objavljeno pet, 14.03.2008 12:20 | autor: MALISA (Neregistriran)
E OVAJ DIO MI JE IZUZETNO ZANIMLJIV PA CU GA KOMENTIRATI I RECI STO MISLIM O TOME . DAKLE EVO GA:Jednom je moj muž pitao jedne prijatelje namjeravaju li kupiti stanove svojoj djeci? Učinilo mu se da su u mogućnosti da to učine (jedan po jedan), a on bi bio najsretniji kada bi već sada mogao svojoj djeci osigurati stambeno pitanje. Prijatelji su odgovorili: «Ne dolazi u obzir! Neka se muče kao što smo se mučili i mi.» Možda tako izgovorena rečenica ružno zvuči, ali ja uopće ne mislim da je takav stav ružan.
OVAJ DIO NOSI POANTU
Oni jako dobro znaju koliko je zadovoljstva i sreće izašlo iz te njihove muke oko osiguranja egzistencije. Jako dobro znaju koliko su se naučili cijeniti i život i rad prolazeći kroz sve te muke u svojem životu. I žele da njihova djeca jednog dana budu jednako tako sretna i zadovoljna. I mislim da imaju pravo.
ALI TA POANTA MOZDA GOVORI I O TOME KAKO ONI ZAPRAVO I NISU U PRAVU...JER KAD SE VRATIM BOGU I NJEGOVOM RAJU KOJI SVI MI PRIZELJKUIJEMO NEMOGU SE OTET DOJMU DA JE BOG LJUDE RADOM KAZNIO A NE NAGRADIO. PA STOGA OVA IZJAVA DA ONI ZELE DA IM SE DJECA MUCE KO I ONI NEKAKO ZVUCI MALKICE UMOBOLNO HEHEHEHEH
objavljeno pet, 14.03.2008 12:22 | autor: lazljivac
Slažem se u potpunosti s tobom... Treba cijeniti život.... i nije OK da roditelji kupiju stan djeci....
objavljeno pet, 14.03.2008 12:23 | autor: lazljivac
Ovo sa strane: "Sva moja djeca", to su fakat tvoja djeca ili?
objavljeno pet, 14.03.2008 12:31 | autor: MALISA (Neregistriran)
ZAPRAVO LJUDI SU TOKOM VREMENA STO NAMJERNO STO SLUCAJNO ZABORAVILIZASTO SU ZAPRAVO OVDJE I KAKO SU SE NASLI U TRENUTNOJ SITUACIJI. DAKLE DA SU LJUDI BILI DOVOLJNO BISTRI DA SHVATE I PORIHVATE STO IM BOG ONOMAD RECE I DAN DANAS BI SE NJIHOVA DJECA U RAJU RADJALA I UMIRALA A OVAKO IM SE DJECA RADJAJU ZIVE I UMIRU U BOLU I MUCI.
STVARNO DAJ RAZMISLIMO KAD BI COVJEK SADA RECIMO ZIVIO TAKO VISOKO KVALITETNIM NACINOM ZIVOTA KO DA JE U RAJU STO BI MU PREOSTALO OD ZIVOTA DA CINI JER RADIT SVAKAKO NEBI MORAO . NITI O ICEMU BRINUTI. ON JEDNOSTAVNO NEBI CINIO SRANJA I NIKE PROBLEME I PRIRODA BI STALNO BILA U SAVRSENOM SKLADU I HARMONIIJI . KAO TAKOVA PRUZILA BI LJUDIMA UGODNO MJESTO ZA PROVEST SVOJ ZIVOT. DAKLE O RADE NEMMO STO PRICAT. P[A STO BI OND ALJUDI RADILI TOLKE DANE I GODINE ZIVOTA. NEDJE SE SPOMINJE DA SU PRVI LJUDI ZIVJELI I PO TISUCU GODINA. JAO MAJCI KOLKOJE TO VREMENA PA COVJEK IMA DA POLUDI OD DOSADE ZIVJECI TISUCU GODINA U RAJU SRED IZOBILJA. EVO MENE SJEDIM GOL U OFFICE I BRCKAM SLOVA. KO U RAJU. LJUPKI 31 STUPANJ ME TJERA DA NIST NE RADIM. CAK SAM I MISLJENJE SVEO NA FAZU PREZIVLJAVANJA HEHEHEHEHE DAKLE ZA UOCITI JE DA BI SE TADA U TAKO VIM OKOLNOSTIMA JEDINO MOGLO DESITI DA UCI LI UCI O PRIRODI I SVEMIRU OKO SEBE. TO BI MU BILA JEDINA RAZONODA JER SVE BI OSTALO I PREDOBRO ZNAO ZA TISUCU GODINA ZIVOTA. SAMO NEKO NOVO ZNANJE BI BILO INTERESANTNO.
SAD MI POMISAO ODLEPRSA NA SAMOGA BOGA . KAKO LI JE TEK NJEMU DOSADNO??? . SAM SA SOBOM I SA SVIME STO JE STVORIO, A OPET SAM SA SOBOM.... SVE ZNA I NEMA ZA NJEGA NIKE TAJNE DAKLE MORA DA SE JEBACKI LUDOI DOSADJUJE TAMO NEDJE GDJE VEC JE.
E UPRAO IZ TOG RAZLOGA MOGU DA RAZUMIJEM SVE ONO STO NAM BIBLIJA PREDOCAVA I TAKOD E SAKRIVA ODNOSNO IMA LOGIKE U MNOGO CEMU AL JOS VISE NELOGICNOSTI KOJ ESE JEDNOKM BOGU NEBI SMILE PODKRASTI. AL BAS ZATO TKO KAZE DA SAM BOG ZNAJUCI DA SU MU LKJUDI TRALJAV PROJEKT IPAK UPRAVO ZBOG TE VLASTITE DOSADE PUISTA DA POSTOJIMO MAKAR I TAKI FALERICNI. ....
objavljeno pet, 14.03.2008 12:40 | autor: MALISA (Neregistriran)
JA BI SE U NACELU NECEG DRUGOGA MOGAO SLIZITI SA TOM KONSTATACIJOM AL OPET POSTOJE STVARI KOEJ MI GOVORE RDA JE TO I GLUPO RAZMISLJANJE JER KAKO OBJASNITI ONDA OVO : DAKLEM
SVI RODITELJI GLEDAJU SVOJOJ DJECI ZA ZIVOTA PROSKRBITI STO JE MOGUCE VISE BLAGA OD INTELEKTUALNOG (ZNANJE I UMJESNOST ISKUSTVO) ,STATUSNOG (DIPLOME I POZICIJE U DRUISTVU) , DO MATERIJALNOG ( PROPERTI KES I STA JOS ONO A.... DA BRILJANTINI I SMARAGDINI I JES I ZLATO...NISAM REKO ZNATO??? ..NISAM????
E DIJONICE UMALO ZABORAVI...DJES DIONICE ZABORAVIT MISLIM ININE HEHEHEHEH
DAKLE TO JE SVEOPCA LOGIKA, STO VISE U GLOBALU IMAS VISE VRIJEDIS I VECE SU TI SANCE DA CE I TVOJIM POTOMCIMA BITI LAKSE I BOLJE U ZIVOTU . DAKLE OVDJE SE RADI O PITANJU OPSTANKA VRSTE DAKE NEMOJTE SE ZAJEBAVAT NEGO O OZBILJNOJ STVARI MISLITE OZBILJNO....
E U TOM KONTEKSTU OVA LAZLJIVCEVA TVRDNJA :Treba cijeniti život.... i nije OK da roditelji kupiju stan djeci....
