Komentari
41 komentara na Pred nepoznatim

objavljeno pon, 11.02.2008 07:35 | autor: natuknica

Dee, to je taj post kojeg sam obećala.

objavljeno pon, 11.02.2008 07:43 | autor: inicial

Točno tako. bravo. Slažem se.

objavljeno pon, 11.02.2008 08:00 | autor: medeja7

jutros vlada magija na blogovima...otvaraju se duše...rekla si sve...i malo više...Kiss:)))

objavljeno pon, 11.02.2008 09:22 | autor: neko zaljubljen

i kroz ovaj post se vidi da nema tolerancije o) uvijek postoji stav i kontrastav,ali to je zivot o))) pozdrav

objavljeno pon, 11.02.2008 09:38 | autor: true serendipity

obožavam te čitati, pogotovo u zadnje vrijeme, kao da se otvaraš... :)))
svi tako volimo davati svoje mišljenje i onda kad nam se dogodi isto što i njima - tko nam kriv? što dijelimo savjete šakom i kapom? koliko puta mi se to dogodilo i svaki put si kažem neću više. kad mi sada dođe prijateljica s problemom, kažem samo da je to njezin život i da ću je saslušati. nekada se zalomi i savjet i osuđivanje, ali onda se uhvatim u tome i zašutim. ali moj je problem drugi - volim dobivati savjete da bih ih kasnije mogla vagati i što ti ja znam. užas, to je valjda još i gore. ;))
veliku pusu ti ostavljam :***

objavljeno pon, 11.02.2008 09:43 | autor: romantales

Ja sam odavno odustala od "soljenja pameti" kako ti veliš, s godinama vrlo uspješno zadržavam i svoje mišljenje za sebe, došla sam do zaključka da me zamaraju rasprave s ljudima koji u osnovi ne znaju raspravljati.
Na blogu je mnogo jednostavnije nego u stvarnom životu, ovdje imam opciju da preskočim ono što me ne zanima, ono što me uzrujava i ono što po mom sudu pišu ograničene osobe, preskačem i one koji pišu nerazumljivo, uvjereni da tako ostavljaju duboke misli, kao i one koji očekuju da slučajni ili namjerni čitatelji otkrivaju tajne njihovih života prezentirane u vidu nedorečenih rečenica ... U stvarnom svijetu je teže jer ne mogu samo tako iskopčati onoga tko priča. Netko je u stanju pokrenuti priču, doživjeti reakciju koja nije u skladu s njegovim očekivanjima i onda u defenzivi reći da nije pitao za savjet. Znači nije tražio komunikaciju već samo uho koje će slušati taj monolog? Oni koji savjete ne traže, moraju pri tome paziti i gdje i kome probleme iznose - vrijedi u svakodnevnom životu, kao i na blogu, ne?

objavljeno pon, 11.02.2008 11:48 | autor: provincijalka8

ovaj post je jedna velika istina....samo čovjek ponekada misli da savjetom koji i nije zatražen direktno...može nekome pomoći..isčitavajući između redova nečije probleme izgovorene više kao monolog nego kao razgovor...ali očito nije svaka ispovjed,bilo u realu bilo preko posta,poziv u pomoč...možda samo način da se istrese prepuna vreča,pa makar i ne dobili povratni odgovor...pozzzzz

objavljeno pon, 11.02.2008 12:45 | autor: medusaa

naučila sam nešto.nikada nije dobro davati savjete jer tada se dovodimo u situaciju da se i sami moramo nositi sa istim problemima.

objavljeno pon, 11.02.2008 13:09 | autor: robijan

samo ovo: i još jednom smo se našli!

objavljeno pon, 11.02.2008 13:14 | autor: nellie

:)

objavljeno pon, 11.02.2008 14:04 | autor: NoMedij

@Natuknice - Brisanje komentara je djetinjasto ponašanje. Ako već napadaš druge moraš biti u stanju podnijeti uzvratnu kritiku. A sad samo briši; gumica za brisanje je u tvojoj ruci. Samo pazi da jako ne pritisneš, mogla bi poderati papir...

