 |
|
|
 |
 |
| Komentari |
|
 |
objavljeno pet, 25.09.2009 11:53 | autor: Teta Dany
ne znam koji je to uzoritin komentar, ali ovaj tvoj post je najnormalniji do sada. mozda radi iskrenosti. ne ljutim se dee. nije moja ljubav prema tebi opsesivna. opsesivna je jedino zelja da se ti sam suocis sa sobom i da uvidiš da je to sto znas, samo jedan mali dio stvarnosti koja puuuno šira. tvoja silna tvrdoglavost me zapravo tjerala da te činjenicama suočavam sa samim sobom. ako si ti to protumačio kao opesesivnost, krivo si protumačio. jedino kad se tebe sjetim jest, kada upalim lap i odem na bookmarks vidjeti sto ima novoga. pa kliknem na tebe, i komentiram ti.
svako dobro dragi dee :*
objavljeno pet, 25.09.2009 12:04 | autor: babun
heh da je bar neka teta opsjednuta samnom
objavljeno pet, 25.09.2009 12:06 | autor: babun
a ono u vezi sa srbinima je
licemjerno optuživati keruma kaj nebi zeta srbina
ni ja nebi zeta cigana pa čak ni albanca , u takvom sam okruženju odgojen ko šta je i kerum u svom i to se nemre popravit koliko got obrazovan i tolerantan bijo
objavljeno pet, 25.09.2009 12:07 | autor: babun
Jer stvarnost je često pitanje osobne perspektive jednako koliko i objektivnih činjenica
objavljeno pet, 25.09.2009 12:33 | autor: Zenta
Pročitala.......................poštujem ne samo tvoje nego i tudje stavove............Zar nije tolerancija bit uvažavanja ??
objavljeno sub, 26.09.2009 01:05 | autor: natuknica
Što je sad ovo? Čovjek kojem toliko smeta da ga drugi prozivaju, odjednom proziva okolo na sve strane! Nisi nikada čuo za zapovijed "Ne spominji ime Natukničino uzalud?" E, pa vrijeme je da je čuješ. Kada ja okolo prozivam ljude, oni mi ostave zahvalu u komentaru. Što je to tako čudno i nejasno oko mene? Koju točno dimenziju skrivam? U tri dimenzije sam vrlo opširna, to ti može Uzorita potvrditi. Ako sam i u onih preostalih bezbroj jednako toliko opširna, e, onda mi nema kraja, onda nema potrebe da nešto skrivam jer sam toliko neizmjerna da me možeš cijeli život proučavati i nećeš me nikada proučiti. Bez zezanja, to je istina, ali ne zato što sam Natuknica nego zato što sam čovjek. Jednostavno, zar ne? S jedne strane, moram priznati da me zanima koja je to moja dimenzija koju pokušavaš odgonetnuti, što ti to nije jasno, što to ja o sebi skrivam ili ti smatraš da skrivam? S druge strane, to mi se čini potpuno besmisleno jer ne mogu dokučiti da netko misli da može drugog čovjeka potpuno spoznati i uokviriti u neki kalup. Niti bračnog druga, niti svoje vlastito dijete, a kamoli tuđinca.
Dee, voliš li da tebe drugi ljudi smještaju u okvire, kategorije i kalupe? Ako ne voliš, zašto to drugima činiš? Dok ti pišem ovaj komentar, shvatila sam da je upravo to ono što si pokušavao učiniti s nekoliko zadnjih postova. Svrstati ljude u kategorije, kao što se slažu knjige u knjižnici. Pa čak ni knjige u knjižnici ne spadaju uvijek samo u jednu kategoriju, ima romana koji spadaju i u hrvatsku i u svjetsku književnost, ima stručne literature (primjerice o mobbingu) koja spada istovremeno i u pravo i u psihologiju i u ekonomiju, ima znanstvene fantastike koja spada u sociologiju. Kad je s knjigama, koje su obične stvari, stvar tako komplicirana, ne bi li među ljudima trebalo biti koš kompleksnije? Imaš li pravo ljudima lijepiti etikete, bilo da se radi o blogerima, nacijama ili spolovima? Ja uopće ne sumnjam da ti to teoretski ne želiš raditi, ali u praksi to činiš. To su stvari koje se moraš dogovoriti sam sa sobom. Ako riječi ne mogu boljeti, zašto si onda ovako reagirao na post Tete Dany? Ako tebe smeta njezin post, zašto onda misliš da tvoji postovi ne bi smjeli smetati one kojima su bili namijenjeni ili one kojima se učinilo da su njima namijenjeni? Ne bi li bilo pošteno koristiti isti aršin i za sebe i za druge? Smatraš li ti sebe poštenim čovjekom?