ZA MENE JE TOTALNO POGRIJESNA
MOZETE SE VI SDAMNOM NE SLAGATI AL MORAM VAS PODSJETITI DA JE CIEJLI RAZVIJENI SVIEJT ZASNOVAN NA TOJ LOGICI DA STO VISE IMAS VECE SU TI SANSE ZA OPSTANAK.... SAMO TU U HRVATSKOJ NA BRDOVITOM BALKANU TA FORA NE VAZI NEGOI SE RAZMISLJA O MORALNIM VRIJEDNOTAMA SIROMASTVA. A STO CES BESPOSLEN POP JARICE KRSTI
objavljeno pet, 14.03.2008 12:48 | autor: medeja7
ja sam isto odgajana za učenje, učenje...i samo učenje, a prvo sam jaje "razbila" sa 18...hehehe, a baš i nije smiješno...e s mojim sinom je bilo sasvim drugačije...i učio je, i mučio se ...i svirao gitaru, i Novigrad, i Mrkopalj...slobodne aktivnosti u Gimnaziji...na Faksu...i lalala...čak je i đeparac zarađivao sviranjem...i nikada, baš nikada se nije žalio...Ne, nije on supermen, samo znam da je često odgovorniji od mene...pa mi se ponekad čini da sam ja dijete a on roditelj. Idem ja sada dalje "učiti" hehehe...nikada dovoljno.Kiss:)))
objavljeno pet, 14.03.2008 12:50 | autor: MALISA (Neregistriran)
NEMOGU A DA NE SKRENEM POZORNOST NA JOS JEDAN POGUBAN ASPEKT TE ODGOJNO VASPITNE METODE SLAVNO NAZVANE " NEK SE MUCE KO I MI, PA NEK VIDE KOLKO STO VRIJEDI" . A TO JE CINJENICA DA ONI RODITELJI KOJI NE MISLE TAKO NEGO BAS OBRATNO, I STICU DJECI, ZAPRAVO DJECI OTVARAJU VRATA SANSE DA SE RAZVIJU VISE OD SVOJIH VRSNJAKA EVENTUALNE KONKURENCIJA A [POGPOTPOVP ONIH KOJE RODITELJI DRUILAJU PATI SE PA SHVATI.
RECI CE TE STA OVAJ LUPA KAKVA KONKURENCIJA??? ....
MA KONKURENCIJA GOSPODO VLADA SVUGDJE U SVIJETU. AKO NECES TI OCE NETKO DRUGI. ZIVOT SE ZIVI PO NACELU "JUZ OR LUZ" TROSI ILI GUBI. KRENIMO OD OMLADOSTI . TKO NIJE PRCO ZA MLADOSTI ZA STAROSTI VALA NECE . ILI TROSI IL GUBIS. VRIJEME IDE I NE VRACA SE, NOSI SA SOBOM PROPUSTENE SANSE,. TKO NIJE USKOCIO DOK SE MOGLO NECE SE NI VOZITI CIJELI CE ZIVOT PJESACITI. STO BI REKLI DA PAS NIJE SRAO UFATIO BI ZECA .... E TO JE TO. DOK JEDNI POKUSAVAJU SVOJOJ DJECI POKAZAT LJEPOTU ZIVOTA U PATNJI ZA OPSTANKOM .DRUGI TO RADE NA NACIN DA DJECI OMOGUCE STO BOLJU POLAZNU TOCKU ODNOSNO ODSKOCNU DASKU U VLASTITIZIVOT PA KOM OBOJCI KOM OPANCI....
objavljeno pet, 14.03.2008 13:12 | autor: petricaa
ej...uh,da su bar moji takvi...lol...ja jošš moram učiti, spremat,usisavat........uh,i još puno toga..lol..pozz ;)
objavljeno pet, 14.03.2008 13:12 | autor: natuknica
Oooo, Mališa, helou! Dugo te nije bilo! Dobro mi se vratio! Moraš sad nadoknadit svoje izbivanje, ha? ;)
Ono što mislim, napisala sam u postu i neću to sad ponavljati. Nisi me uvjerio i morati ćemo zaključiti da se oko ovoga ne slažemo.
Ima jedna stvar. Uvjerena sam da ćemo se naći jednoga dana na "onom svijetu" pa ćemo onda moći ponovo popričati o ovome. Ako se sretnemo i prije tada, bojim se da ni jedan od nas neće imati argumente za uvjeriti onoga drugoga. ;) :)
Lažljivac, da to jesu moja djeca, samo moram popraviti Diktatoričin link. ;) :)
objavljeno pet, 14.03.2008 13:14 | autor: natuknica
Petricaa, reci im Hvala! :)
objavljeno pet, 14.03.2008 13:26 | autor: MALISA (Neregistriran)
AJDE NATUKNICE DA CATAMO
objavljeno pet, 14.03.2008 13:27 | autor: Anoniman (Neregistriran)
BAS SAM ON LINE HEHEHEH
objavljeno pet, 14.03.2008 13:34 | autor: Anoniman (Neregistriran)
AJDE JAVLJAJTE SE KO JE ZAA TRQACANJE BAS SAM ORAN HEHEHEHE
objavljeno pet, 14.03.2008 13:37 | autor: petricaa
Reći ću im: Neću opet ja, radite malo i vi nešto! Hehe.. LOL..šala..aLi SaM 100% SiGuRnA dA Im NeĆu ReĆi HvAlA...hehe..za šta vam hvala?...za to što moram spremat sobu..grrrrrrrrrrrr...lol...hehe..pozz :))
objavljeno pet, 14.03.2008 14:29 | autor: gospar
Bogami umorio sam se...ne od posta, post je pravi Natuknice...umorih se od ovih komentara, a još večinom napisani velikim slovima, a to moje stare okice slabo čitaju ;) ajmo o postu... svi smo mi prošli neke svoje stvari u životu, a istina je da nekako želimo djeci prušiti bolje...eh pitanje je sad što je to bolje...u svakom slućaju oni imaju recimo kvalitetu života bolju od nas, bar što se tehnologije i svega tiče...ali ipak je to stvar u djeci samoj ili možda u onom što su od nas naučili...evo gledam ova moja dva velika momka.. divni su pomognu, učine i po kuće, ne treba se za njima baš puno pospremati, a ipak je to u njima samima...
Zaštitom njih, mi ih ipak samo bacamo u neki bed...pa moraju sami doći do toga da život nije samo hrpa šečera...ima i gorke naranče...možemo im mi to objašnjavati koliko hoćemo, shvatit će tek onda kada sami osjete nešto takvo... ja sam recimo sin jedinac, koji je ipak odgajan tako da bude samostalan, da se sam izbori za svoj život...evo primjer...moji roditelji su napravili veliku kuću, u njoj možemo živjeti i ja i moja familja, ma čak i djeca i njihove familije...moj čača je dobro jednom rekao...imaš sve, želiš li nešto samostalno...napravi sam za sebe...i jesam i ponosan sam na to...eto tako i moja djeca reagiraju i to mi je drago...neka se nauče kroz život... :)
objavljeno pet, 14.03.2008 15:00 | autor: Ithiriel
Natuknice, ne zna što da ti kažem, gombam se sa tom istom temom već dosta vremena. rezultat - u sredini, kao i uvijek..
objavljeno pet, 14.03.2008 15:57 | autor: dezire33
Draga Natuknice....
Neću Te opravdavati... Jer to nije potrebno...