objavljeno pon, 11.02.2008 14:35 | autor: natuknica

NoMedij, da si onaj komentar ostavio na predhodnom postu, gdje je i pripadao, ne bih ga bila obrisala. Ovdje potpuno pokušava skrenuti raspravu u drugom smjeru. Za sve one koji su možda još uvijek u zabludi, ovaj post nije ničime povezan s mojim predhodnim postom, prije je povezan s onim od 5. veljače.
NoMedij, doista sam smatrala da si ti dobronamjerna osoba i borac za ljudska prava, no ti mi uporno pokazuješ ne samo da postoje samo privilegirani ljudi za čija se prava boriš, nego i da ti dobronamjernost nije na kraj pameti.
Postoje načini da me razuvjeriš, ali rasturanje razgovora na mom blogu to nije. Ja sam ti na tvom blogu pokušala ukazati na postojanje ljudi čija ljudska prava gaziš, nije upalilo, i nakon toga ti se više nisam petljala, još manje pokušavala biti destruktivna. Postoje razne vrste nasilja i ti trenutno vršiš nasilje na mom blogu što ti ne služi na čast.
Poslala sam ti privatnu poruku, a ako želiš i dalje raspravljati na istu temu, možeš na mom prethodnom postu, gdje bih ti preporučila da pročitaš i komentare.
Također bih molila sve druge koji žele o ovom NoMedijevom postupku, pa i mom brisanju njegovog komentara, da se ili od toga suzdrže ili da to naprave na prethodnom postu.

Jedino što još mogu reći, čovjek koji želi biti poštivan mora naučiti poštivati druge. To ponavljam više manje neprestano i nastojim se tako ponašati. No moje poštovanje prema tebi ne uključuje i dozvolu da me vrijeđaš, gaziš ili na bilo koji način ponižavaš. Istina je ono što kaže Dee, riječi ne bole i ne mogu boljeti, ali toliko smo puta u povijesti bili svjedoci da su riječi dovele do raznih masakara, ne možemo govoriti - mene se to ne tiče i nije me briga. Treba i na riječi reagirati. To je najmanje što mogu učiniti. A nasilje nije nikad bila niti će ikada biti moja metoda.

objavljeno pon, 11.02.2008 15:16 | autor: NoMedij

@Natuknice - Ova rasprava je besmislena i neravnopravna, pa zato odbijam u njoj sudjelovati. Što sam imao za reći na tu temu, rekao sam, no ti si to nonšalantno obrisala - pod izlikama koje si si sama odabrala. Ne želim se ponavljati. Ako budemo imali nesreću da doživimo još koji rat na ovim prostorima, vidjet ćemo nakon njega tko je od nas dvoje bio više u pravu. Svo ovo pretjerivanje i nadmudrivanje za sada je posve isprazno. Pozdrav!

objavljeno pon, 11.02.2008 15:46 | autor: Angy

Draga Natuknice ovo bi mnogi trebali procitati iz toga nesto nauciti.Ponekad uopce ne rezmisljamo i ne slusamo druge pa donosimo svoje zakljucke i po njima se ravnamo sto nije lijepo....da ne treba nikog osudjivati,jer moze nam se dogoditi da nam se sve to na vlastitoj kozi vrati...mozda imam samo 25 no imala sam ruzno iskustvo sto se tice osudjivanja koje i dan danas kad se sjetim neugodno mi je....mozda se to ne bi dogodilo da nisam bila u krugu krivih ljudi koji su za sve nalazili mane i osude a svoj zivot nisu vidjeli...hvala Bogu da sam progledala na vrijeme i udaljila se od tih zlobnika jer tek onda sam vidjela da su njihovi zivoti nista drugo nego hranjenje egova sa zavisti i ljubomoro a zapravo su gori od ikoga jer zivoti su im puni vlastitog smeca ispred njihovih vrata.....iz tog sam naucila dobru lekciju i suzdrzavam se u bilo kojem drustvu od nekih teskih komentara....A sto se tice one dijevojke iz tvoje price pa sto dogodilo im se kao i mnogima,uostalom danas vecina mladih ljudi ulazi u brak tek kad se dogodi takva situacija,ako su bili sretni u vezi onda ce i u braku samo s clanom vise,zar ne?pozdrav.....

objavljeno pon, 11.02.2008 16:14 | autor: Svemirka

:)))))))))))već je sve rečeno
ostala i ja bez teksta, heh

objavljeno pon, 11.02.2008 16:39 | autor: selma

:)

objavljeno pon, 11.02.2008 16:52 | autor: mladi luk

Teške i ozbiljne teme na tvom blogu u zadnje vrijeme. Ne mogu ni ja davati savjete. Podrška da, mogu se potruditi, ali savjetovati mi je teško i samog sebe. A još moram razmišljati šta ću za maturu. Ako neko ima savjet, neka mi kaže koji izborni predmet da uzmem. Hvala.