Kažeš da smo svi ovdje zbog svojih ego tripova. Ja ću to malo preformulirati kako bih onda mogla u to ukolpiti i jednu drugu tvoju izjavu (priznajem, ovo je čista manipulacija, ali me zabavlja). Rekla bih da smo svi ovdje zato što želimo pažnju. Pa onda, kada dobivamo dovoljno pažnje na drugom mjestu, ne dolazimo i ovdje po nju. No, nije li onda i pričanje o tebi iza nekakvih kulisa isto pažnja? Aha. Ali ne sviđa nam se svaka pažnja. Samo ona pozitivna. Ali ne, ti nisi na tako niskom stupnju razvoja. Ti voliš i negativnu pažnju. Inače je ne biš provocirao svojim postovima. I sad zapravo ne kužim u čemu je problem? Jesi dobio što si tražio? Ili se ljudi nisu ponijeli u skladu s kategorijom u koju si ih strpao? Možda biš trebao malo preurediti te svoje police. Jednostavno, ne možeš određivati ljudima kako da te doživljavaju. Njihov doživljaj je definitivno kombinacija tvojih riječi i njihovog vlastitog iskustva na temelju kojeg ih interpretiraju. Ne možeš predvidjeti što će ta kombinacija stvoriti. Zašto misliš da možeš?
"Mada, sada kada sam ovo napisao, shvatio sam da sam i sam takav." - Konačno. Bogu hvala! Bolje ikad nego nikad.
"Negdje u kutku moje podsvjesti je uvijek MojBlog servis jer znam da ću ovdje naći reakcije na moje sadržaje, i bilo bi smješno reći da me ne zanima što drugi misle o onome što sam napisao, ne o meni, nego o onome što pišem." - kad ti čitaš tuđe blogove, razmišljaš li pri tom o ljudima ili o onome što pišu? Znaš i sam da sam na svome blogu brisala neke tvoje komentare jer su bili upućeni ljudima, a ne onome što pišu. Ma misliš li stvarno da smiješ biti stroži prema drugima nego prenma sebi? Ili možda sljedećom svojom izjavom pokazuješ kako si usmjeren samo na ono o čemu se piše, a ne i na ljude koji su to napisali:
"Svojim provokativnim postovima sam namjerno provocirao neke osobe ovdje kako bih izvukao njihovo pravo lice na površinu. ( Nije riječ samo o Dany ). Mnogi se ne mogu kontrolirati kada su emocionalno upleteni u neka zbivanja. Najlakše izazvati iskrenu tuđu reakciju je kada se napadne i dotakne njihov osobni svjetonazor. Zašto sam uopće bio potaknut na tako nešto? Zato jer mi smeta kada se netko pretvara da je nešto što nije."