No, "površni" čitajući Tvoje misli ne razumiju...
BIT tvog posta... Tu njima NEMA pomoći!!!
Samo da Ti kažem JEDNO: "Ne hvalim se što
IMAM veliku plaću gdje radim...Ali imaju i DRUGI
S kojima radim...
Ja koji sam radio preko
Studentskog servisai iizdžavao se uz malu
Stipendiju, danas si mogu KUPITI SVE ŠTO
POŽELIM...A oni..
A "MAMINI I TATINI SINOVI" za 15 dana...
"SPISKAJU" sve i od MENE posuđiju...!!!
Neki i TUKU svoje roditelje ako im ne daju
novac za "PROVODE..."
Nadam se da ovi gore neće proći ISTO...
Ćao!
objavljeno pet, 14.03.2008 16:02 | autor: dezire33
P.S.
Kada sam negdje prije rekao da se iz
TVOJIH postova može mnogo toga...
NAUČITI... VIdi se da sam bio...
U pravu!!!
Preporučam da ih ubuduće...
Čitaju..DVA, TRI...Puta....
A ako ne shvate ko' im kriv!!!
Ha! Ha! Ha!
Zar ne?!
objavljeno pet, 14.03.2008 16:25 | autor: robijan
Mislim da je problem ljudi koji sve daju svojoj djeci taj što oni sami žele biti zaslužni za sve. To su oni ljudi koje dijete krive za njegove neuspjehe, a za djetetove uspjehe stavljaju sebe na pijedestal kao roditelje-odgajatelje.
Jedna je djevojka, Tamara, rekla: Sviđa mi se briga mojih roditelja za mene i moje sestre ali ne volim kad moju budućnost žele učiniti svojom.
Djetetu treba dopustiti da iskusi život takvim kakav jest, kako se kaže: ne treba im skidati trnje s ruža. (UBR - pročitao sam lijepu misao na http://putuzatvorenisvijet.mojblog.hr/p-glas-ruze/144729.html - "Radost zbog ruže je urođena, ophođenje s trnjem treba naučiti").
Ima u ovom postu dva-tri mjesta gdje bih ja to malo drugačije ali čemu to započinjati kad ćemo se opet naći na istom. I mislim da je suvišno pričati o tome kako supruga i ja odgajamo djecu, ne „da se muče u životu kao mi“ (znam, znam, rekla si da ta rečenica zvuči ružno), već s radošću postižu i dostižu sami ono što trebaju te da znaju da ćemo mi biti tu da pomognemo ako zatreba ali ne i učinimo to umjesto njih.
Meni baš nekako ne izgleda da sam se jako mučio dosad u životu. Ali to je "state of mind".
Trebam li reći sad: „Bravo, Natuknice“?
Trebam, trebam, pohvala nikad dosta ;)
Bravo za tako dobar post koji si sama napisala, bez pomoći drugih. :)
(za razliku od mene kojem djeca pomažu pisati postove)
objavljeno pet, 14.03.2008 16:28 | autor: Zenzena
Ovo je super post, a mislim i da ima dvije razine:
1. kako svoje strahove projeciramo na djecu i time možda nanosimo djeci štetu
2. kako odgojiti svoju djecu za život.
Za prvo - ah, svašta sam se nagledala... i mislim da je najbolje, iako i najteže zaroniti u sebe i pitati se što meni nedostaje, gdje su moje rane - pa lizati sebii svoje rane kako i koliko se da, a odgajati djecu čista, neranjena srca - kolikogod je to čovjeku uopće moguće.
Ja sam, evo da prospem svoje intime - možda nekom pomogne - napravila cirkus i zlo i sebi i obitelji i djeci jer nisam svoju dušu pospremila prije nego što sam išla donositi odluke o svom djetetu.
Ja sam prošla određene muke i traume u djetinjstvu, između ostalog ostavljanje na balkonu zbog plakanja, i izbacivanje na dvorište (koje je bilo mračno) i gdje sam kao vrlo sitno dijete bila često sama, pa onda užasne noćne strahove koji nisu nailazili na razumijevanje roditelja.. itd itd. i meni su noći mučan diio dana, u kojima je znalo proraditi koješta u mojoj duši. Nećemo u detalje, da ne gnjavimo. Uglavnom - trauma, muka i bol vezana uz noć, san, mrak itd.
I tako ja odlučim da će moje dijete UVIJEK noću biti sa mnom, uz mene, u mom krevetu... i valjda sam mu poslala signal da je noć opasna, a siguran svijet samo deset cm ili manje uz mamu (noću). Dijete se budilo i urlalo svaki put kad bih išla pišat... budio se noću milijun puta, plus - ja nekad imam noćne more i vrištim u snu - i kasnije sam skužila da to probudi i moje dijete - čak i ako ja toga nisam svjesna. A opet sam mislila da je bolje da je uz mene, nego u sigurnosti svojega kreveta ili sobice.
Godinu i pol nitko nije spavao, dok ja nisam shvatila da sam ja uzrok svega toga.
I da moje dijete u vlastitoj sobi nije isto što i ja u vlastitoj sobi, uz moje roditelje, ili čak na balkonu, sama, u kolicima - kad je starcima dosadilo nunanje...
Čim sam ja u glavi popravila ovaj kvar - dijete je počelo spavat ko mečka. Naučila sam ga spavat, a sebe važnu lekciju - upoznaj sam sebe da bi vidio zašto si fanatičan oko nečeg, npr. spavanja skup s djetetom. Gdjegod je fanatizam i gdjegod se ne može razgovarati, gdjegod se čovjeku zamuti pogled i misli da baš tako mora biti - pa gradi kuće ko lud i ne stigne s djetetom odigrat partiju nogometa, ili tjera dijete na sto aktivnosti, ili mu ne da ni na jednu - tu je rana, tu je mjesto naše povrijeđenosti, i poziv da uđemo u sebe... i pustimo djecu na miru.
Razgovarala sam tako s čovjekom koji je s mutnim očima, i kao robot, ponavljao da mora osigurati egzistenciju svojoj djeci - kuće, lovu, da dijete radi što voli - a zapravo živi od kamata. Kroz njegovu maglu nije prodiralo ništa, svijet bi mu se srušio da čuje protuargument... a zapravo - samo bi se suočio s određenom svojom boli kojoj je našao bezveznu zakrpu... na štetu sebe i svih oko sebe... jer znam što mu djeca o tome svemu misle - i što o njemu misle, i kako je sve to skupa tužno. I kako bi bilo super da ih pita - a što vi želite, pa da mu oni kažu, i da se susretnu na tlu prave ljudske intime... ali, ne treba podcijeniti intenzitet ljudskih rana i boli. Zna to biti opako.
Što se drugog tiče - ja vjerujem u to da dijete treba odgajati tako da ide uz nas kroza sve - kao da je mlado neke životinje. Kad se sprema - nek i ono sprema, kad se plaćaju računi - nek i ono nosi svoju ušteđevinu na banku, kad se igra - da se svi igraju, i da se o svim aspektima života priča, razgovara, tumači, da ga se uči. Moje dijete ima tri godine i zasad ima više svojih dnevnih poslova.