objavljeno pon, 11.02.2008 17:09 | autor: frka

@mladi luk, ja bih ti preporučila spolni odgoj, al' me strah da me krivo ne protumače ;)

objavljeno pon, 11.02.2008 17:28 | autor: akvamarin


Mislim da smo svi mi neka vrsta pomoći, terapije. Svatko od nas ima različita iskustva i s njima može nekome pomoći, olakšati mu život, otvoriti vidike ili jednostavno ohrabriti, uputiti lijepu riječ... i ponuditi rame za plakanje ne znači soliti pamet

objavljeno pon, 11.02.2008 18:42 | autor: siscanin

Sigurno lakše je djelovati kroz udruge koje okupljaju ljude s istim problemima, lakše je doći do pravog savjeta i manje se grešaka radi.

objavljeno pon, 11.02.2008 22:41 | autor: ptica selica

ne volim se drugima mješati u život... svako nosi svoje breme... volim svakog poslušati i dati savjet ako je zatražen inače ne ... svako ima svoj smjer bilo krivi ili pravi... a što je to za druge krivo ili pravo....takvi smo kakvi smo...nesavršeni....

objavljeno uto, 12.02.2008 07:48 | autor: duga

Znati slušati,ali i SASLUŠAT I- veliki blagoslov i mudrost.
Dijeliti savjete nikada, ali ispričati svoja ili tuđa iskustva sa željom da se nešto iz toga naući ili konkretno pomogne-uvijek.Svi smo različiti, samo svoji,ali tako se nadopunjujemo i postajemo si slićni.

objavljeno uto, 12.02.2008 08:59 | autor: ivalove

super blog, sviđa mi se ova tema, mislim da si upravu... dođi i ti do mene...

objavljeno uto, 12.02.2008 10:57 | autor: dezire33

Već sam rekao da si pametna...
No sada vidim kako poprilično...
Dobro ocrtavaš karaktere ljudi!

Čestitam Ti...
Budi i dalje odlučna!!!

Ćao!

objavljeno uto, 12.02.2008 13:50 | autor: petricaa

ahoj...koliko komentar...ma....:)
super blog..pozz

objavljeno uto, 12.02.2008 14:28 | autor: deelite

A ja ću se zalijepiti za ono što si ti započela. Poznajem jednu djevojku / sada žena i majka. Njen je otac bio u pravom sazivu Sabora, veliki Hrvat i katolik ili krščan, whatever. Njena majka je imala uvijek puna usta što se smije a što ne smije. Živjeli su časno i uzdignute glave ( čitaj: nosa )
I onda, odjednom, djevojka je sazrela i narastao joj trbuščić. I vjenčala se na početku same korizme. Hm. Kako su se oni osjećali tada? Gdje im je bila njihova vjera? Gdje su im bili njihovi nauci?

objavljeno uto, 12.02.2008 14:29 | autor: deelite

ispravak pogrešnog navoda:" Njen je otac bio u PRVOM..."

objavljeno uto, 12.02.2008 14:45 | autor: natuknica

Da, Dee, potpuno se slažem. Uzdizanje nosa nipošto nije pametno. Jedno je imati uvjerenja, misliti što je bolje, ali je drugo suditi drugima. Jer koliko god mi u nešto bili uvjereni, nikad ne znamo kako bismo se mi ponijeli u istoj situaciji. Znam da ja ponekad zvučim kao da pričam ex catedra, kao da sam popila svu pamet svijeta, a zapravo samo pričam ono što se MENI čini pametnije. I ne kažem da baš uvijek u tome uspijem. I zapravo, baš je dobro što ne uspijem uvijek jer bi mi onda nos došao u opasnost da naraste jednako tako kao i tvojim poznanicima.

objavljeno uto, 12.02.2008 14:51 | autor: frka

ma moja je natuknica na naslovniciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! farba zid u crveno il ružičastoooo ne znam višeeeee!!! živijo drug tito! živijoooo! živili oni koji su umrli!!! živili!!!! živila moja natuknicaaa! živilaaaaaaa!!! i živijo pametni admiiiiin! živijooooo!!!

objavljeno uto, 12.02.2008 14:56 | autor: Zenzena

Slažem se. I moram dodati nešto - čak i ljudi koji su prošli nešto mogu dati loš i opasan savjet jer pitanje je je li netko, samo zato jer ga je u životu zadesilo neko zlo, na to zlo odgovorio na najbolji, najkorisniji i najljudskiji način. Znači, prvo, moramo bit pametni i pazit čiji savjet primamo. A drugo - ako netko u svom slučaju i jest postupio najbolje za sebe, nitko ne kaže da je to dobar put za nekog drugog, a čovjek je u krizi često ranjiv, neoprezan, nesvjestan sebe i možda se na njega može utjecat više nego inače - tim više je bolje šutit. Za pomoć nekome uvijek je, slažem se, bolje bit kuš, pustit ga da priča i plače, što već, i nuditi samo ljubav, podršku, utočište.