A, molim te lijepo, na temelju čega ti znaš koje je pravo lice iza teksta kojeg čovjek piše i na temelju čega znaš da on nije takav kakvim se prikazuje? Ja znam na temelju čega mislim da ti lažeš kada kažeš da si našao svoj mir. Na temelju silnih negativnih emocija kojima su PONEKAD prožeti tvoji postovi i komentari. Evo, ne pričam ti u zagonetkama. Kažem ti vrlo konkretno. Ja osobno mislim da ti imaš pravo na svoje ups and downs, ali me izuzetno smeta osjećaj da ti to pravo voliš uskraćivati drugima. I napisala sam da MISLIM da lažeš jer nikako ne mogu tvrditi da znam ili da te poznajem dovoljno da bih to mogla znati. Iako ti istovremeno jako dobro znaš kada i koliko drugi lažu. I znaš koje će reakcije izazvati tvoji postovi. E, pa super. Uzdravlje! Ne želiš da drugi mole za tebe, ali ti paše da psuju i da se svađaju na tvome blogu. Ti komentari nisu isto tako energije koje privlačiš na sebe? Sorry, ali nisi konzistentan. Ako se netko osjeća povrijeđen tvojim riječima, to nije energija koja kreće u tvom smjeru?
"To samo pokazuje koliko su neki opsjednuti svojim frustracijama da ne shvaćaju uopće razmjere događanja oko sebe koje uzrokuju svojim ponašanjem." - Khm, khm...
"To je bio povod i ovaj puta da skinem neke maske ovdje jer sam vidjeo da ima korisnika koji se ovdje skrivaju i hrane svoj ego nekim sladunjavim pričicama." - i, jesi uspio? Taj dio nisam shvatila.
"No, tko sam ja da bih ukazivao i prokazivao tuđe ponašanje? Odakle mi drskost da nekome govorim da je ovakav ili onakav?" - ako su ovo iskrena pitanja, onda svako zlo za neko dobro.
"No, želio bih samo ukazati na to da sam uistinu pazio da nikada nikoga osobno ne uvrijedim." - ova je izjava u direktnoj kontradikciji s onom o skidanju maski. Misliš li da napadanje nečijeg svjetonazora uistinu nije i vrijeđanje osobe koja takav svjetonazor ima? Misliš li da samim uvjerenjem da je netko licemjer ne vrijeđaš tu osobu o kojoj tako misliš, čak i ako ne spomeneš njeno ime? Ono što misliš UVIJEK izlazi u onome što pišeš ili govoriš, ma koliko ti to nastojao prikriti. Zato i postoji ona "stara kineska" poslovica "Uvijek se smiješi kada pričaš telefonom jer se to s druge strane osjeti."
Možda se Uzorita malo nespretno izrazila, ali svaki čovjek svojim primjerom i svojim ponašanjem POKAZUJE svoje stavove i koliko su riječi koje govori iskrene. Naravno da će se svatko, tko vidi sretnog čovjeka, upitati što je to što ga čini toliko sretnim i kako bi i on mogao biti sretan. Ogorčeni ljudi ne bude takva pitanja. Eventualno postižu da ih drugi izbjegavaju.
A poštovanje, svatko ga drugima pruža upravo onoliko koliko ga gaji prema sebi.
objavljeno sub, 26.09.2009 18:44 | autor: Dora
Zahvaljujem ti na redovima u svome postu i vjeruj mi nisam nikad bez razloga na tebe dobila popizditis nego s debelim razlogom. I to što spominješ Croma nema nikakve veze s mojim popizditisom na tebe. Popizditis sam dobila od tebe jer si užasno samoživ, samozaljubljen, kontradiktoran do neba, okrećeš se kako vjetar puše iliti kao suncokret prema suncu. U svojim postovima govoriš o ljubavi, miru, prijateljstvima i kojekakvim jebenim dobrotama koje ti ne stoje jer onda upadaš drugima na blogove i pametuješ, svađaš se, vrijeđaš... mrzim lažove, mrzim glumce, dvoličnjake baš poput tebe kako si mi jednom rekao da opletem po eugeniu jer to zaslužuje a sam si zaslužio da te se oplete... i kaj sad... sad kad smo te svi lijepo propisno stavili na mjesto sad se odjednom povlačiš s bloga iz kojekakvih izmišljenih razloga... daj ne seri, mi nismo jazavci! Povlačiš se jer ti fali argumenata! Ja nemam ego, ne nosim masku koju moram skinuti jer sam uvijek ovdje bila max iskrena i svima odmah dala do znanja kakva sam i što sve od mene mogu očekivati. Ja svima uvijek kažem sve u bulju ali ovakvi pametnjakovići poput tebe misle da su popili svu pamet svijeta pa da drugima mogu pametovati, učiti ih životu i nametati svoje stavove...!! Hvala, ne trebam tuđe stavove jer imam svoj! Frustrirana nisam i život mi je predivan jer sam si ga sama takvog napravila! A ako će MojBlog nakon tvog odlaska procvijetati dajem ti blagoslov da što prije odeš!