Ujutro odnese svoju prljavu robu u vešeraj, pomogne složiti i spremiti stol, uz pjesmu raspremamo suđericu (to ga učim timskom radu - on je mali, pa se ne mora sagibati, ja velika - pa mogu dosegnuti visoke police), briše prašinu sa mnom, a navečer spremi sve svoje igračke. Tijekom dana očekujem od njega da učini što sam mu rekla, i on većinom hoće odraditi male poslove. Kako bude rastao, tako će rasti i njegova zaduženja jer vjerujem da će mu trening olakšati život - znači ako sad zna spremiti suđericu i organizirati jutro tako da u tome uživa - za trideset godina će biti stari rutiner, i mozak će mu biti slobodan za druge stvari. Ako se bude učio u kasnijim godinama - ipak će biti teže uspostaviti neke rutine.
Cilj mi je da do punoljetnosti imam dijete koje sve ljudske poslove, dužnosti, i situacije poznaje, i da ima razrađene dnevne, tjedne, mjesečne, godišnje rutine koje će mu pomoći da živi što lakše, produktivnije i jednostavnije, i da uz minimum truda obavlja obveze kako bi što više vremena imao za kreativnost, posao, igru, veselje, druženje i smijeh.
Čega ga želim poštedjeti? Pa, očito - neznanja, neupućenosti, neiskusnosti koje mene muče u životu :))))
objavljeno pet, 14.03.2008 18:27 | autor: helaylh
Ima ovaj MALISA živaca za pisanje VELIKIH komentara...,da da...;)
zanimljiva tema...baš sam o tome nedavno razgovarala sa mojom majčicom i moj je stav da djecu treba podržavati,upozoriti ih svakako ali mnogo razgovarati i naposlijetku ih podržati u njihovim ciljevima.ne ima nametati svoje niti želje,snove,ciljeve ili ići na princip tipa:dati ću ti to,to i to..kupiti to,to i to...a ti ćeš meni biti zahvalan jer sam ja tebi sve to pružio/la!e,to nikako ne ide tako!!to nije nikakav način,jer kako naučiti dite da cijeni nešto što si mu sam dao,možda čak i nametnuo??tu se onda uvik ponavlja ona:"nisam te to ni tražio/la!!i roditelji se osjećaju grozno,iznevjereno,blablabla...glupost!smatram da se svak treba izboriti za svoje misto pod suncem¨,pa tako i moje vlastito dite,ali to nikako ne znači nedostatak potpore i ljubavi s mišlju:neka mu je teško,shvatit će i cijeniti to kad se to ostvari..hm...nebi rekla...mislim da se u tim situacijama ljudi izgube,pogotovo mladi koji su upravo krenuli preko dugog mosta,a most nema čak ni jednu stranu ograde...tada,se uglavnom pada.nema ograničenja a to nije dobro.a opet budu li tu ograde sa svake strane-prevelika sigurnost na taj oslonac učinit će ih presigurnim i spremno će koračati,ne misleći da na mostu postoji buža za koju mogu zapeti-i to isto tako nije dobro!!pa mi na to ne preostaje ništa druga nego reći da je sredina definitivno ZLATNA!:) i POTPORA!!
vidite,ja od svoje 10.god.brinem za jednu malu sad već veliku-zvjerčicu!!=) jest da mi nije to tad bilo svejedno,ipak bila sam i ja tada "mala" ali prihvatila sam taj dio obaveze i mogu reći da sam se naučila odgovornosti,to je bio jedan od načina učenja.i nije loš-ovisi o odgoju i kako ga prihvatiš,tako da....i evo i sad se brinem o zvjerčici,učim,idem vani,pomažem majčici...puno posla,nije uvik lako, ali može se!=) triba se želiti moći nešto napraviti!i mislim da je najvažnije naučiti prihvaćati stvari-"prihvatimo ono što promijeniti ne možemo" i onda je dalje lakše....=)
objavljeno pet, 14.03.2008 20:06 | autor: selma
robijan je već napisao ono što mislim o temi koju ne mogu samo osmijehom popratiti. tu sam da im pomognem da sami pronađu svoje ciljeve i načine kako ih ostvariti. da im budem podrška na putu. ne da vodim njihove bitke, jer oni imaju pravo na svoje pobjede.
objavljeno pet, 14.03.2008 21:31 | autor: romantales
Moja obaveza nije bilo samo učenje i ne vjerujem da djeca trebaju biti oslobođena svih obaveza zato što uče. Tko tebe oslobađa obaveza održavanja kuće zato što radiš? Prala sam suđe, usisavala stan, išla u trgovinu, podgrijavala si ručak, pripremala doručak, ako sam prva stizala kući palila sam vatru u peći ... o pospremanju svoje sobe ne trebam niti govoriti. Raditi sam počela svakog ljeta nakon završene osnovne škole i imala sam prosjek ocjena na kojem su mi samo mogli zavidjeti.
Ljudski i je i normalno željeti zaštititi svoju djecu od poteškoća, ali ne vidim što je to toliko traumatično u peglanju, pospremanju, kuhanju ...pa da se s tim poslovima susreću tek kad osnuju vlastito kućanstvo?
objavljeno sub, 15.03.2008 10:28 | autor: anlah
Ne znam što su drugi rekli, jer sam odlučila preskočiti sve nakon Capsa - znači, otpočetka. Post je zanimljiv, postavlja teška pitanja, za mene nedokučive odgovore jer nisam roditelj. Hoću li pokušati popraviti ono što je moja majka učinila? Neosporno. Tu nikad neću misliti da griješim. Pokušat ću im ostaviti izbor za neke stvari.
Kućanski poslovi vode razvijanju odgovornosti. Mora li dijete nužno to raditi? Ne mora. Ista stvar se može postići i izvannastavim aktivnostima, sportom, glazbom - pokušat ću ih usmjeriti, pomoći, ali im neću graditi staze. Očekivati da će on njima proći bolje jer su utabane je smiješno, iako je riječ o dobroj namjeri - slažem se s tobom, posljedice mogu biti dalekosežne.
I da... ako ću imati više od 1 djeteta, nastojat ću promatrati ih kao dvije osobe, a ne kao dva nečega proizašlo od dva nečega (istoga) pa da imam ista mjerila. Evo, recimo to guši moju seku.
Iden ća doktoru. Čitam te dalje :D *
objavljeno sub, 15.03.2008 10:52 | autor: anakonda
meni se baš neda onoliko puno pisat ko i ovi ostali pa ču ti samo reč hy i pozz
objavljeno sub, 15.03.2008 11:45 | autor: murder
moja mama je odrasla na selu i jako puno je učila da ne bi morala raditi u štali i na polju :D a ja si uglavnom moram sama kuhati i prati suđe i tako to jer mame nema nikad, stari ne želi, a meni se ne da jesti sendviče i ta sranja. ali vrijedi i ono da kad mi netko kaže da nešto napravim ja baš neću, tako da bi ja vjerojatno još manje radila da mi moji zadaju nešto. ovako i pospremim i skuham i operem suđe, nekad i rublje.. dobro, ne učim, al dosta je i to što na satu čujem za prolaz :D no uglavnom.. uživaj
objavljeno sub, 15.03.2008 15:07 | autor: frka
čitam ja čitam iako ne komentiram...imam neka slična iskustva iz djetinjstva kao natuknica...nisam morala nešto posebno po kući raditi (ok imala sam obaveze:kupovina, usisavanje, prašina, čiščenje zelenjave...) ali ne tipa skuhaj ručak i pospremi kuću...i moram reći da se slažem sa Zenzenom i bravo za nju radi iskrenosti, samosvijesti i nadilaženja trauma iz djetinjstva...mislim da bi mi puno lakše bilo da sam te nekakve glupe vještine, koje svaka budala može naučiti pristojno, savladala ranije i lijevom nogom ih odrađivala ostavljajući si prostora za ono što me zaista zanima...ma sve se to brzo savlada ali je moglo i brže...zapravo ovisi o djetetu...ja sam definitivno bila dijete koje se moglo bez posljedica opteretiti s više vanškolskih aktivnosti i kućnih obaveza...pa nisu jer sam u školi bila ok i to se držalo dovoljnim...a kad neke stvari propustiš u pravom periodu života, teško se kansije nadoknađuju...recimo, bemti da je meni svirat gitaru...pa ko će sad i kad i kako...znam da je ona gospođa stara upisala medicinu u 90-toj...ali...
objavljeno sub, 15.03.2008 15:35 | autor: dezire33
Draga Natuknice!
