objavljeno pon, 10.12.2007 21:24 | autor: Giorgio(deleted) (Neregistriran)
Povremeno me uhvati 'napad' želje da naučim matematiku. Ali brzo me prođe. :-)
objavljeno pon, 10.12.2007 21:31 | autor: simple
ti si prava mama lavica :) ni meni matematika ne ide baš najbolje. nije stvar u osnovnom obrazovanju, jer sam to stvarno savladala, imala sam odličnu nastavnicu. stvar je u ovoj profesorici. ona nema pojma o matematici. na kraju sata mi smo ti koji njoj govorimo što treba raditi (čitamo iz udžbenika) i ispravljamo njene greške. dokad? lijep post. =)
objavljeno pon, 10.12.2007 21:51 | autor: Pokemaniac
Matematika je znaš ili neznaš...To je stvarno neobičan predmet...Pa eto,ova godina je nepogodna za matematiku...Krv od tite rewiew vizitaj pa pročitaj...
objavljeno pon, 10.12.2007 22:19 | autor: romantales
Nekada davno i ja sam davala instrukcije iz matematike i redovno je završavalo tako da smo najprije morali naučiti ono što nije naučeno u osnovnoj školi! Tek nakon toga se moglo početi razmišljati o ispravljanju loše ocjene u srednjoj školi. Ah, uvijek ista priča ...
objavljeno pon, 10.12.2007 22:39 | autor: m.o.n.y-
ei... kao da si opisivala mene... gimnazijalka koja je u osnovnoj prolazila s 5.0 sad jedva nekak ima pozitivno... grozno mi je kad se sjetim da u osnovnoj nisam učila više od sat vremena... a sad cijeli dan moraš posvetiti školi... užas... Bože, spasi me!!! ki$$$
objavljeno pon, 10.12.2007 23:06 | autor: Tonkica Palonkica
joj pa nemoj se ispričavati! pročitala sam svaku riječ, ma progutala.. išla sam i sama u gimnaziju i moram reći da je stanje takvo kakvim ga opisuješ; da ono početno samopouzdanje zbog odlikaša iz osnovne brzo opadne i da se zbilja trebaš krenuti boriti za ocjene da bi taj rang i održao. ja mogu reći da sam u gimnaziji obožavala svoju profesoricu iz matematike, ali priznajem i to da sam skoro cijelu srednju imala konstantne instrukcije iz matike i fizike da bih održala svoju peticu. pa ipak, nije bilo kraja mojoj sreći kad upisah faks koji od matematike nema ni majušno m.. :o))
objavljeno uto, 11.12.2007 00:14 | autor: rex_hr
Neću previše jer ću fakat pretjerat:) Uz časne iznimke, ocjene u našim osnovnim školama u 90% slučajeva su smijurija - čovjek bi pomislio da smo čisti genijalci a onda na eksperimentalnoj maloj maturi opća propast.. Srozani kriteriji, pritisak roditelja, nepostojanje pedagoškog standarda, profesori koji rad sa djecom shvaćaju kao posao... I could go on... no neću, previše toga bi se dalo nabrojat..
objavljeno uto, 11.12.2007 01:01 | autor: uzorita
#Natuknice, stara priča. Kod nas u MIOC dolaze sami odlikaši. Ove jeseni izbila je prava afera oko tih upisa. Već prvi ispiti dokazuju da i nisu svi odlikaši, no pri upisu su zbog odličnih ocjena zauzeli mjesto nekome tko stvarno matematiku zna i voli! Profesor matematike u srednjoj zagorčavao nam je život, većinu satova stajali smo za klupama. No tek prof. iz fizike... Slala nas je na instrukcije svojoj prijateljici. Samo njoj. I priznajem stekli smo dobro znanje, no pri odabiru faksa to nije značilo ništa, a nama su ostale traume. Današnje školstvo ima problem prilagodbe, tih starih profesora novom nastavnom programu, koji je zahtjevan, no i savladiv bez instrukcija. Važan je pristup učeniku još u osnovnoj, selekcija učenika pri upisu u srednju, a ta mala matura je također sporna i žalim generacije koje su pokusni kunići. Sada moraš sa kćeri oprezno i pružiti joj mnogo podrške, razmišljati glavom, ne srcem. Profesorica ima moć! Laka ti ova noć!