objavljeno sub, 26.09.2009 20:54 | autor: uzorita
#Dee, zahvaljujem na "Tajni"! Lijepo napisano sve, imaš pravo na svoje mišljenje kao i svi i to je prednost virtuale što nam pruža mogućnost djelovanja kako želimo, no ne da nanosimo štetu i bol drugima. Svi smo (mi koji komentiramo i oni koji samo čitaju) proteklih dana, tjedana iz ove situacije mnogo naučili i nadam se da će nam primjer pomoći u vanjskom svijetu da se ne pronađemo u sličnoj, kao što mi pomažu mnogi drugi primjeri koje nalazim u blogosferi i zahvalna sam na svakom jer učim iz svega.
Žao mi je što sam te obrisala iz prijatelja tamo negdje, no moram priznati da nisi jedini, često to činim (a baš to i nije lijepo) pa kad se ohladim i kad se ona druga strana smiri onda se ponovno sprijateljimo jer svi smo isti, svi znamo pasti (namjerno ili ne) ali potrebno je pružiti novu šansu čovjeku, ne okrenuti leđa. I stoga te molim da se nekako pomiriš sa Tetom Dany i vratiš je među prijatelje jer ne zaslužuje takav čin i vjerujem da ćete ponovno pronaći mnogo drugih zanimljivih zajedničkih tema i tko zna, možda izgraditi pravo prijateljstvo kad se upoznate za zbiljač, kao i sa blogerima koji te posjećuju.
Ostalima ostavljam na čitanje (svima jer mogu ponovno nešto naučiti ako su zaboravili) linkove koje sam pronašla na brzinu, meni drage MM, a na početku kamenovane od svih...
http://www.katolici.org/katekizam.php?action=c_vidi&id=427
http://www.zupa-vela-luka.hr/sveci-opis.asp?svetac=239
I ostavljam odabrani tekst na kraju, prigodan jer i pred tobom je Dee čini se novi početak, nema kraja...
U evanđelju po Ivanu, saznajemo kako su pismoznanci i farizeji doveli Isusu neku ženu zatečenu u preljubu. A gdje je muškarac s kojim je ona učinila preljub? Njega su zaboravili ili u skladu sa svojim semitskim mentalitetom po kojemu je žena muškarcu apsolutno podvrgnuta. Kažu mu: «Učitelju, u Zakonu nam je Mojsije naredio takve kamenovati. Što ti na to kažeš?» (Iv 8,4). Prema starozavjetnom kaznenom zakonu preljub se kažnjavao kamenovanjem, ali samo onda kad je preljub učinila žena. U tom kaznenom zakonu starozavjetni su ljudi gledali Božji zakon. Bili su čvrsto uvjereni da rade u skladu s Božjim zakonom, ako preljubnicu na smrt kamenuju.
Farizeji stavljaju Isusa na kušnju: ako ženu oslobodi krivnje, protivi se Zakonu ili ga omalovažava, ako pristane da je kamenuju na smrt, zamjerit će se narodu i njegov govor o milosrdnom Bogu bit će uzaludan. Mojsijev je Zakon doduše predvidio za takve kaznu kamenovanjem do smrti, ali se moglo shodno okolnostima prema takvoj grješnici/ grješniku i blaže postupiti. Farizeji žele staviti na kušnju Isusovu pravovjernost, žele vidjeti kako će u toj neugodnoj situaciji reagirati taj mladi čovjekoljubivi rabin, čovjek reformističkih ideja i široka duha, koji je toliko isticao Božje milosrđe kao jedva tko drugi.