Ma "može svaka budala lako naučiti"...
Kako kaže FRKAAli...
Zašto onda nije sposobna "RADITI..."
Kada se osamostali... već i DALJE...
GULI kožu svojim roditeljima....
(ne mislim na nju konkretno)
Najčešće do njihove smrti....
To je draga moja FRKICE....
PRAVILO!!!
Ćao!
objavljeno sub, 15.03.2008 17:38 | autor: siscanin
Svi mi volimo svoju djecu pa im nastojimo pružiti bolje djetinstvo nego što smo mi imali, a da li grješimo kad im pokušavamo pružiti sve što zažele vjerovatno da ali nema u tome nićeg loše. Moja djeca su rođena u ratu i mislim da im više ne treba stresa već samo smjeha i dobrog života u stvari onakovog kavog si sami žele.
objavljeno sub, 15.03.2008 19:00 | autor: malisa (Neregistriran)
ma ajd frkuljice ne pizdi di nadje gitaru ...pa to svako tamvura
deder probaj vajolinku....to je pravi instrument,,,,
objavljeno sub, 15.03.2008 21:12 | autor: dezire33
A ti Malisa prostačino pusta
Ne "diraj" mi Frku...
Stražnjicu koriti
Umjesto prljavih usta!
objavljeno sub, 15.03.2008 21:15 | autor: ljerka
Želim te prvo pozdraviti jer nakon ovako dugačkih komentara mogu samo reći svaka ti čast..pozdrav
objavljeno sub, 15.03.2008 22:21 | autor: true serendipity
ajme, di me uhvati :))))
komentirat ću sutra kad budem svježa, još sam umorna od puta, a ovo je tema za razmišljanje (kao i uvijek ovdje ;))))) kiss :*
objavljeno sub, 15.03.2008 23:32 | autor: walt
da, to je vječna dvojba. i kod mene je nešto slično. a rješenje ne znam... volio bih dodati još par razmišljanja, ali bojim se da bi bile samo fraze. pozdrav
objavljeno ned, 16.03.2008 00:50 | autor: natuknica
Oduševljavaju me, u većini slučajeva reakcije na moje postove i zato ću nastaviti dalje tako. ;)
Istina je, nisam spomenula potporu koju bi roditelji uvijek trebali pružati svojoj djeci. Možda zato što ima roditelja koji pokušavaju pružiti djeci potporu i kada im pokušavaju život učiniti lakim i onih koji ih podupiru kada im ubacuju obaveze u život. I onih koji ne pružaju potporu djeci bez obzira na to ispunjavaju li im život obavezama ili ne. Nekako mi se učinilo da su te dvije stvari međusobno nezavisne, a o samom odgoju mogli bi se pisati romani i romani, ne stane sve u jedan post.
Ali imate pravo svi koji ste spomenuli potporu i ohrabrivanje.
Pa onda, Mališa, slažem se s tobom utoliko da ne bi bilo u radu da roditelj kaže: "Ja sam nepismen, i što mi fali? Ne mora ni moje dijete ići u školu." Ne, ne mora dijete otkrivati toplu vodu koju su već otkrili roditelji i normalno je da roditelji ostavljaju svojoj djeci ono što su u životu stekli, ali nije dobro da im sve serviraju, potrebno je da ih nauče da i sami stječu - ako već želiš svoditi stvari na materijalizam. I ne, nećeš me uvjeriti da je Paris Hilton u životu sretna pa nemoj ni pokušavati. :p
Robijane, eto, nije baš bez pomoći drugih, jer komentari ispod posta nisu ništa manje vrijedni od posta. Možda i više. ;)
Pogotovo ZENŽENA. Hej! Prekrasan, prekrasan si komentar/post napisala! Hvala. Nema tamo apsolutno ničeg s čime se ne slažem, čak ni zaključak. ;)
Moja cimerica je jednom rekla da ljudi najveće greške rade kada "ispravljaju greške" svojih roditelja. Ali prava je činjenica da nitko nije savršen i da ne postoje roditelji koji ni u čem ne griješe. I dobro je da je tako jer inače njihova djeca ne bi imala što ispravljati i što bi onda radili? Mislim da je to činjenica koju moramo prihvatiti svi mi koji nastojimo biti super roditelji: činimo i činit ćemo greške. Ako sami sebi oprostimo, i naša će nam djeca lakše oprostiti.
Petricaa, vidjet ćeš da ćeš im jednog dana reći Hvala. :p
Gosparu, ja sam osoba koja voli samostalnost i koja voli imati mogućnost izbora i zbog toga mi se ova tvoja verzija jako sviđa. Ipak naišla sam na previše ljudi koji vole da drugi odlučuju za njih da bih to smatrala univerzalnim receptom. ;)
Romantales, mislim da se iz posta vidi da se slažem s tobom. Teoretski. Ali u praksi imam problema s provođenjem istog i to me čak i muči. :)
Anlah, ah pitaj mene malo o tome koliko djeca mogu biti međusobno različita! Ali čak i kad roditelji uspiju primjenjivati različita mjerila, problemi i dalje postoje. Mene jedna kći pita - zašto se njoj veseliš kad dobije trojku, a na mene se ljutiš? No to ne pomaže onoj drugoj da ne bude opterećena tom sestrom, čak iako ide u drugu školu i profesori ih ne mogu uspoređivati.
Desire, mislim da je upravo tu problem, ljudi se nauče da sve drugi za njih rade. Nauče se da se roditelji idu buniti u školu kad dobiju jedinicu pa onda očekuju od roditelja da ganjaju i profesore po faxu kad padnu ispit. Možda i sutra da ganjaju poslodavca zbog premale plaće. :(
ALI
NE DIRAJTE MI MALIŠU!
oN JE PREVELIKI DAR U BLOGOSFERI DA BI GA SE NAPADALO. ZNAM JA DA ON VOLI KADA GA SE NAPADA, ALI NE DAM NA MOME BLOGU. MOŽETE S NJIM RASPRAVLJATI, ALI NE I BUNITI SE ZBOG VELIKIH SLOVA I DUGIH KOMENTARA. ON JE JEDNOSTAVNO TAKAV. IMA DRUGE VRIJEDNOSTI KOJE TO NADILAZE.
HVALA.
objavljeno ned, 16.03.2008 08:15 | autor: frka
mališa, jel vajolinka križanac dugmetare i frulice?
i DA! potpisujem velika slova natuknicinog komentara! mališa jest "veliki dar u blogosferi"! i ja volim mališu kad raz..bava po blogovima...kad stroga natuknica to tolerira, ondak....;)
objavljeno ned, 16.03.2008 08:44 | autor: anlah
:) :) Eto, koliko god stvari bile jasne - to ne znači da ih vidimo (ili da ih ja vidim). Nije mi palo na pamet da postoje seke između kojih razlika nije 9 godina i da se mogu događati i ovakve stvari :) Nas nisu mogli uspoređivati ni profiji, ni starci ni mi same, bar ne što se ocjena tiče.