objavljeno uto, 11.12.2007 07:20 | autor: natuknica
@ Giorgio, nema problema, možemo početi s lekcijama već danas. ;) Ja doduše volim reći da matematika nije znanost već način života. @ Simple, ne tvrdim da nema loših profesora. Ima ih svugdje i uvijek. U većini slučajeva je logično okriviti profesora ako preko pola razreda ima loše ocjene, jer ocjene bi ipak trebale biti odraz znanja, ali s našim neujednačenim sustavom to može biti ishitren zaključak i to je ono što želim reći. Ne raspravljam o povijesti i zemljopisu jer tu nisam doma. Raspravljam o matematici jer tu jesam. Mene kći nije pitala da joj objašnjavam ono gradivo koje je novo, već ono što je u osnovnoj trebala savladati. Kod matematike je i taj problem što se bez starog gradiva ne može učiti novo. :-/ @ Romantales, imala sam ja na instrukcijama jednu curicu iz osnovne škole. Množila je brojeve pomoću prstiju. Zapravo je bilo zadivljujuće kako je mogla točno izračunati rezultat, ali nije bilo šanse da u školskom satu riješi dovoljno zadataka na taj način. @ Mony, ne znam koji si razred, ali ako si u osnovnoj trošila sat vremena na učenje, taj šok srednje škole neće dugo trajati. Svi kažu da je 1. razred najteži, a poslije ide lakše. Zapravo, i ja sam u 3. razredu doživjela takav šok s engleskim jezikom jer s profesoricom u prva 2 apsolutno nismo ništa učili. :( U četvrtom je sve bilo lakše. ;) @ Rex, da. E, baš da. Još mogu razumjeti profesore koji rad s djecom shvaćaju samo kao posao, kvalitetni profesori lako nađu bolje plaćen posao. Ali ne razumijem te roditelje kojima su važne samo ocjene, a ne i znanje koje stoji iza njih! :( Uzdam se u ove državne ispite, već se polako vidi kvaliteta rada u pojedinim školama. Još kada bi im i plaća ovisila o tim rezultatima, stvari bi, mislim, brzo došle na svoje. Usput, dobar avatar! @ Uzorita, ovo o stajanju za klupama prvi put čujem. Baš ću se malo morati raspitati. A to o slanju na instrukcije prijateljici, to baš ne razumijem. Svatko to može pokušati, ali to ne znači da će u tome i uspjeti. Zagreb je ipak veliki grad. To da mi kažeš da djeca na selu nisu imala izbora kome ići na instrukcije, imalo bi više smisla. Najviše me muči taj stav - djeca ne smiju imati nikakve traume u školi, ne smiju biti pod stresom... Pa kako se to postiže? Tako da se od njih ništa ne traži. Onda će odrasti, neće se sa stresom nikada naučiti nositi pa će umjesto na poslu završiti trajno hospitalizirani. Moja djeca imaju svu moju podršku u stjecanju znanja, ali nikada neće biti podržane u izbjegavanju odgovornosti. Isto tako mi nikada nisu bile najvažnije ocjene same po sebi. Nikada ne tražim od njih ludilo od ocjena, samo želim vidjeti da imaju znanje. Sa znanjem, ocjene će lako doći. Nedavno mi je dijete baš dobilo 4 iz jednog ispita. I htjela je pisati ispravak! Ja sam poludila. U tome neće dobiti moju podršku. Sorry.
objavljeno uto, 11.12.2007 07:52 | autor: uzorita
#Natuknice, pa naravno znanje je temelj, no ljudi to ne shvaćaju. Znanje je moć. Nisam ti spomenula profesora iz povijesti! A prof. iz fizike je danas u penziji i nedavno je imala interview u novinama, no povod je bio netko drugi. Pozdrav
objavljeno uto, 11.12.2007 08:03 | autor: bungula
roditeljima su važne ocjene? - jer je površnost i vanjsko obilježje sve više i više prisutno u današnjem vremenu...i onda se čudimo što nam se djeca ne znaju ničega prihvatit s temeljitom upornošću! A matematika je kao razigrani povezani krug - ako se uspijemo spustiti do njenog centra...pozz
objavljeno uto, 11.12.2007 09:10 | autor: lady crow
ne mogu vjerovat... mama koja nas razumije... svaka čast...
objavljeno uto, 11.12.2007 10:01 | autor: medeja7
:)))
objavljeno uto, 11.12.2007 11:09 | autor: frka
sve je već rečeno, malo što se može dodati...mali primjer s primanja mog Debeljka prošlog tjedna...pozvala učiteljica obe mame unutra i rekla nam rezultate friškog testa iz matematike (I razred osnovne)...moj mali ima 33/34, a mali Raul 32/34...kad je raulova mama (inače šankerica u lokalnom kafiću) čula 32/34 zaprepastila se LOŠIM REZULTATOM!!! učiteljica je ostala zabezeknuta...ja sam joj opalila pljusku prvo s lijeve pa s desne pa nogom u dupe i rekla glupačo glupa blesava...hehehe....
