima u bolnicama moja su iskustva uglavnom pozitivna. Uz malo obostranog truda sve je uvijek ispalo dobro. S doktorima opće prakse s kojima sam ja bio u kontaktu iskustva su poprilično izmiješana. Od onog pokojnog doktora Zlatana Gala koji me je posjećivao u bolnici i brinuo cijelo vrijeme o meni preko onih koji su uredno radili svoj posao u okvirima mogućnosti i sistema u kojem se nalaze (mislim na cjelokupne timove), do onih kojima je to bio samo "posao" bez suosjećanja s pacijentom. Da, to što su doktori ne čini ih ljudskijima. Ne postaje čovjek humaniji samo zato što je doktor (ili med. sestra) i zato što je odrecitirao tamo neku zakletvu ako takav nije sam po sebi. I zbog njih nikad nisam generalizirao i trpao sve te divne i požrtvovne ljude u isti koš s ipak manjebrojnim negativcima. A sistem k'o sistem. Lako kvarljiva roba, teška i inertna kad se treba promijeniti. Možda je ne možemo promijeniti u okviru svojih života ali da bi našim unucima bilo bolje mi moramo učiniti prve korake. Male? Nema veze. I najduži put počne prvim korakom. A ovi tvoji tekstovi su jedan od tih koračića.
objavljeno sri, 05.03.2008 03:12 | autor: mladi luk
Poštenje i moral se ne uči na fakultetu, u tome jse stvar. Lako je pisati meni sad i slagati se s ovim što si ti napisala. Ali, ja sam pošten, ja ne kradem :). I ne tučem ljude. A za nesavjesne doktore ne znam šta bih rekao. Zakineš nekoga na pumpi za benzin pa ajde. Ili progledaš kroz prste onome što nije imao florescentni prsluk (ili je fluor u pitanju, budmo se uviejk kod ta dva elementa, jedan je za zube, a drugi za prsluke i jarke boje) u prtljažniku jer si se sažalio pa ste se "dogovorili i pogodili". Ali ne mogu vjerovati da to rade doktori, tu se radi o zdravlju i životu. Svima bih ja postavio jednog doktora Brinkmana na čelo klinilke pa da vidimo kako bise ponašali. Nagradno pitanje je lako: Tko je doktor Brinkman?
objavljeno sri, 05.03.2008 07:03 | autor: deelite
Nagradno pitanje za Mladog luka: "Na kojeg dr. Brinkmana misliš? Ricka, Roberta ili Larrya?
objavljeno sri, 05.03.2008 11:39 | autor: mladi luk
Na Klausa :)).
objavljeno čet, 06.03.2008 13:12 | autor: photofairy
kao lijecnika mene bas boli ta lijecnicka korupcija kod nas. meni je to neshvatljivo, ovde nikad vise ne mozes radit ak te ulove da trazis ili primas lovu od pacijenata pa se jednostavno ne desava. s druge strane, lijecnici su ok placeni, pa im ni ne treba (mislim, uvijek treba ali nismo na rubu egzistencije). sto se tice kirurga, pogotovo zena, rijetko imaju winning personality ali kao sto si rekla, vazno je kako operiraju. a sebicnost starijih kolega je prica za sebe, mada puno puta u teskim i nesigurnim uslovima odbijaju trenirati mladje u tim posebnim zahvatima jer se nije jedamput dogodilo da onda kad nekog madog istreniraju dobiju otkaz jer mladi radi za manje love. sta ces, politika... raspricah se ja :)