Ali ako prepoznaješ problem, vjerovatno ga i pokušavaš rješiti. I ja ne sumnjam da će to donijeti, ako već ne donosi dobre rezultate. My mother ima jedan sasvim drugi problem, ali...
Dan je siv, propadava kiša, puše grozna južina. Drugim riječima - dan je prelijep da bih doticala tu temu koja će me neosporno razvaliti. Jedan drugi put. :)
Za kraj samo - ja to promatram iz naše perspektive, tu je moja greška pomalo, ne zamjeri.
***
objavljeno ned, 16.03.2008 09:02 | autor: natuknica
Nemam što zamjeriti, što više perspektiva, to bolje! ;)
A obzirom na to da sam jučer opet frigala tikvice, dan je mogao ispasti i puno gori. ;)
objavljeno ned, 16.03.2008 15:17 | autor: MALISA (Neregistriran)
bas mi drago da se slazes samenom a sto se tice glupe parizerice moram ti reci da ona zapravo i jeste sretna samo je glupa pa to ne kuzi. a da je to istina reci ce ti i cinjenica da cijela afrika gladuje i umire od bolesti a ta pizda radi takove bljuvotine sa tudjim parama . sto je nego sretna??? samo dali uopce razumjeva pojam srece to je drugi par opanaka. svaki siromah na ovoj planeti ce ti reci da je glupa parizerica sretna i ja ti to kazem. cak sto vise u svojoj gluposti je i presretna....
heheheheheh
zafaljujem se Gazdarici i Frkuljici na lijEpim rijecima.... ZASLUZIO IH IL NE, VAZNO JE DA SU LJEPE HEHEHEHEHEHEH
KAD MI VEC NIKO NE SALJE COKOLADE I BOMBONE BAR DA ME SE OBASIPL E MILOPOJKAMA HEHEHEHEHEHEHE
objavljeno ned, 16.03.2008 16:16 | autor: true serendipity
odustajem od komentiranja ovoga posta, jer bih toliko odužila da bi i sam komentar bio duži od posta (tako je to s filozofima ;))). a nemam živaca za tako što, imala sam lijap dan koji još nije završio.
tebi šaljem veliki pozdrav :))))
objavljeno ned, 16.03.2008 17:32 | autor: shiza
ne znam, oko nekih stvari si stvarno u pravu, naučiti rješavati probleme i to, to sve stoji. ali što se tiče stresa u školi, u osnovnoj se to još može i kontrolirati, ali u srednjoj to je odavno izmaknulo kontroli. i uopće mi ne bi teško palo da se ta razina stresa smanji, jer uz školu ja držim i instrukcije iz engleskog za osnovnoškolce, tu i tamo igram odbojku, a uz sve to i druženje s prijateljima, pa malo bloga, pa kućanski poslovi u kojima sudjelujem još odavno... iskreno, ne bi mi nimalo smetalo da posve ukinu stres u školi. ;)
objavljeno ned, 16.03.2008 17:35 | autor: petricaa
ej..aj da dočekam i taj dan..hehe..lol..;)
objavljeno ned, 16.03.2008 17:35 | autor: petricaa
kažem ja njima hvala...kad mi daju džeparac..lol..;))
objavljeno ned, 16.03.2008 18:18 | autor: Teta Dany
super post draga naty.. mene su tako roditelji štedjeli od stresa u životu i onda me u jednom trenutku život zgromio-nisam se znala snaći-... točno znam o čemu pišeš i slažem se s tobom. a što se stanova i kuća tiče... nama su dečkovi roditelji kupili kuću i mogu samo reći da se i on ja ponekad osjećamo nespretno u vezi toga- sve smo dobili kao na dlanu, a ostaje neki čudan osjećaj u nama.... baš to ... kao da bi više uživali da smo se sami trudili... ne znam... pusam te naty :)
objavljeno ned, 16.03.2008 22:33 | autor: Pokemaniac
Jedan moj prijatelj mora radit po 3 sata na dan.Ne pomagat nego RADIT.Ako nešta ne napravi dobro dobije batine bambusovim štapom.Neki dan je dobio kaznu zabrane korištenja kompjutera do kraja školske godine.
objavljeno ned, 16.03.2008 23:35 | autor: lovkinja
odustala sam od čitanja komentara na pola puta...zbilja nisam mislila da je odgoj djece tako intrigantna tema...a moje je mišljenje da sve što radimo s djecom i oko njih treba biti prirodno, nije dobro iz odgojnih razloga uskratiti im nešto što im možeš dati, s druge strane nije se dobro ni previše žrtvovati i zasipati ih materijalnim dobrima. Valjda svatko u svojoj situaciji pronađe neku mjeru.
objavljeno pon, 17.03.2008 07:43 | autor: MALISA (Neregistriran)
odlicno ajd da se mjenjamo ja se cijeli zivot tgrudim za dvoje pa nista nemam evo tebi sve morje a ti meni stan pa da malo osjetis taj ugodjaj hehehehehehehehe nemojisada reci necu. evo dat cu ti sve moje diplome radnoiskustvo i sva drustvena ponizenja uzmisve moje frustracije i okiti se njima. stavi si moj uveli cvijet u kosu i osjecaj se pobjedonosno . ti meni daj samo tu nezasluzenu kucu sto je to za tebe ???? r4astereti se zbacisa sebe to breme osjecanja nazasluzenosti.... il ako si na brzinu ustuknula od ovog svoj preseravanja nemoj mi nista dati . daj tu kucu sirotinji a ti s bi zaradi drugu ....bit ces ispunjena blagoslovom i osjecajem vrijednosti kojim zivot dariva samo one koii nesto zasluzuju
MA SIGURNO BI VISE UZIVALA ODMA TO NAPRAVI NEZAHVALNA SI I CINICNA PREMA SIROTINJI OVOGA SVIJETA. NI NE ZASLUZUJES TO STO IMAS A OCITO DA TO NEZNAS NI CIJENITI....
objavljeno ned, 16.03.2008 18:18 | autor: Teta Dany
super post draga naty.. mene su tako roditelji štedjeli od stresa u životu i onda me u jednom trenutku život zgromio-nisam se znala snaći-... točno znam o čemu pišeš i slažem se s tobom. a što se stanova i kuća tiče... nama su dečkovi roditelji kupili kuću i mogu samo reći da se i on ja ponekad osjećamo nespretno u vezi toga- sve smo dobili kao na dlanu, a ostaje neki čudan osjećaj u nama.... baš to ... kao da bi više uživali da smo se sami trudili... ne znam... pusam te naty :)
objavljeno pon, 17.03.2008 07:45 | autor: MALISA (Neregistriran)
E ZABORAVIH POMENUTI DATI CU TI I MOJU RATNU KOLAJNU I SVE NEPROSPAVANE NOCI U ROVU NA PRVOJ LINIJI FRONTA JEL SAD VAZI?????
objavljeno pon, 17.03.2008 08:01 | autor: natuknica
Baš si zločest! Kao da se to što nudiš može dati!
Svatko ima svoj put u životu i snalazi se na njemu kako zna i umije. Stablo koje raste na vjetru već raste tako da se tom vjetru prilagodi, bilo da raste u koso, bilo da je čvršće. Stablo koje raste bez vjetra, raste visoko i tanko. Kada vjetar zapuše, slomi ga u trenu.
Dok postoji dobra volja, postoji i veća vjerojatnost da se problemi riješe.