gimnazija, mda... svi se u nju upisali temeljem petica, a iz nje izašlo 4-5 odlikaša...i ja među njima naravno...hebiga, nije frka mačji kašalj... matematika je bio predmet na kojem sam morala raditi kako bih imala pet, vježbati, slušati, truditi se... nemam žicu, moram priznat...ali i bez žice se može...i bez instrukcija...uz kvalitetne profesore koje sam imala sreću slušati...
objavljeno uto, 11.12.2007 13:15 | autor: nevina_suza
sve ste već rekli..mogu samo svoje iskustvo iznijet..ja sam išla u strukovnu-4.-godišnju školu..i na kraju prvog srednje sam išla na popravak iz matematike..zašto?e pa zato što u 7. i 8. razredu nisam uopće vježbala matematiku,mogli smo bez problema prepisivati,i imala sam 4..a prvi srednje je ponavljanje gradiva iz osnovne škole..i onda iz matematike imala, sve tri ostale godine, 4..tako da is i mene opisala na neki način u svome postu..pozz
objavljeno uto, 11.12.2007 13:57 | autor: MALISA (Neregistriran)
MA STO STE ZAPELI ZA TI SLOLU U DANASNJE DOBA KOD NAS. JEBES SKOLU, JA IH IMAM PET PA SVAKOM NISTA. RADIM POSO ZA KOJI NIKAD NISAM ISO U SKOLU.
DA SAM TO ZNAO NEBI SE OPCE SKOLOVAO.
AJD U TO IME DA ZAPJEVAMO HEHEHEHEH
VIDJE NASE NATUKNICE
SMETAJU JOJ JEDINICE
PO SKOLIBI DA SE SVADJA
PRETESKA JE DJECI GRADJA
objavljeno uto, 11.12.2007 14:12 | autor: true serendipity
isti slučajevi su bili i u mojoj školi... kad bi se barem više koncentriralo na znanje po sebi :)) kiss
objavljeno uto, 11.12.2007 16:32 | autor: lana20
ja sam iz matematike imala 5 u osnovnoj, u srednjoj (općoj gimnaziji)u 1. razredu 4, u ostalim 3, a sve ostale predmete 5. zašto? ne da mi matematika nije sjela.. nego mi se nije dalo sjedit iznad zadataka 5 sati da bih dobila 5.. znala sam da mi ona neće trebati na budućem faksu pa sam je samo održavala na pristojnoj razini.. pozz
objavljeno uto, 11.12.2007 18:41 | autor: helaylh
ha!mama koja kuži!=) nice!pri upisu u srednju ja sam bila negdi na sredini liste jer bilo je učenika naravno,s više bodova od mene.počela srednja,i pokazalo se da 80% onih koji su imali 5 iz mat zapravo ne znaju ni najosnovnije funkcije i pravila mat!!ali oni su imali 5 u osnovnoj,mama bila ponosna,a sad se čudi da što joj je dite tako lino!?ne lino,samo je išlo u školu u kojoj je bilo važno čiji si pa ti je tolika i ocjena...ma koma.i onda se žale na šk,profesore.nisu oni krivi za neuspjeh dice,već je kriva osbovna koja im nije pomogla u ostvarivanju navika konstantnog rada koji je u gimnaziji neophodan...ako želiš nešto od svog života i napraviti!ja sam volila mat u osn i imala 4.sad ne da je ne volim,nego jednostavno nemam vrimena za te zadatke koje mi vjerojatno neće nikad trbati!=) super post,pozz!a ja odoh vježbati mat.;D ...moram...