«Isus se sagne pa stane prstom pisati po tlu». Isus nije htio ući u neugodnu raspravu oko takva zakona i oko takva grijeha. Napravio se kao da ih ne čuje, pa je pisao po pijesku. Ne znamo što je pisao: je li to bila njegova osobna zabava ili pak tajanstveno ispisivanje grijeha onih koji su mu doveli ženu, kako neki tumači misle. Najradije bi ovim čuvarima ćudoređa i Zakona Isus održao govor kao «Jao i vama, zakonoznanci! Tovarite na ljude terete nepodnosive, a sami ni da ih se jednim prstom dotaknete» (Lk 11,46) ili «Licemjere, izvadi najprije brvno iz oka svoga pa ćeš onda dobro vidjeti izvaditi trun iz oka bratova!» (Mt 7,5) i tomu slično. Sigurno, mogao je održati govor i ovoj nesretnoj ženi koju su zakonoznanci doveli preda nj kao životinju koju bi najradije na smrt istukli. Mnogo bi toga Isus imao reći i jednoj i drugoj strani, ali ne želi govoriti, dok se god u ovoj situaciji jedni pojavljuju kao tužitelji, a drugi kao optuženi. Isus nije došao liječiti zdrave, nije došao radi pravednih već radi grješnika, došao je da potraži izgubljene i da ih dovede k Ocu i tako spasi. Sam je rekao: «Ja nisam došao suditi svijetu, nego svijet spasiti» (Iv 12,47). Isus se objavio kao milosrdni Samarijanac koji se saginje nad čovjekom grješnikom, liječi mu i povija rane i vodi ga u gostinjac, simbol Crkve i kraljevstva Božjega (usp. Lk 10,29-35).
Kako dovesti ove koji su mu doveli ženu uhvaćenu u preljubu do toga da sami spoznaju svoje grijehe, možda i veće nego je grijeh ove jadne žene? Vrlo elegantno Isus reče: «Tko je od vas bez grijeha, neka prvi na nju baci kamen!» (Iv 8,7). Ponovno se sagne i nastavi pisati po zemlji, a oni koji dovedoše ženu, kad to čuše, stadoše odlaziti jedan za drugim počevši od starijih» (Iv 8,9). I osta Isus sam – i žena s njime. Sada započinje razgovor, pravi razgovor između Isusa i žene grješnice o grijehu, o oproštenju... «Ženo, gdje su oni? Zar te nitko ne osudi?» Ona reče: «Nitko, Gospodine!» Reče joj Isus: «Ni ja te ne osuđujem. Idi i odsada više nemoj griješiti!»
objavljeno sub, 26.09.2009 21:01 | autor: uzorita
I moja preporuka svima - pročitati knjigu neovisno o vjeri...
Francis S. Collins/ Božji jezik
objavljeno pet, 11.12.2009 13:04 | autor: Viktorija2
Dee zašto si nakon ovoga prstao pisati . Zar te je zbunilo što je Isus oprosto grješnici, Ta svakome od nas je isto tako oprostio , i nittko od nas ne može se smatrati pravednijim od nje. Nitko od nas nema pravo baciti kamen ni na koga. I ne trebaju nam silne samoanalize , Bog koji sve vidi i zna , zna kakvi smo , svakoga u dubinu duše bolje poznaje nego mi sami sebe., i spreman nas je ljubiti , dubokom iskonskom i pravom ljubavi , kao što majka ljubi svako svoje dijete , bez obzira kakvo je. Tako ljubi i mene i tebe sa svim našim malim i jadnim spoznajama koje doživljavamo kao strašno velike. A ništa sami ne možemo bez njegovog milosrđa. Zato vrati se k nama Deelite, voli nas više ,svakoga onako kakav je , i bit će nam drago čitati tvoje komentare.
|
|
 |
|
|
|
|