Dok dijete zna da može dobiti drugu stvar, ako jednu izgubi, neće paziti na nju, ali ako zna da neće dobiti drugu, dobro će paziti što radi s onim što ima. A neki odu tako dalekio pa misle da ni na život ne moraju paziti.
objavljeno pon, 17.03.2008 09:59 | autor: akvamarin
Koliko i što znači dobar post i dobra tema najbolje se vidi po komentarima. Uistinu je sve rečeno i stoga autorici veliki pljesak.
objavljeno pon, 17.03.2008 12:33 | autor: MALISA (Neregistriran)
objavljeno pon, 17.03.2008 09:59 | autor: akvamarin
Koliko i što znači dobar post i dobra tema najbolje se vidi po komentarima. Uistinu je sve rečeno i stoga autorici veliki pljesak.
E SA OVIM SE NE SLAZEM LJEPO ZVUCI AL JE POGRESNO....STO AUTORICI PLJESAK A KO SAM NAPOMINJES DA SE KVALITET POSTA OCITUJE U KOMNETARIMA . PA DAJ ONDA CESTITAJ ONIMA SOT SU KOMNETARE NAPISALAI A NE SAMO SEFICI STEFICI . DI TI JE TU LOGIKA HEHEHEHEH
BAS CUDNO
objavljeno pon, 17.03.2008 12:51 | autor: MALISA (Neregistriran)
JER DJE TI TI JE STVARNO LOGIKA TAKO STO PRIMJETITI EVO PAZI OVAJ POST OD JEDNE JEBENE RECENICE
čet - 28.02.2008
Ima ljudi...
Neki ljudi jednostavno čine život ljepšim. Možda ne lakšim, ali svakako ugodnijim, a to ti dođe na isto.
(ošla magla! )
Mrežu isplela natuknica u 28. veljača 2008 20:27:34 | 23 ukras(a)
NA NJEGA IMAMO 23 KOMENTARA. JA PISEM BLOG I MENI SE NE JAVE VISE OD 3 COVJEKA OD KOJIH NSVI SKUPA NE NAPISU VISE OD CETRI I POL RIJECI. E PA DA GA JEBES AKO NISAM NESTO PAMETNIJE REKO OD OVOG OVDJE POSTA.
DAKLE NE TRTEBA BITI PUNO PAMENTAN PRIMJETITI DA KBVALITETU POSTA NE OTKRIVAJU KOMENTARI. NEGO KOMNETARI NOSE SVOJ VLASTITI KVALITET. MOJI KOMNETARI SU MNOGO PUTA DUZI OD SAMOG POSTA I ZNAJU SE DOTICATI MNOGIH PITANJA VEZANIH UZ TEMU POSTA KOJIH SEW SAM POST NIJE DOTAKAO.... ZNACI NATUKNICE PISE ODLICNE POSTOVE A DRUGI KOJI JOS BOLJE KOMNTIRAJU NIST NE VALJAJU. ODMA PREPOZNAM UVLAKACE IZ TITINOG BOLJSEVICKOG SISTEMA. ONI PROSTO SMISLJAJU BUDALASTINE KOJE CE NAPISATI NEBI LI SVIMA DALI DO ZNANJA DA U SPREMNI SKOCITI U DUPENCE AKO ZATREBA HEHEHEHEHEHEHE JADNO UISTINU JADNO.....
NEGO STO TI NE NAPISE LIJEP KOMNETAR NA OVAJ POST I DOPRINESES JOS VISE NA KVALITETI ILI SMATRAS DA JE TO NEMOGUCE....
NETUKNICE NEMOJ SHVATIT KRIVO AL KAD VIDIM OVAKVE DUPELISCE SMUCI MI SE . BIO SMA TAKO VIMA CJELOGA ZIVOTA OKRUZEN. TI SU NAJLJIGAVIJAI....
IMAO SAM TETU I TETKA KOJI SU SVAKE NEDELJE PRAVILI PREDIVAN OBILAN RUCAK SA OBAVEZNIM KOLACIMA OD NEKOLIKO VRSTA. DAKLE TAKO JE TO BILO SVAKE NEDELJE . NARAVNO DA SU NEKADA NAISLI DALJENAJ RODBINA I NEJZINI PRIEJTELJI U PROLAZU PRI POSJETI SVOJIH VIKENDICA NA KRNDIJI. DAKLE ONI LJEPO IZ NASICA PRENMA KRNDIJI NA VIKENDICU NA ROSTILJ.... SVAKE NEDELJE PA POSLJE RUCKA SVRATE DO NJIH NA KAHVU. I TKAO TO BILO GODINAMA . AL U PORVO VRIJEME SU SVRACALI SAMO NA KAHVU PRIO POVRATKU SA VIKENDICE AL KAD SU VIDJELI DA SU TETA I TETAK SIROKE RUKE POCELO SE TO DOLAZITI I PRI ODLAASKU NA VIKENDICU OKO NEKI 10 SATI IZJUTRA. NA KAFICU TAKODJE ..... AL NEBI DUGO NESTO SUI SE POCELI OKUOPLJATI KO ZAVRAGA BAS U PODNE KAD JE VRIJEME RUCKA . PA SU SE ONI TAKO LJEPO UDOMACLI KOD MOG TETKA I TETE NA RUCKU SVAKE NEDELJE . NISU ONI ZA TIH GODINA NI JEDNO ZRNO MAKA DONIJELI A ZDERALI SU I LOKALI KO MALI SVATOVI.... TETA I TETAK SAMI U SELU NEMAJU RODBINE PA NISU NA TO GLEDALI. AL JA SAM IM SALNO PRICO . BATALI TE SE VI TE RODBINE KOJ AJE TU SAMO KAD JE VRIJEME RUCKA . KAD TREBA OPRAT WSUDJE KAD TREBA NACJEPAT DRVA OKOPAT KUKURUZ NIGJE JE NEMA . SVI SU JAKO ZAUZETI.... MA JEBEM JA TAKVU RODBINU....
E TAKOVI SU I OVI STO SU IM USTA PUNA HVALE .... SANI PISI NATUKNICE SAMO PISI A MI CEMO CITAT I SMIJULJIT SE NEBI ONI DOBPRIEJNIJELI NICEMU SAMO DODJHU NAZDERU SE OBRISU USTA I ODU ....POSLJE SE MEDJUSOBNO KESARE KAKO SU SE DOBRO DJABALICE PROVELI KOD BUDALA.....SITNE DUSE ....AL BOG CE IM PLATITI....
AJDE SERATORE UMJESTO STO KENJAS BEZ VEZE NAPISI PRISTOJAN KOMENTAR.....DOPRINESI NESTO OVOME BLOGU UMJESTO STO SE PRAVIS PAMETAN....
objavljeno pon, 17.03.2008 13:49 | autor: natuknica
Ah, ovo sad dalje vjerojatno i ne čita nitko osim mene i tebe (možda i Frka navrati)...
Ipak, nemoj tako napadati ljude. Nije to baš isto, ostavljati pohvale po blogu ili dolaziti na ručak. Nemaju uvijek ljudi volje duboko raspravljati. Nekad i ne znaju što bi dodali. Nije svakom svaka tema jednako zanimljiva ni vrijedna mozganja.
Iako se slažem s tobom da broj komentara nije odraz kvalitete posta. Nekad je post tako napisan da je baš zaokružen i da mu se nema što dodati. Nekad nije tema koja svakog potiče na razmišljanje. A nekad je baš nedorečen pa mu se itekako ima što dodati. Ja obožavam kada na ono što mislim još dobijem i hrpu toga za razmišljanje.