objavljeno uto, 11.12.2007 20:24 | autor: ptica selica
tri put hura za matku.. uvijek sam ju voljela u stvari obožavala...ali mi nikada nije bilo jasno zašto nas na faksu muče sa integralima i inim stvarčicama koje mi u mom poslu ili da se bolje izrazim u puno zaposlenja ne treba... mislim da bi to trebali znati oni koji su se opredjelili za zvanje vezano za matematiku... i:)
objavljeno uto, 11.12.2007 20:44 | autor: samba
potpisujem sve rečeno, osim ovoga o djeci iz strukovne škole. Svima treba znanje, samo ne naginjemo svi istome u životu
objavljeno uto, 11.12.2007 22:49 | autor: NoMedij
Matematika je jedina znanost koja mene istinski oduševljava. Uvijek sam iz nje crpio nadahnuće za uređivanje vlastitog života, kad god bi prijetio da poprimi kaotične konture, i - kad sve sumiram - žao mi je što za životni poziv nisam odabrao matematiku. Mislim da to sve kazuje. Pa čak i izbor mojih riječi za ovaj komentar (sumiram itd.) Školske ocjene nisu isuviše važne. Znanje je presudno. Preko njega nas ocjenjuju u ostatku života. Pozdravlja Te puno Tvoj NoMedij
objavljeno sri, 12.12.2007 07:45 | autor: natuknica
Joj, Samba, hvala na napomeni. U načelu se slažem s tobom. Ipak, ljude koji su toga svjesni, nitko, pa ni najlošiji profespri, ne može spriječiti da sakupljaju znanje. A u strukovnim školama je lakše procijeniti koje to činjenice nisu potrebne u životu, baš kao što su Lana20 i Ptica selica to napomenule. Gimnazije jednostavno djeci ne daju kruh u ruke.
objavljeno sri, 12.12.2007 12:34 | autor: MALISA (Neregistriran)
MA NO MEDIJE NE PIZDI SVE JE RELATIVNO . SVE OVISI O TOME GU KAKVOM SE OKRUZENJU NADJES . NEGDJE CIJENE ZNANJE NEGDJE IM SE JEBE ZIVO ZA SVE, IMAJU SVOJU SEMU I PO NJOJ GAZE. INACE SLAZEM SE SA TOBOM AKO KAZES DA JE POSJEDOVATI ZNANJE DOBRO U ZIVOTU . TO SVAKAKO. AL KO STO REKOH NEGDJE GA CIJENE NEGDJE GA IGNORIRAJU IZ NJIMA POZNATIH RAZLOGA.
objavljeno čet, 13.12.2007 00:18 | autor: uzorita
#Natuknice, ma gledam post, pa komentare, pa Rex... Divno
objavljeno čet, 13.12.2007 02:58 | autor: photofairy
roditelji ne mogu znati razliku ako ni oni nisu naucili predmet u skoli... ja sam imala jednu iz povijesti koja je cijelom razredu podijelila jedinice na prvom satu u prvom razredu srednje, kao da nas motivira. to je bio jedini put da smo svi vrisnuli u vezi ocjena jer ipak, nemres kaznjavati odlikase bez da si ih pitao i jedno pitanje. tak da roditelji jednostavno predpostave da je nastavnik u krivu...
objavljeno čet, 13.12.2007 11:17 | autor: natuknica
He, he, Photofairy, roditelji uglavnom ne mogu znati, ali ako im ja kažem da je tako, onda moraju preusmjeriti svoj bijes. ;) Ja nisam baš sklona niti davati uvijek pravo profesorima niti davati uvijek pravo svom djetetu. Dijete pokušavam naučiti odgovornosti, a i na profesore dižem frku ako smatram da su prešli mjeru. Ali tada znam protiv čega se bunim. No, ja slučajno znam jer sam opsjednuta školom i školskim sustavom, ali mnogi roditelji i ne znaju ni kako bi trebalo biti ni koja su im prava ni koje obveze. Njima samo nešto smrdi, a ne znaju definirati što. S druge strane, kolege profesori BI TREBALI sve to znati i njihova je dužnost da reagiraju. Oni ne bi trebali dozvoliti svojim kolegama da prelaze određene granice jer takvim ponašanjem blate i njih same. S treće strane, dok mi je dijete išlo u školu za koju sam smatrala da ne funkcionira kako treba, ja sam o tome pričala s kim god sam mogla. Nisam baš mogla dobiti podršku roditelja jer je većini roditelja samo važno vidjeti dobre ocjene i onda im je sve u redu. Ali sam pričala s nastavnicima i tvrdoglavo ponavljala što ne valja. Ali sada, kada mi dijete više ne ide u tu školu, više me nije briga što se događa s drugom djecom, drago mi je da ne moram niti proći u blizini te škole.
objavljeno čet, 13.12.2007 12:01 | autor: an_dan
tako nekako je bilo i meni
u osnovnoj vrlo dobar iz matematike, u srednjoj dovoljan prvu godiunu i zatim, 2 godine mukotrpnag hvatanja prikljucka s
gradivom da bi se vratio na prosjek vrlo dobar
ali eto nama su to pojasnjavali s "pubertemom" i smanjenom koncentracijom, nikad nesposbnoscu profesora iz osnovne skole da gradivo prenese i ucenicima..