Ovo sve govorim iz vlastitog iskustva - prihvatila sam nečiji savje (čak je bio od kao kvalificirane osobe) i ishod je bio katastrofalan, čak je dobro i prošlo kako moglo proć... dugo sam kasnije mislila da odem do dotične osobe i kažem joj kako bi se trebala uzdržat od takvih savjeta, i dobrano se zapitat nad sobom, ali nisam.

Možda sam trebala...

objavljeno uto, 12.02.2008 15:06 | autor: natuknica

Frka, jel ti to mene trpaš u koš s nekim umrlima? Tako biš me se lako htjela riješiti, ha? ;)
ZenŽena, slažem se da moramo znati birati savjete koje prihvaćamo, ali to je zapravo sport koji se uči cijeli život....

I tek sam sad skužila - nitko se nije osvrnuo na pranje suđa! ;)

objavljeno uto, 12.02.2008 16:25 | autor: Angy

Hvala na posjeti...kiss....

objavljeno uto, 12.02.2008 18:02 | autor: sdpkolip3

TOCNO TAKO!POSJETI ME I KOMAJ MI!

objavljeno uto, 12.02.2008 18:42 | autor: ljerka

Mislim da si potpuno u pravu, volim pročitati što pišeš i to mi se svidja....pozdrav

objavljeno uto, 12.02.2008 18:45 | autor: mladi luk

Gle, ima neka Ljerka iznad mog komentara. Ma je l' to ona Ljerka što sam kod nje nosio one papire ujutro i išao po markice za gradski prevoz dok sam služio civilnu vojsku? :))

objavljeno uto, 12.02.2008 19:01 | autor: medeja7

Hvala na Čestitkama...vidim da si uspješno "smršavjela"...hehehe...Kiss:)))

objavljeno uto, 12.02.2008 19:05 | autor: ivalove

puno hvala na komentaru... Sigurno ću uživati... Pooozzz

objavljeno uto, 12.02.2008 22:23 | autor: Pokemaniac

--dobro rečeno:Nikad nedaj savjet ako neznaš niš o temi.Moš se zenit...

objavljeno uto, 12.02.2008 22:52 | autor: Anoniman (Neregistriran)

draga natuknice, reću ću samo jednu stvar kao jedna od onih kojoj je život obilježen depresijom,ali ne depresijom kao pojmom nego zaista depresijom kao kliničkom slikom zbog koje pijem ljekove, i idem na psihoterapije i borim se iz dana u dan...često ljudi griješe i osuđuju ono što im je nepoznato i osjećaju se "pozvanima" davati savjete ili komentare, ali ponekad je teško dati dovoljno "težak" komentar na nešto što je još uvijek tabu, ja znam koliko ljudi osuđuju kad čuju da netko ide psihijatru, da je netko u depresiji...ma ne samo to već večinu stvari koje su nam "nepoznate" dočekamo tako, ne znam "rezervirano" i onda često ja vjerujem iz neznanja komentiramo ili dijelimo savjete koji onda zabole i više odmognu umjesto da pomognu. treba biti oprezan ali ne okrenuti leđa to nikada...

objavljeno uto, 12.02.2008 22:56 | autor: lovkinja

hvala ti za iscrpan savjet, imam za obradu fotografija nekoliko programa (corel photo, olympus master,acdc,ulead photo express...i još jednu ne znam sad kako se zove). podsjetila si me na philo, ne znam da li si bila kad na njenom blogu, ona već dulje vrijeme ne piše mislim, ali uvijek je bila spremna dati savjet kako nešto učiniti na blogu ili kompiću, a studirala je psihologiju :)
kad sam čitala ovaj tvoj zadnji post pomislila sam da ne studiraš možda i ti psihologiju, ali ne, rekla si da ne možeš dijeliti savjete, a psiholozima je upravo to posao: dijeliti savjete :))), samo kod njih se baš i dođe po savjet.

objavljeno sri, 13.02.2008 00:24 | autor: nevina_suza

:)

Komentiraj:
 

 
 

Korisnik

Nemate MojBlog račun?

Otvorite svoj račun ovdje!

Lozinka

Link:

 

Emg.hr




MojBlog