Broj komentara bi možda bio više pokazatelj toga koliko je tema ljudima zanimljiva pa je post utoliko dobar da je dobro izabrana tema koja ljude tjera na reakcije. Dakle, ne mora biti dobro tema obrađena, ali je dobro odabrana. Da, mislim da broj komentara baš to pokazuje.
Pa onda, ti nikada ne možeš imati toliko komentara kao ljudi kojima ti komentiraš. Kao prvo zato jer je tvoj stil takav da pišeš jaaaako puuuuno pa već ti ostaviš čovjeku 5 puta više komentara nego što ih on ostavi tebi. A onda i zato što ti se rijetko ima šta prigovoriti na ono što pišeš. A i kad se ima šta za prigovoriti, nisu svi tvrdoglavi da ti pet puta ponavljaju isto jer im nisi od prve dao za pravo. :p
I PLIZ, NE VRIJEĐAJ MI MOJE KOMENTATORE. JASNO? Ne dam ni njima da napadaju tebe pa nemoj ni ti njih!
objavljeno uto, 18.03.2008 14:51 | autor: dolje svi doljeeeeeeeeeeeeee (Neregistriran)
ja ocu da mi se prigovori zahtjevam to kategoricki ...nemoj da mi neko ne prigovori jer cu mu zbuckat pjesmicu uroknicu hehehehehbas sam se dobro tog sjetio ovako na daljinu telepacki heheheheh
dole uzlicice dole doleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ocemo kreativnosttt ocemoooooo
ocemo bistrte reazoneeeeeeeeee ocemo
necemo da nas tapsu po guzi necemoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
dolje ucmalost i podilazenje doljeeeeeeeeee
naprijed fajteri naprijeddddddddddddddddddddddd
objavljeno uto, 18.03.2008 15:28 | autor: natuknica
Ehehehe, a što tebi ljudi prigovaraju? Da pišeš velikim slovima, da imaš loš pravopis i da pišeš jaaaaaakoooooo puuuuuunoooooo. I koja svrha od toga da ti to prigovaraju? Često niti ne pročitaju ono što si napisao jer im se ne da. I misle da si nepristojan jer vičeš u komentarima.
Ja ne mislim da si nepristojan osim kad psuješ. E i kad napadaš ljude. Jednostavno, postoji razlika između toga da izraziš svoje neslaganje s nečijim mišljenjem, da kažeš da ti misliš drugačije i toga da nekom kažeš da je dupelzac ili budala. Ovo drugo mi se ne sviđa i točka. Evo primjer: Romantales i ja se ponekad ne slažemo u nekim stvarima, ali nikada ne napadamo zbog toga jedna drugu. Može se ne podilaziti i bez napadanja.
Pa onda, to što misliš, možda i ne možeš napisati u manje riječi, ali stvarno nema potrebe stalno ponavljati jedno te isto s čime se već netko nije složio, kao da ćeš ga uspjeti uvjeriti ako to sve ponoviš? Kao to s Paris Hilton. Ma nema šanse da me uvjeriš da je ona sretna i da joj je dobro i nema potreba da stalno iznova pišeš da je kad ja znam da nije. :p
Ono što mene muči je to da onda ljudi izgube strpljenje čitati te i tako propuste puno lijepih misli. Oni su na gubitku, ali ti si sebičan. :p
objavljeno čet, 20.03.2008 18:34 | autor: malisa (Neregistriran)
ja sam najsebicnije stvorenje na svijetu. a vi sto izrodiste po petoro djece niste. zagadjujete planet pet puta vise od mene i smatrate se nesebicnima...tko vam je dao pravo svojom nepotrebnom reprodukcijom zagadjivati zemlju ???..... jedno djete vam je sasvim dovoljno da nastavi vasu lozu i ne trebaju jos 4 da zagade planet. o tome nisi razmisljala na taj nacin jer nisi sebicna ko ja heheheheheh ja sam sebican i kazem necu mati djece cak i zato da bi tvoja djeca imala vise mjsta na ovom sjebanom mjestu ....evo malo malo kucaju mi na vrata ljudi koi me savjetuju da predjem na zelenu elektricnu energiju jer cu tako osigurati bolju buducnost svojim potomcima ....zasto ja??? pa ja nemam potomaka .pitamja njih idite ko d natuknice ona ima o cemu da brine jer ona je nesebicna ..... sto ti ne uradis nesto ti imas cetvoro il koliko djece....to su buduci zagadjivaci planete...jesi li uopce razmisljala da smanjis proizvodnju co2 i tako doprineses spasenju planeta ???? il ti to tvoja nesebicnost ne dozvoljava.... ja sebican kazes ma u pravu si ....al ujedno sti se jebe sto ce se za pedesetak godina otopiti ledenjaci i grenland i sto ce se klima sjebat do te mjere da ce to doves do katastrofe svjeckih razmjera....
koja sma ja budala sto to uopce pisem jos cu iospast gluplji nego sto ljudima izgledam....al sot su ja sma sebican i mislim samo na sebe .... a vi volitelji ljudi, vi ljudoljupci vi ste u pravu tvrdeci kako je stetno neko m opsovati i ukoriti ga uvrijsditi cak dapace....jjjaaaaaooooooooooooooooooooooooooo
zamisli malisa je reko to ti to jjaaaoooooooooooooooooooooooooooooo malisa je bezobrazan...dobro sto ga niko ne cita, jer da ga cita steta bi po sve nas bila nesaglediva jjaaaooooooooooooooooooooooooooooooooo
a isto je tako dobro sto smo svi mi tako nesebicni pa mu pridajemo toliko puno paznje iako ju ne zaluzuje.jaaaoooooooooooo sto smo mi ljudi .....e bas smo zadovoljni sam sobom jjaaaooooooooooooooooooooooo bas smo pravi...
netrebamo se nikad mjenjati . tako vi smo odlicni najbolji ....jjjaaaaooooooooooooooooooooo
objavljeno pet, 21.03.2008 10:04 | autor: natuknica
Ajoooooooooooooooj, tek sam sad primijetila ovaj komentar.
I ajooooooooooooooooooooooj, kako ti voliš izvrtati stvari!
Nisam rekla da si sebičan zato što nemaš djece. Mislim da je to jako odgovorno ponašanje - nemati djece, samo što ja nisam baš sama sebe poslušala. Da, jesam, ja jesam sebična što ih imam 3 i imam ih samo zato što sebi želim da mi bude ljepše, a ne zato da svijet bude bolji. To je živa istina i kad to kažeš, niti me ne napadaš, niti me ne vrijeđaš jer je istina jednostavno istina. To je isto kao da mi kažeš da nosim naočale. Pa da, nosim ih.
Sebičan si zato što tako puno pišeš. Stvari koje se mogu izreći u 3-4 rečenice ti pretvoriš u roman u nastavcima. I onda puno ljudi odustane od tog mnoštva riječi i ne obogati svoj život njihovom mudrošću. Eto vidiš, to je sebično. Ti pišeš samo za sebe i za nekolicinu izuzetno strpljivih ljudi.
Ali, na koncu konca, baš kao što mislim da ja imam pravo biti tako sebična da imam troje djece, tako i ti imaš pravo biti sebičan tako da pišeš kako pišeš. Meni žao što ne može više ljudi uživati u tvojim mudrostima, ali opet, dovoljno sam sebična da ja uživam.
E, baš sam maksimalno sebična, uzimam od života sve najbolje što mi daje! :p